Druhý parfém Billie Eilish, nablýskaný make-up Taylor Swift, balzám na rty Hailey Bieber nebo sheet maska s vůní sladkých vánočních perníčků. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Hailey Bieber uvádí na trh svůj první produkt od chvíle, kdy byla její značka Rhode zažalována za údajné neoprávněné používání ochranné známky. Populární balzám na rty s peptidy přichází v limitované edici Vanilla Cake na počest narozenin samotné zakladatelky.
Balzám Peptide Lip Treatment obsahuje bambucké máslo a peptidy, které rtům dodávají lesklý vzhled a zároveň chrání a vyživují křehkou kůži rtů. Poslední drop přichází jen pár měsíců poté, co zástupci americké oděvní společnosti Rhode-NYC, kterou založily Purna Khatau a Phoebe Vickers, podali na modelku žalobu kvůli ochranné známce. Tu však v červenci soud zamítl, stejně jako předběžný zákaz používání názvu Rhode. Na oficiálním YouTube účtu značky se mezitím objevil krátký dokument, který její pozici na trhu jistě posílí.
Lifestylová značka Pleasing, založená v roce 2021 zpěvákem Harry Stylesem, oslaví své první narozeniny pop-up story hned v několika městech. Své brány otevřou v Londýně, New Yorku a Los Angeles, a to v termínu od 26. listopadu do 23. prosince. Fanoušci autora hitu Watermelon Sugar se mohou těšit na kompletní nabídku značky Pleasing, včetně nové kolekce make-upu vytvořené ve spolupráci s návrhářem Marcem Ribeirem. IRL experience dotáhne k dokonalosti možnost pořídit si exkluzivní merch (rozuměj basic věci s potiskem) a personalizované sady laků na nehty.
Společnost Deciem se tvrdě ohrazuje vůči kosmetickému šílenství celebrit. V sérii příspěvků s názvem „We are scientists – not celebrities“, uvedl kanadský konglomerát, pod jehož křídly je např. The Ordinary, že „cenný prostor“ na poli beauty průmyslu zabírají hlavně celebrity, jež nikdy předtím neprojevily o kosmetiku zájem ani v soukromí.
Nezávislé značky pracující na inovacích, které se snaží posunout celé odvětví kupředu, jsou vytlačovány, tvrdí v příspěvcích firma vlastněná společností Estée Lauder Companies.
Styles není jedinou celebritou, která v předvánočním období otevřela brány nového pop-up storu. Kim Kardashian se na svém Instagramu pochlubila videem a fotkami z openingu vůbec prvního obchodu SKKN v Los Angeles. Minimalistická estetika skincare obalů se naplno odráží na interiérovém designu. Mnozí uživatelé na Twitteru ho označili za příliš depresivní, chladný a dystopický.
Po velkém úspěchu první vůně, vzniklé ve spolupráci se společností Parlux, která vynesla americké zpěvačce přes 60 milionů dolarů, přichází Billie Eilish s druhým počinem. Vůně Eilish No. 2, navazující na ambrovou gurmánskou vůni Eilish uvedenou na trh v květnu letošního roku, si zachovává hřejivý dřevitý základ svého předchůdce, který je ideální do sychravého počasí. Na něj Eilish a parfumér Steve DeMercado navrstvili tóny bergamotu, papyru, černého pepře a akord květu máku.
„Moc se mi líbila myšlenka temnějšího, deštivého, šedého světa pro kampaň k parfému Eilish No. 2,“ řekla úspěšná zpěvačka, známá svou láskou k dešti, mrakům a mlze. „Vycházeli jsme z původních prvků vůně Eilish, které byly hřejivé a sladké, ale pak jsme přidali kořeněný, dřevitý nádech k navození dusnějšího a vlhčího pocitu.” Za mě je to jednoznačně drama in a bottle a podařený celebrity perfume pro mladé fanynky Billie.
Taylor Swift vydala dlouho očekávané album Midnights, obsahující 13 písní mapujících vzpomínky a myšlenky uprostřed bezesných nocí. Procítěný výběr popových písní se dotýká srdceryvných témat a hmatatelného smutku, a to na pozadí chytlavých beatů, kterými je rodačka z americké Pensylvánie proslulá.
Videoklip k písni Bejeweled, v němž se proměnila v královnu burlesky, byl dokonalou ukázkou slavnostního bling-bling líčení z rukou legendární make-up artistky Pat McGrath. Fanoušci zpěvačky nyní mohou jásat a zařadit do svého beauty arzenálu třpytivé stíny, tekutou červenou rtěnku a výrazné smoky linky z kolekce Pat McGrath Labs Taylor Made.
'Tis the season! Sváteční atmosféru zachycuje nový pop-up store značky Gisou v centru Londýna. Najdeš tam kompletní sortiment, medové pochoutky a exkluzivní dárkové sady v limitované edici. Mezi hlavní trháky patří nejžádanější produkty značky, jako je pečující olej na vlasy a skincare, adventní kalendář Gisou a speciální služba dárkového balení zdarma ke každému nákupu.
Pokud budeš mít náhodou cestu do Jižní Koreje, rozhodně si nenech ujít kultovní k-beauty brand Tamburins spadající pod další, populární jihokorejskou značku brýlí Gentle Monster. Horkou novinku na zimní měsíce, kdy je ideální čas na to vůně vrstvit, je kolekce čtyř parfémovaných balzámů. HYPE AF.
Plán na dlouhé zimní večery je jasný. Horká čokoláda, cukroví a zklidňující sheet maska s vůní perníčků. Yummy.