Samoopalovák Miley Cyrus, dentální hygiena Ricka Owense, plesnivý korektor Kosas nebo tanga místo gumičky do vlasů Pamely Anderson. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Zpěvačka Miley Cyrus investuje blíže nespecifikovanou částku do značky Dolce Glow, která se specializuje na samoopalovací přípravky.
„I can buy myself tanner… get that endless summer vacation glow,“ napsala popstar na svůj Instagram. Za své sexy opálení v klipu k virálnímu songu Flowers vděčí právě přípravkům Dolce Glow, které se v Hollywoodu staly hitem.
Značka, kterou v roce 2016 založila Isabel Vita, se proslavila řadou samoopalovacích mlék, sprejů a mlh. Mezi klienty Isabely se kromě Miley Cyrus řadí také Kylie Jenner a Kim Kardashian nebo zpěvačky Jennifer Lopez, Selena Gomez a Katy Perry.
Autorka hitu Flowers se tak přidává k řadě celebrit, které místo zakládání vlastních beauty brandů chytře investují do již úspěšných značek: Dua Lipa se loni stala investorem londýnské vlasové kosmetiky Dizziak a 23násobná grandslamová vítězka Serena Williams zase zainvestovala do značek Wile a Olly.
Australský kadeřník, mezi jehož klientky patří třeba Miranda Kerr, Kylie Minogue nebo Cate Blanchett, představil během fashion weeku v Kodani hned dva nové produkty: úspěšnou řadu Blow.Dry rozšířil o šampon a kondicionér. Díky svému jedinečnému složení pomáhají chránit všechny typy vlasů při foukání či jakémkoli tepelném stylingu a prodlužují trvanlivost účesu.
Bezsulfátový regenerační šampon hydratuje a posiluje vlasy pomocí hydrolyzovaného hráškového proteinu a výtažků z kůry vzácných dřevin. Regenerační kondicionér pak v druhém kroku na vlasech vytváří vrstvu, která chrání před ztrátou barvy a nepříznivými vlivy vnějšího prostředí. Sen o dlouhotrvajícím bezchybném účesu se tak stává skutečností! K dostání bude ve vybraných kadeřnických salonech od března.
Jedná se o jedno z nejzásadnějších uvedení od dob supersonického fénu konkurenčního Dysonu. Společnost GHD vynalezla a patentovala nástroj dva v jednom nazvaný Duet Style, který kombinuje fén a žehličku na vlasy a funguje na mokré i suché vlasy.
Na trhu jsou samozřejmě prémiové horkovzdušné kartáče, které slibují uhlazení, přidání objemu a okamžité zkrocení neposedných pramenů, ale ten od GHD jako jediný kombinuje proudění vzduchu s keramickými narovnávacími destičkami, což z něj dělá lákavou volbu pro všechny, kterým uhlazení vlasů pomocí běžného horkovzdušného kartáče nestačí.
Český beauty concept store Myskino přináší na náš trh další zajímavou značku. Tentokrát se nejedná o skincare nebo parfémy, ale luxusní péči o ústní dutinu Selahatin ze Švédska. Časopis Monocle ji nazývá „nejsofistikovanější značkou zubních past na světě“ a ve své minimalistické koupelně ji má třeba návrhář Rick Owens.
Vznik značky ovlivnila nešťastná událost. Její zakladatel Kristoffer Vural prodělal před třicítkou mozkovou mrtvici, po které ochrnul a byl na rok hospitalizován. Tato zdravotní indispozice však způsobila, že jeho smysly začaly lépe reagovat na chutě a vůně.
V nabídce bude řada bělicích zubních past v recyklovatelné hliníkové tubě ve třech příchutích: Escapist, Eukalypse a Of Course I Still Luv You. Ty doplňují chic ústní vody, Escapist a Of Course I Still Luv You, a dva ústní spreje, Eukalypse a XX/Élise.
Svým obalem připomínají spíš luxusní parfém než něco, co by si člověk stříkal do úst, ale právě o to tady jde. Hlavní ambicí zakladatele je totiž pozvednout emocionální zážitky z každodenních rituálů. And I'm here for it!
Dokumentární film Pamela, A Love Story, který se začátkem roku objevil na Netflixu, zachycuje herečku během nákupu v drogerii v jejím rodném městě. Jak tedy docílit sandy blonde? Pamela používá Garnier Nutrisse Ultra Color v odstínu PL1. „Zvládnu to sama za dvacet minut,“ komentuje své schopnosti bývalá hvězda Pobřežní hlídky.
Beauty hack bonus: Ve videu pro časopis Vogue odhalila, že když nemá po ruce gumičku do vlasů, použije klidně tanga.
Moss se připojí k dalším slavným tvářím, jako jsou Zoë Kravitz, Lil Nas X a Dua Lipa.
Populární flanker Lost Cherry od Toma Forda z roku 2018 s příchodem jara doplňují dvě nové třešně: parfém Cherry Smoke, který kombinuje tóny černé třešně s exotickým šafránem a kouřovým akordem, zatímco Electric Cherry mísí svěží trpkost višně s elektrizujícím zázvorem a opulentním arabským jasmínem. Obě vůně budou k dostání od března exkluzivně v parfumeriích Douglas. Proč čekat na polibek pod rozkvetlou třešní, když si jejich vůni můžeš dopřávat po celý rok?
Ani nejpopulárnější kosmetické značky a jejich virální produkty nejsou imunní vůči kritice na internetu. Poslední obětí, která se ocitla pod drobnohledem, je značka Kosas. Ta čelí stížnostem několika uživatelů z TikToku a diskuzního fóra Reddit, kteří tvrdí, že se jim v korektoru Revealer rozmnožila plíseň.
První tvrzení o plísni v Kosas Revealer Concealeru se objevila na Redditu v červnu 2022, kdy jeden uživatel vysvětlil, že zatímco zpočátku korektor miloval, „o devět měsíců později si během nanášení začal všímat zápachu podobnému plesnivému sýru“. V komentářích pod nedávnými příspěvky značky na TikToku se objevují podobné reakce na údajné rozmnožení plísně v korektoru, někteří uživatelé dokonce tvrdí, že jim po něm naskočila kopřivka.
Kde je pravda? Než začneš panikařit a vyhazovat svou stávající tubu korektoru Revealer, je několik způsobů, jak zjistit, že je produkt prošlý. Podle sekce FAQ na webu značky Kosas má neotevřený produkt trvanlivost dva až tři roky, a to podle toho, zda obsahuje vodu.
Na tubičce korektoru je symbol PAO, tedy otevřený kelímek, který stanovuje datum trvanlivosti na šest měsíců po otevření. Tvrzení na Redditu, které celou tuhle kauzu odstartovalo, nelze brát jako nepravdivé, ale zároveň ani jako směrodatné, protože daná osoba korektor používala po expiraci. Kromě toho bys vždy měl/a dát na svůj selský rozum, a pokud korektor začne měnit barvu, texturu nebo je divně cítit, měl/a by ses s ním rozloučit. Takže ne, korektor Kosas opravdu není závadný.
Essentials: Balzám na rty, lesk a…
Řada kosmetiky byla jedním z posledních projektů, kterých se bývalý kreativní ředitel Virgil Abloh před svou smrtí v listopadu 2021 zúčastnil. Nyní značka Off-White Beauty našla svou neohroženou vůdkyni. Isamaya Ffrench s okamžitou platností nastupuje na pozici Beauty Curator.
Třiatřicetiletá vizážistka se může pochlubit působením u značek, jako je Burberry, Tom Ford, Christian Louboutin, Yves Saint Laurent nebo naposledy Byredo, kde loni v březnu odstoupila z funkce kreativní ředitelky make-up divize, aby se mohla naplno věnovat vlastnímu projektu Isamaya Beauty.
První ucelená kolekce líčení s názvem First Emotions, kterou pro Byredo vytvořila make-up artistka Lucia Pica, je konečně venku! Odráží se v ní síla emocí a pocit zamilovanosti. Radost a vzrušení jsou vyjádřeny zlatou, vášeň zase vínovou. Inspirací byly různé podoby lásky, od erotické, upřímné až po bezpodmínečnou i neopětovanou.
Kolekce obsahuje paletku pěti očních stínů State of Emotions, kajalovou tužku na oči Ambivalent, vínovou veganskou řasenku Mixed Emotions pro XXL objem a dvě rtěnky v odstínech On The Fence 260 a Transported 151. K dostání je exkluzivně v Ingredients store.
RiRi a její touch-up pomocí pudru Invisimatte Instant Setting + Blotting Powder během poločasového zápasu Super Bowl.