Inovativní aplikátor make-upu Lancôme, animovaný film parfémového domu Diptyque, balzám na rty pro Jisoo nebo retinol Summer Fridays pro začátečníky. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Vůně Do Son od parfémového domu Diptyque i po osmnácti letech od svého vzniku vzbuzuje představivost a vybízí ke spolupráci s umělci. Svůj příběh letos odvypráví prostřednictvím krátkého animovaného filmu z dílny pařížského kreativního studia Werlen Meyer, jež na jeho výrobě spolupracovalo mimo jiné s režisérem Wesem Andersonem.
Hudbu pro tento animovaný film složil cenami ověnčený britský hudebník James Blake. Yves Coueslant, jehož vzpomínka na dětství ve Vietnamu stála u zrodu parfému Do Son, by si nemohl přát lepší interpretaci svého příběhu. Právě on je hlavní postavou animovaného snímku, který zobrazuje tvůrčí proces vedoucí ke vzniku tohoto parfému.
Na celém světě žije podle odhadů asi 50 milionů lidí s omezenou jemnou motorikou, která jim ztěžuje některé každodenní činnosti, jako je například nanášení make-upu. Společnost L’Oréal proto na veletrhu CES 2023 v Las Vegas představila inovativní technologický prototyp HAPTA, tedy první ruční, velmi přesný počítačový aplikátor make-upu navržený tak, aby splňoval kosmetické potřeby lidí s omezenou pohyblivostí rukou a paží.
Hlavním principem aplikátoru HAPTA je kombinace vestavěného inteligentního ovládání pohybu a přizpůsobitelných nástavců, které uživateli umožňují plný rozsah pohybu, snadnější přístup do obtížně otevíratelných obalů a přesnou aplikaci, které je jinak velmi těžké dosáhnout. HAPTA tak pomáhá uživatelům cítit se sebevědoměji a užívat si nové možnosti krásy.
Aplikátor HAPTA je vybaven magnetickým nástavcem, který umožňuje snadné ergonomické použití s 360stupňovou rotací a ohybem v rozsahu 180 stupňů. Funkce „kliknutí“ umožňuje uživateli intuitivně nastavit určitou polohu, zůstat v ní během používání a uzamknout toto nastavení pro budoucí použití.
V roce 2023 bude aplikátor HAPTA poprvé nasazen v praxi společností Lancôme, a to nejprve jako aplikátor rtěnky a v budoucnu jako nástroj pro nanášení dalšího make-upu. Pořizovací cena by měla být okolo 199 dolarů, což je v přepočtu 4 490 Kč. „Lancôme se již léta snaží poskytovat ženám kosmetická řešení šitá na míru. Kosmetické technologie nám umožnily naplnit toto poslání a zároveň přináší revoluci ve vývoji kosmetických produktů, služeb a umožňují individuálnější přístup,“ uvedla Françoise Lehmann, globální prezidentka značky Lancôme. „Díky aplikátoru HAPTA jdeme ještě o krok dále a činíme krásu dostupnější, neboť každý by měl mít ke kráse rovný přístup.“
Větší rty jedním tahem? Zn. bez jehel. Dior Addict Lip Maximizer přichází ve vylepšeném složení, které obsahuje 90 % složek přírodního původu. Inovovaná formulace je obohacena o kyselinu hyaluronovou a vyživující třešňový olej, který rtům poskytuje 24hodinovou hydrataci a okamžitý plumping efekt o 36 %.
K dostání je v 31 odstínech, jež jsou nyní k dispozici ve 2 intenzitách a 4 provedeních, a to průhledném, intenzivním, třpytivém a holografickém. Tváří inovované řady se stala americká herečka Anya Taylor-Joy, známá ze seriálu Dámský gambit nebo aktuálního dobrodružného thrilleru Seveřan. Diorrrr…
Ale to není ani zdaleka všechno. Značka mimo jiné odtajnila tři nové odstíny balzámu na rty Dior Lip Glow, přičemž odstín 031 Strawberry věnoval Peter Philips, kreativní ředitel make-upu Dior, člence jihokorejské skupiny BLACKPINK. Zpěvačka Jisoo tuhle mega novinu oznámila prostřednictvím Instagramu v den svých 28. narozenin. Můžeme jen tiše závidět!
Hype brand Summer Fridays zahajuje rok 2023 uvedením nočního retinolového séra Midnight Ritual. Fanoušci značky si o něj psali dlouho a jejich přání bylo konečně vyslyšeno. Složení na bázi 100% veganského retinolu je navrženo tak, aby působilo přes noc a vyhlazovalo jemné vrásky, vyrovnávalo tón pleti a zdokonalovalo její texturu.
Sérum Midnight Ritual je dostatečně jemné pro začátečníky, ale zároveň dost silné na to, aby přineslo viditelné výsledky. Spoluzakladatelka Marianna Hewitt retinol doplnila o niacinamid, který působí na rozšířené póry, a tygří trávu, redukující podráždění. Launch doprovází snová kampaň focená v Paříži. Cheers to that!
Laminace obočí je stejně out jako jednorázové plasty. Obočí roku 2023 nepodléhá přísnému diktátu, nekonají se žádné radikální úpravy. Žije si svým vlastním životem. Nech ho klidně růst, stačí ho jen lehce zafixovat. Třeba novým lehkým krémovým voskem Fluff Up Brow Wax od Benefitu. Zanechá ho přirozeně plné, nadýchané a rozčepýřené.
MAC Cosmetics je známý odvážnými glam produkty, od vysoce lesklých rtěnek, spolehlivých korektorů až po širokou škálu rtěnek a lesků na rty. Ani ty nejlepší make-up vychytávky ale nikdy nebudou vypadat tak dobře, pokud pod nimi není pořádný základ. Mnozí z nás mylně předpokládají, že beauty prep modelek na přehlídkové molo začíná aplikací korektoru nebo pudru. Není tomu tak. Příprava začíná skincare produkty a masáží obličeje.
Ačkoliv si lze jen těžko představit, že v backstage během fashion weeku si modelky užívají ošetření obličeje jako ve spa, i ty nejvýraznější make-up brandy zdůrazňují, že je důležité, co je pod ním. Z toho vyplývá, že každá musí mít v portfoliu péči o pleť, která si skvěle rozumí s make-upem. Debutová skincare řada Hyper Real od MAC Cosmetics je toho důkazem a navazuje na úspěch rozjasňujícího krému Strobe Cream nebo fixačního spreje Prep + Prime Fix+.
Jasným favoritem je Serumizer, hybrid séra a hydratačního krému s kyselinou hyaluronovou, niacinamidem a extraktem z japonské pivoňky. Drop obsahuje také zklidňující Skincanvas Balm a odličovací olej Hyper Real Fresh Canvas.
You feel like everyone is just staring at your giant pimples. 😔