Houbičková péče pro fanoušky The Last Of Us, žaloba na Olaplex, hack na zmenšení pórů, zenová meditace v japonském lese nebo Whitney Peak jako mladá slečna Chanel. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Houbičky se poslední dobou objevují jak na televizních obrazovkách, tak v herním univerzu. Parazitická houba cordyceps, nebo-li housenice čínská, která v apokalyptickém hitu The Last Of Us napadala mysl nevinných občanů, má pro člověka potenciální výhody: snižuje stres, posiluje imunitní systém, a dokonce i zvyšuje libido.
Výtažky z houbiček můžeme najít ve výbavě milovníků alternativní medicíny, a to ve formě nejrůznějších výživových doplňků, nebo na poličkách v koupelně jako skincare. Ve vinohradském concept storu MySkino se nově zakořenila berlínská značka Herbar, kterou založily Catarina Oliveira a Rui Liu při náhodné konverzaci o bezkofeinové alternativě kávy ze zdraví prospěšných hub.
Společná fascinace alternativní medicínou a adaptogeny dvojici neopustila a společný projekt odstartovaly univerzální pleťovou péčí v podobě oleje Herbar, nabitého výtažky z hub reishi, tremelly (rosolovka řasotvará), jujuby čínské, konopí a bakuchiolu. Neméně fascinující je také doplněk stravy Skin Pearls, bojující proti příznakům jarní únavy.
Neboj, žádné mutace jako v The Last Of Us se bát nemusíš! Symbiotická směs hub, adaptogenů, léčivých bylin, rostlinných extraktů a vitamínů pomáhá obnovovat rovnováhu v těle a podporuje odolnost vůči oxidačnímu stresu, únavě a stárnutí buněk. Designová keramická dóza ve tvaru srdce a olej na pleť ve skleněném flakonu s výrazným kulatým víčkem se jistě stane ozdobou každé koupelny. Co by na to asi řekli Ellie a Joel?
První ambasadorkou jednoho z nejznámějších parfémů 21. století byla Kate Moss, následovaná anglickou herečkou Keirou Knightley, jež coby tvář Coco Mademoiselle působila neuvěřitelných šestnáct let. Chanel teď oznámil, že ugandsko-kanadská herečka Whitney Peak, známá ze seriálu Gossip Girl a filmu Hokus Pokus 2, přebírá lukrativní post a stává se tváří zosobňující mladou Coco Chanel.
Herečka v rozhovoru, který francouzská značka poskytla tisku, popisuje, jak se vůně stala součástí její každodenní péče a používá ji také do vlasů. Bez ní se totiž cítí neúplná. Chanel své rozhodnutí zdůvodňuje tím, že je všestranná, uvolněná i vyrovnaná, plná energie a společenská. Zároveň je perfektním odrazem své generace, vyzařuje z ní silný pocit svobody, je obdivuhodná, šarmantní a zvídavá.
„Peak je moderní ztělesnění mladé Gabrielle Chanel, která ve svých dvaceti letech nejenže měnila názor na to, co znamená být ženou, ale už byla na cestě stát se inovátorkou, ikonou, která změní svět módy a krásy.“ Podívej se na rozhovor a nový reklamní spot.
Procházky lesem snižují hladinu kortizolu, čímž zlepšují náladu a snižují úzkost. Nebudeme si ale nalhávat, že každý z nás má možnost udělat si během dne pauzu od přetechnizovaného života a vyrazit do přírody. Natož rovnou do Japonska. Možná právě proto značka Tatcha otevřela svůj první virtuální obchod, inspirovaný kolekcí tělové péče Forest Awakening.
Online prostor tě teleportuje do japonského lesa, kde najdeš hned několik částí: od místnosti na čajový rituál, kde si můžeš poslechnout experta na wellbeing z Kjóta, až po spa s vířivkou, kde rovnou otestuješ všechny novinky. Nezapomeň si dát volume doprava, protože tato zenová experience stojí za to! Arigatooo!
Pleť bez pórů je na seznamu přání číslo jedna všech v mém okolí. Snad každý z nás alespoň jednou použil Paris filtr, rýpal póry prsty před zvětšujícím zrcátkem v hotelovém pokoji, nebo horlivě objednával další „vysavač“ černých teček z Amazonu v naději, že je po jeho použití zneviditelní. Pravdou zůstává, že póry nikdy nezmizí, jejich velikost nemůžeme úplně ovlivnit (na vině je genetika, věk, životní styl atd.), ale pomocí správné péče je můžeme důkladně vyčistit od všech nečistot, aby působily menší.
Posedlost póry začala u značky Benefit Cosmetics v roce 2010, když představila matující vyhlazující bázi Porefessional. Po letech naslouchání reakcím svých zákazníků si však značka uvědomila, že póry jsou stále citlivým tématem a představuje ucelenou řadu péče o pleť The Porefessional, obsahující celkem šest produktů: Speedy Smooth (maska s okamžitým vyhlazujícím účinkem), Good Cleanup (cleanser), Deep Retreat (hloubkově čisticí jílová maska), Smooth Sip (hydratační krém), Tight 'N Toned (tonikum) a Get Unblocked (olejový make-up remover).
Mým favoritem je expresní maska Speedy Smooth s extraktem z celerových semínek, mořskými minerály a jílem, kterou stačí nanést na pouhých pět minut. Viditelně vyhlazuje nerovnoměrnou texturu pokožky, čistí póry do hloubky a zanechává je krásně svěží. Oceňuji, že se Benefit nesnaží zákazníkům vnutit myšlenku, že musí nutně póry totálně vygumovat, ale místo toho edukuje, že správné ošetření může přinést výsledky podobné filtru. K dostání je v parfumeriích Sephora.
Celé to začalo před devíti lety jako kosmetický blog, založený na základě zvědavosti s cílem vybudovat komunitu okolo péče o vlasy. Ve stejnou dobu se Jen Atkin prosadila jako kadeřnice celebrit v Hollywoodu. Mezi její klientky patří třeba Kardashians nebo Hailey Bieber. Z blogu Mane Addicts se mezitím stal sběrač dat o potřebách spotřebitelů generace Z a mileniálů a také pseudoagentura se seznamem těch nejlepších profesionálních kadeřníků.
Zatímco značka Ouai se při uvedení na trh v roce 2016 zaměřovala hlavně na haircare, nový projekt Mane by Mane Addicts si bere na mušku hair tools. První drop – k dostání přímo na webu značky – zahrnuje kulmu Triple Ripple Jumbo Hair Waver, se kterou zvládne California girl beach hair i úplný amatér. Nechybí ani kartáč na rozčesávání vlasů Ready or Knot, gumičky do vlasů, sponky a další doplňky, určené jak pro bežné spotřebitele, tak profesionály.
Fun fact: S rozjezdem společnosti Jen Atkin pomohly její dlouholeté klientky, sestry Huda a Mona Kattan z Huda Beauty, které jsou zároveň investorkami.
Gurl, tea is boiling hot! Olaplex čelí další žalobě, tentokrát vychází z tvrzení 28 uživatelů, kteří tvrdí, že produkty údajně způsobují vypadávání vlasů, pupínky a další nepříjemné problémy. Několik žalobkyň dodalo fotografie, na nichž jsou vidět výrazné lysiny a požadují odškodnění ve výši 75 tisíc dolarů.
JuE Wong, generální ředitelka společnosti Olaplex, se na Instagramu proti těmto tvrzením ohradila a spotřebitele ujistila, že výrobky této značky jsou ve skutečnosti bezpečné a že tvrzení vznesená proti Olaplexu jsou „nepodložená obvinění“.
Mastná pleť? Clinique got you! Kultovní odličovací balzám Take The Day Off měl ve svém arzenálu nejeden beauty geek. Krémová textura balzámu jemně rozpustí jakýkoliv make-up. Nyní navíc v inovované variantě s japonským aktivním uhlím, vhodným pro mastnou a problematickou pleť.
Značka Gucci odhalila nejnovější sestavu hvězdných osobností v čele kampaně k vůni Guilty.
Řada sprchových gelů a krémů na ruce má parfemaci virálních vůní včetně Missing Person, Apricot Priveé, Hanami a Not Your Baby.
Tento týden je představila značka Fur. Ingrown Microdart Patch má celkem 170 mikrojehliček, které se při nalepení na postižené místo okamžitě vstřebají do pokožky a díky koktejlu protizánětlivých složek urychlí hojení.
Herečka Salma Hayek si užívala horké polévky se zlatou maskou od izraelské kosmetičky Mimi Luzon, zatímco Lindsay Lohan se zbavovala váčků pod očima pomocí masek Peter Thomas Roth. A co ty? Udělal/a sis čas jen pro sebe?