Tajemství bronzové pleti Miley Cyrus, odličovací balzám Rihanny, pánská rutina Nialla Horana nebo cenově dostupné SPF. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Just in time for spring! Cenově dostupná značka Byoma nedávno rozšířila své portfolio produktů respektujících kožní bariéru o olejový cleanser, odličovací balzám a hydratační olej. Teď přichází s produktem, na který zakladatelům značky přišlo více než 10 tisíc žádostí: hybridní ochranný gelový krém Moisturizing Gel-Cream SPF 30. Jeho cena by se měla pohybovat okolo 370 Kč. K dostání bude již brzy v parfumeriích Sephora.
Osmé studiové album Miley Cyrus s názvem Endless Summer Vacation, které obsahuje její hit Flowers je ještě hot a fresh. Kromě skvělých textů a vokálů nás tahle popová diva obdaruje také tajemstvím zdravě opálené pokožky. Pokud sis všiml/a, že zpěvaččina pleť vypadá, jako by se právě vrátila z dovolené v Karibiku, není tomu tak. Za svůj glow vděčí společnosti Dolce Glow, kde působí jako investorka. Ukázalo se, že tyto produkty důsledně používá a vděčí jim za svou bezchybnou bronzovou pleť, kterou můžeš obdivovat na coveru posledního alba, ve videoklipech a na všech jejích nedávných vystoupeních.
Nyní ji můžeš mít i ty, a to díky limitované edici boxu Endless Summer Vacation obsahující samoopalovací mlhu na tělo, zbrusu novou mlhu na obličej, krém na tělo s okamžitým efektem opálení a kabuki štětec pro snadné nanášení. Krabičku a obaly produktů doplňují černobílé fotky zpěvačky. Léto v krabičce se prodává na webu Dolceglow.com za 145 dolarů.
Při příležitosti oslav pátého výročí od založení značky otevřely zakladatelky Summer Fridays pop-up v pizzerii Upside Pizza v newyorském Soho. Fanoušci kultovní masky Jetlag si zde mohli pořídit její limitovanou edici, odnést si speciální merch, vyzkoušet dva nové odstíny balzámů na rty Cherry & Pink Sugar a celý nákup završit výtečnou pizzou. Tomu říkám pop-up experience dovedená k absolutní dokonalosti!
Každý projekt, na který britský produktový a módní návrhář Samuel Ross sáhl, proměnil ve zlato. Od založení značky A-COLD-WALL až po spoluvytváření vize se společnostmi Converse, Dr. Martens, Nike a Hublot, jeho znalosti v oboru jsou vždy propojené s nezaměnitelným citem pro design. Italská značka Acqua di Parma mu dala svobodu reinterpretovat ikonickou kolínskou vůní Colonia.
Edice obsahuje tři speciální vůně, z nichž každou doplňuje barevně sladěná kniha s podrobnostmi o tvůrčím procesu, který stál za jejím vydáním. Každá z nich byla vyrobená v limitovaném množství 300 kusů. Samuel Ross spolupráci pojal jako propojení italského a britského modernismu.
Většina čisticích pěn na trhu zanechává pleť zbytečně staženou a vysušenou. Renomovaný německý doktor Augustinus Bader se proto rozhodl naformulovat lehký, neparfemovaný krém, jenž se při kontaktu s vodou promění v bohatou pěnu, která z pokožky důkladně odstraní nečistoty, make-up a přebytečný maz, aniž by ji podráždila nebo vysušila.
Obsahuje Baderův patentovaný komplex TFC8, který stimuluje buněčnou obnovu, a směs vitamínů a aktivních rostlinných výtažků, které odstraňují odumřelé buňky, projasňují pleť a redukují jemné linky, vrásky, skvrny i póry. The Foaming Cleanser zároveň vyrovnává kožní mikrobiom a má protizánětlivý a antibakteriální účinek, čímž předchází tvorbě nedokonalostí. Pokožku zanechá čistou, osvěženou a zářivou. Vhodný je zejména pro normální, smíšenou a mastnou pleť. Prodává ho Ingredients.
Náplasti na pupínky Starface jsou stále oblíbenější nejen mezi členy Gen Z. Šťavnatý balíček plný ovocných nálepek zatočí s pupínky na zádech i na zadečku, protože jsou čtyřikrát větší než původní a díky oceňovanému hydrokoloidnímu složení s kyselinou salicylovou pomáhá předcházet flíčkům po akné. Jestli to takhle půjde dál, brzy se možná dočkáme celotělového oblečku napuštěného anti-pupínkovým koktejlem.
Platforma zaměřená na luxusní zboží se dohodla na koupi společnosti Violet Grey v lednu 2022, ale cenu tehdy nezveřejnila. Z nově zveřejněných podrobností vyplývá, že majoritní vlastnictví online maloobchodní platformy pro luxusní kosmetické produkty stálo společnost Farfetch 49,4 milionu dolarů.
Předsedkyní společnosti Violet Grey je v rámci transakce stále její zakladatelka Cassandra Grey, a to pod hlavičkou společnosti Farfetch. Platforma Violet Grey je známá svým kurátorovaným sortimentem kosmetických výrobků. Augustinus Bader u nich zaznamenal svůj první úspěch a za prvních sedm měsíců od uvedení u tohoto prodejce vydělal přibližně 1 milion dolarů.
Rihanna navázala na virální úspěch svého vystoupení během Super Bowlu uvedením odličovacího oleje Melt Awf Jelly Oil Makeup-Melting Cleanser. Naformulován byl tak, aby na konci dne odstranil všechny nečistoty z ovzduší, spf filtry i voděodolný make-up. „Jedním z mých povinných kroků v péči o pleť bylo vždy odlíčení. A to bez výjimky, každý večer. Jen tak si má pleť udržela zdravý a zářivý vzhled. Odličovač Melt Awf posunul moji večerní rutinu na vyšší level. Jeho vůně mi připomíná procedury ve spa a díky pumpičce se vám produkt nedostane ani pod nehty,“ prozradila Rihanna. K dostání je v parfumeriích Sephora.
Parfumérský brand Phlur uvádí s příchodem prvních slunečných dnů vůni Solar Power. Květinově-pižmová kompozice má za cíl zachytit smyslnost slané, sluncem políbené pokožky. Otevírá ji jiskřivý příval citrusových tónů bergamotu a červené mandarinky, který je rozzářený hřejivým slunečním květinovým akordem neroli, jasmínu a pomerančového květu, zahaleným do uklidňující směsi pižma, vyplaveného dřeva a mořské soli.
Metropolitní muzeum umění uzavřelo roční partnerství se Sulwhasoo, korejskou značkou péče o pleť známou svými krémy a séry s výtažkem z ženšenu. Tato nečekaná dohoda je součástí snahy společnosti Sulwhasoo rozšířit svou působnost ve Spojených státech, kde podle posledních statistik asijští američtí spotřebitelé utrácejí za kosmetické produkty více než ostatní populace. Zároveň odhalila novou ambasadorku, kterou se stala oscarová herečka Tilda Swinton.
Když se Niall Horan v lednu na TikToku podělil o svou skincare rutinu, netušil, že ho jen o pár týdnů později osloví k videu Vogue Beauty Secrets. Bývalý člen kapely One Direction se svěřil, že „když byl teenager, moc se péčí o pleť nezabýval, ale čím byl starší, tím více si uvědomoval, že se o svou pleť musí starat“. V praxi to znamená, že má oblíbený napařovací přístroj, exfoliační masku, chladivé masážní sticks proti ranním otokům, krém s SPF 50 a vymazelnou vlasovou rutinu. Jeho oblíbená vůně, kterou mu každý chválí? Santal 33 od Le Labo. Pánové, inspirujte se!