Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #29

Návod na to, jak získat nové produkty od The Ordinary před oficiálním uvedením, domácí tiskárna na obočí L'Oréal, Sydney Sweeney v roli ambasadorky parfému My Way nebo deodorant Glossier. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Svět očima Sydney Sweeney 

Celosvětové uznání si získala svou průlomovou rolí Cassie Howard v seriálu Euphoria ze středoškolského prostředí, který se na našich obrazovkách objevil v roce 2019 a brzy se dočká třetí řady. V roce 2022 pak byla zařazena na seznam časopisu Time 100 Next List. Herečka a modelka Sydney Sweeney je na roztrhání. Snem každé značky je mít ji alespoň v jedné z kampaní. 

Ten pravý match made in heaven nicméně přichází až s novou vůní My Way Parfum od Armaniho. Kampaň, za níž stojí italský fotograf Dario Catellani a německý režisér Jonas Lindstroem, je výzvou k objevování nových obzorů a umožňuje nám poznat svět očima této svobodomyslné ikony Gen Z. 

Dřevitě pudrová vůně My Way Parfum se vyznačuje kontrastem mezi zářivým, šťavnatým tónem nočního hyacintu a majestátním kosatcem bledým. Za touto svěží a mladistvou vůní stojí mistr parfumér Carlos Benaïm, který navrhl i původní parfém My Way. Hned v úvodu ucítíš jiskřivé citrusy – osvěžující kalábrijský bergamot a květ egyptského pomerančovníku, jenž se získává modernizovaným způsobem tradiční enfleuráže, díky níž si květ uchová silnou svěžest. 

Intenzivní srdce parfému snoubí krémovou indickou tuberózu s ostrými a nesmírně ženskými tóny kosatce bledého. Pudrový a dřevitý základ tvoří cedrové dřevo z USA, které je, stejně jako všechny suroviny použité na výrobu parfému, z udržitelných zdrojů. Nový, znovudoplnitelný flakon navíc odráží rozdíl mezi intenzitou a svěžestí vůně, protože je oděn do tónů přecházejících od inkoustově modré u dna až po zářivě růžovou na hrdle.

Back to basics with Glossier

V nadcházejících měsících uzavře love brand mileniálů své první významné maloobchodní partnerství se Sephorou v USA a zároveň uvede veganský deodorant The Glossier. Podle oficiální tiskové zprávy je deodorant vhodný i pro citlivou pokožku, snadno se roztírá a nezanechává stopy na oblečení.

Formulace neobsahuje hliník, jedlou sodu, kyseliny ani vodu. Místo toho se spoléhá na extrakt z černého bezu, kokosový olej a bramborový škrob, což je skvělá přírodní složka pohlcující vlhkost. 

Deodorant bude k dispozici ve variantě bez vůně a ve třech parfemacích: Glossier You (kultovní vůně značky), Orange Blossom Neroli (vůně stávající bodycare) a Sandstone, nová vůně inspirovaná pobřežím Big Sur v Kalifornii. Za zmínku stojí i to, že je obal deodorantu znovudoplnitelný a recyklovatelný. 

Cloud moment 

Oblíbené pimple patches Justina Biebera přicházejí v podobě roztomilých obláčků. Hydrokoloidní náplasti Micro-Cloud jsou vhodné zejména na hlubší hormonální pupínky v rané fázi. Rozpustné mikrojehličky obsahují kyselinu salicylovou a niacinamid, jež mají za úkol vyčistit zanícené póry a předcházet pigmentacím, zatímco kyselina hyaluronová zajistí, aby pleť zůstala hydratovaná a bez podráždění. 

Jak získat exkluzivní přístup k novinkám The Ordinary před oficiálním uvedením?

Každý, kdo někdy používal produkty The Ordinary, ví, že jejich skincare není obyčejná. Velká část přitažlivosti značky spočívá v jejích průlomových inovacích, které se trefují přesně do toho, po čem spotřebitelé zrovna touží, jsou nabité zajímavými vědecky podloženými ingrediencemi a za přijatelné ceny. Do roku 2023 vstupuje The Ordinary ne s jedním, ale rovnou se šesti novými produkty. 

Prvním z nich je Glucoside Foaming Cleanser, jehož uvedení je naplánované na konec března 2023. Vhodný je zejména pro mastnější typ pleti, jemně odstraní make-up i nečistoty, aniž by pleť zanechal staženou a podrážděnou. Soudě podle komentářů na sociálních sítích značky, neustálý teasing produktů bez možnosti nákupu není to pravé. Doufám, že se do léta dočkáme cenově dostupného chemického SPF, protože ty dva ve stávající nabídce nejsou nic moc. 

Dalším uvedením z laboratoří The O. Lab je oční sérum Multi-Peptide Eye Serum, které pomáhá redukovat jemné vrásky, váčky, otoky a tmavé kruhy pod očima. Na něj dlouho čekat nemusíš, protože je právě teď v prodeji skrze novou platformu The O.Lab. Stačí se zaregistrovat prostřednictvím mailu a rázem získáš přednostní přístup k vybraným novinkám od The Ordinary ještě před oficiálním uvedením. Každý drop je limitovaný a nabídka platí vždy do vyprodání prvních zásob. 

Zpráva přichází ve chvíli, kdy budget-friendly značka odhalila nový ceník pro letošní rok. Jedná se o první zvýšení cen za posledních osm let, přičemž změna cen je přičítána inflaci, nákladům na dodavatele a zvýšení platů zaměstnanců. 

Brow Magic

Z pár chloupků nad očima se během posledních let stal velký byznys, díky kterému značky jako Benefit Cosmetics a Anastasia Beverly Hills vyrostly v globální brandy. Návštěva brow baru se stala stejnou samozřejmostí jako návštěva kadeřnice nebo manikérky. O tom, že má spoustu z nás v kosmetické taštičce hned několik produktů na úpravu obočí, ani nemluvě. Změnu slibuje až nový beauty tech gadget L'Oréal Brow Magic, jenž společnost představila na veletrhu CES 2023.

Aplikátor L'Oréal Brow Magic, vyvinutý ve spolupráci s technologickou společností Prinker, která je průkopníkem v oblasti dočasného tetování, umožňuje dosáhnout profesionálních výsledků i doma. Jedná se o první ruční, lehký, elektronický aplikátor na líčení obočí, využívající 2 400 drobných trysek a technologii tisku s rozlišením až 1 200 dpi. Poskytuje tak zákazníkům velmi přesný tvar obočí během několika vteřin. 

Často narazíme na brilantní technologii, která je uplatňována v jiné oblasti, než je kosmetický průmysl. Díky spojení dlouholetých zkušeností společnosti L'Oréal v oblasti kosmetiky s těmito pokročilými technologiemi jsme schopni vyvíjet průlomové kosmetické novinky, a tím přetvářet původní technologie a tradiční kosmetickou praxi.
Guive Balooch, globální ředitel technologického inkubátoru pro výzkum a inovace

Jak to celé funguje v praxi? Technologie Modiface AR naskenuje obličej uživatele a doporučí postup pro microblading, microshading nebo výplňové efekty. Jedním táhlým pohybem pak stačí přejet aplikátorem přes obočí a na závěr jen nanést fixační gel. Tahle nová tech hračka bude určitě virál na TikToku! 

Oční stíny Urban Decay se po deseti letech vrací díky Gen Z!

Koncem listopadu 2022 se na TikToku začaly virálně šířit oční stíny Moondust od Urban Decay. Nejedná se přitom o žádnou horkou novinku, single eyeshadows Moondust byly poprvé uvedeny na trh v roce 2013. Značka se nyní rozhodla, že je díky popularitě mezi Gen Z začne znovu prodávat. Zatímco mileniálové si možná pamatují jejich původní balení, které bylo stříbrné a kulaté, nyní se stíny prodávají v průhledném čtvercovém obalu a v pěti úchvatných odstínech. Hitem je odstín Space Cowboy. 

Maska týdne

Po pěti letech mi zničehonic přestala fungovat LED maska od Dr. Dennise Grosse. RIP a *sadface*. Toho dne jsem sledoval první díl Emily in Paris, když se v jedné ze scén objevila Lily Collins v koupelně před zrcadlem se silikonovou LED maskou Current Body na obličeji. Bylo to jasné znamení, abych do sebe znovu zainvestoval a svou nefunkční masku nahradil tímhle flexibilním, silikonovým omlazujícím zázrakem. Dlouhé zimní večery mi teď zpříjemňuje pravidelná třicetiminutová terapie červeným světlem. Forever young, I wanna be forever young

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.