Mastička na omrzlý spodek prince Harryho, odličovač Seleny Gomez za 15 tisíc korun nebo press trip Tarte Cosmetics v Dubaji. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Princ Harry je ve své knize Spare opravdu otevřený. Podle některých možná až příliš. Píše v ní totiž nejen o rodinných neshodách, ale například také o svém omrzlém penisu. Opravdový šok ale přichází až ve chvíli, kdy Harry vypráví, jak své zranění ze severního pólu léčil.
V roce 2011 se princ Harry vydal v rámci charitativní akce na severní pól, odkud se vrátil v ne úplně nejlepším stavu. Mráz mu způsobil omrzliny na uších, tvářích, a dokonce i na penisu. „Zatímco uši a tváře se hojily dobře, můj penis ne,” uvedl v knize Harry, který byl v té době ze zranění dost ve stresu, neboť jej čekala účast na svatbě jeho bratra, prince Williama.
„Můj penis byl extrémně citlivý,” pokračoval ještě Harry s tím, že hledal něco, co by mu pomohlo. „Zkoušel jsem různé masti. Včetně jedné, kterou mi doporučila kamarádka. Řekla mi, abych si na to dal krém od Elizabeth Arden,” píše Harry. Jenže právě tento produkt v něm vzbudil vzpomínky na matku. „Má matka si ten krém mazala na rty. A ty po mně chceš, abych si to dal na penis?” ptal se Harry kamarádky. Ta ale naléhala, že krém opravdu pomůže, a tak ho Harry zkusil.
V audioknize Spare se svěřil, že jej aplikace krému na penis přenesla do dětství.
No, nedivím se, že je po tomhle všem pro smích.
Double cleansing pomocí odličovacího balzámu a pěny je tím nejúčinnějším způsobem, jak se na konci dne zbavit make-upu, odumřelých kožních buněk a všech nečistot, jež se na obličeji za celý den nahromadily. Když jsem proto viděl večerní beauty rutinu Selen Gomez, nevěřil jsem vlastním očím – místo klasického odličovacího produktu používá sérum The Concentrate od La Mer. 15 ml vyjde na 5 360 Kč, přičemž Selena používá balení velikosti 100 ml, které v parfumeriích Douglas vychází na necelých 15 000 Kč.
Ve videu si zpěvačka nanáší malou dávku na každou tvář a nezapomene jemně promnout citlivé oční okolí. Bizarní odličovací rituál pokračuje zběsilým nanášením micelární vody Bioderma Sensibio H20 pomocí miniaturní kosmetické houbičky, podobné Beauty Blenderu. Pak místo toho, aby si mlhu Dermalogica nastříkala přímo na pleť, nastříká ji na kulatý odličovací polštářek a hned nato použije olej od La Mer. Na něj navrství lehký hydratační krém Tatcha Water Cream a na něj ještě Laneige Radian-C Cream. Ufff. Docela hot mess vrstvení.
Nic proti Seleně ani séru La Mer, které jsem měl možnost za svou kariéru beauty redaktora vyzkoušet nesčetněkrát. Je báječné! Nicméně doporučuji všem zůstat u vlastního oblíbeného odličovače a tohle skvělé sérum raději používat tak, jak bylo výrobcem zamýšleno: na odlíčený a vyčištěný obličej.
Při aplikaci vždy začínej s nejlehčími formulacemi na bázi vody, teprve poté použij produkty s hutnější a těžší konzistencí (krémy, oleje).
Selena si na špatně odlíčený obličej nanesla hutný olej, který na pleti vytvoří nepropustnou okluzivní vrstvu, takže veškeré další lehké krémy nemají šanci dodat pleti ani potřebnou hydrataci, ani jiné benefity. A výsledek? I ty nejlepší skincare produkty se tak vmžiku stanou zbytečnou investicí. Zakladatelka Rare Beauty rutinu doplnila o disclaimer: „PSA, I got most of these products free. I ain't just rolling like that everywhere.“ Zbytečné plýtvání sérem tak rázem dává smysl.
Může dneska vůbec značka udělat něco, aniž by někoho nepohoršila? To je otázka za milion kosmetických produktů. Pokud jsi tento týden otevřel/a TikTok, jistě ji zaznamenal/a, že je spoustu vyhlášených influencerek na luxusní dovolené v Dubaji v rámci press tripu značky Tarte Cosmetics. Užívají si extravagantní drahou dovolenou, což se v dnešní době neodpouští.
Společnost Tarte pozvala skupinu 33 influencerek a jejich partnerů, aby si užívali luxusu a propagovali jejich nový produkt Maracuja Juicy Glow Foundation. Mezi nimi jsou třeba Meredith Duxbury, Alix Earle, Monet McMichael nebo Sarah Wolak. Pozvala také blíže nespecifikovanou skupinu influencerek z Blízkého východu, které zřejmě vybraly charitativní organizace, podporující ženy a mladé dívky, ačkoli názvy těchto charitativních organizací nebyly zveřejněny. Internetové trolly pohoršuje okázalost cesty.
Podle rozsáhlé dokumentace letěly influencerky do Dubaje první nebo byznys třídou společnosti Emirates a ubytovaly se v rozlehlých vilách Ritz-Carlton, kde na ně čekaly balíčky plné kosmetiky. Užívaly si také jízdu na velbloudech, hodiny jógy, bazénové party, nebo večeři se zlatou tematikou, na níž zakladatelka Maureen Kelly odhalila právě chystané novinky.
Některé lidi zvednul ze židle okázalý luxus, jiní obviňují Tarte a influencerky, že jsou „tone-deaf“ a další se podivují nad tím, jak si společnost může dovolit letět s 33 influencerkami a jejich doprovodem do Dubaje a ubytovat je v tak luxusním hotelu. Vzhledem k tomu, kolik si některé z těchto influencerek účtují za jedno reklamní video, je pro Tarte rozhodně výhodnější deal, když jim zaplatí dovolenou, než aby jim platila za jednotlivá videa. A hate trollů na sítích? Špatná reklama je taky reklama.
Dokonce i na poměry nepo babies dosahuje fascinace veřejnosti Hailey Bieber, zejména pokud jde o beauty, neskutečných rozměrů. Když v roce 2022 uvedla skincare Rhode skin, všichni jsme googlovali termín „glazed donut skin“, po Met Gala následovaly glazed donut nails a letos? Vypadá to, že nejvíc hot účesem bude #bob. Slay girl!
Podle společnosti iiMedia Research zaznamenala velikost trhu se sběratelskými hračkami v Číně značný růst, přičemž v letech 2015 až 2019 dosáhla souhrnná míra růstu 34,6 %. V rámci své nejnovější strategie, zaměřené na čínské spotřebitele a Gen Z, se proto britská parfumérská značka Creed spojila s místním výrobcem sběratelských hraček RobbiArt.
Limitovaný drop oslavuje lunární Nový rok a je inspirován ilustrací zajíce a pivoňky z nedávné spolupráce parfumérského domu s hongkongským obchodem s dekoracemi Lala Curio. Hračka vodního zajíce je k dispozici ve dvou velikostech, přičemž na zádech má odnímatelný batoh, který uvnitř ukrývá vonnou destičku s vůní Creed Silver Mountain Water.
Fanoušci bougie krémů vyhlášeného německého doktora Augustina Badera, jehož brand se opírá o třicetiletý výzkum v oblasti kmenových buněk, mohou jásat. Průlomová technologie TFC8, díky které se stimuluje přirozený proces obnovy buněk, je nově k dostání ve formě multifunkční krémové masky, jež okamžitě projasní, zpevní a sjednotí unavenou a dehydrovanou pleť.
Zároveň jí také uleví od stresu a agresivních vlivů vnějšího prostředí, jako je modré světlo z obrazovek počítačů a telefonů, UV záření a znečištěného městského ovzduší. Na rozdíl od jiných hydratačních masek nelepí, nezanechává mastný finiš a je tak vhodná pro všechny typy pleti. Součástí balení je chladivý zamakový aplikátor, který jsem si oblíbil hlavně z toho důvodu, že unavenou pleť maximálně osvěží.
Supermodelka a trendsetterka Bella Hadid se nikdy nebála změny, takže si může do svého repertoáru rovnou přidat i look slavné Marilyn Monroe. Sedmadvacetiletá kráska zveřejnila na Instagramu zábavné video, na kterém je vidět, jak si v backstage na přehlídce nasazuje peroxidově blond paruku a vypadá jako ze scény z hollywoodské klasiky Někdo to rád horké.
Na sobě má nejžhavější trend, basic bílé tílko, a je vidět, jak si paruku upravuje pomocí Modern Hairspray Multi-Tasking Styling Mist od legendárního kadeřníka Sama McKnighta, zatímco se obrací na kameru se slovy: „Dobře, myslím, že jsem hotová. Co myslíte?“