Tělový olej s 24karátovým zlatem, bojkot společnosti Ulta Beauty kvůli trans influencerce nebo backhand tenisové legendy. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Beauty průmysl každoročně celosvětově vyprodukuje více než 120 miliard obalů, z nichž většina není podle britské organizace British Beauty Council skutečně recyklovatelná a končí na skládkách nebo v oceánech. Největší problém se přitom týká právě plastového odpadu. Když se proto dánská módní značka Ganni rozhodla uvést na trh svou první kosmetickou kolekci, spojila síly s kolektivem Submission Beauty z Los Angeles, který sdílí její odhodlání zaměřit se na udržitelnost.
Výsledkem je Scandi-cool-girl kolekce barevných glitterů na rostlinné bázi, které neobsahují plasty. Pro Submission je to příležitost, jak se dostat do povědomí širšího publika, zatímco pro Ganni je to možnost otestovat si trh s kosmetikou ještě předtím, než na něj vstoupí s obsáhlejší kolekcí.
Poté, co Ulta Beauty představila ve svém podcastu The Beauty Of transgender influencerku Dylan Mulvaney, čelí výhrůžkám bojkotem. Mulvaney se přidala ke kadeřníkovi Davidu Lopezovi, který je genderově fluidní, aby v nejnovějším díle podcastu společně diskutovali na téma „girlhood“.
Epizoda vyvolala rozsáhlou negativní odezvu, což značku přinutilo deaktivovat komentáře pod videem, které má nyní na YouTube přes 84 tisíc zhlédnutí. Uživatelé na Twitteru obvinili americký řetězec z propagace „womanface“ a vyzvali ostatní zákazníky, aby přestali u společnosti nakupovat.
Rafael Nadal si na chvíli odskočil z tenisového kurtu a začal pronikat do tajů parfumérského řemesla. Grandslamový šampion v tichosti spolupracoval s francouzským maisonem Henry Jacques na sérii vůní (každá vyjde na 1 170 dolarů) inspirovaných jeho láskou ke Středozemnímu moři, ale hlavně k jeho ženě Marii Perello.
První z nich, Rafael Nadal No°1, kombinuje květinové a bylinné tóny koriandru, tymiánu, fialky a citronu s dřevitou bohatostí cedru, santalového dřeva a kůže. Druhá, Rafael Nadal No°2, je těžší vůně s bergamotem, jasmínem, pižmem a santalovým dřevem. Do procesu tvorby třetí vůně se zapojila jeho manželka a Rafael ji pojmenoval po ní. V minulosti byl tenista tváří kampaní pro vůni TH Bold od Tommyho Hilfigera a L'Homme Sport od Lanvina. Jeho spolupráce s Henrym Jacquesem je však prvním případem, kdy Nadal propůjčil svůj „nos“ věhlasné značce a podílel se na vývoji jejích produktů.
Společnost Dyson se rozhodla investovat půl miliardy liber na výzkum a vývoj beauty gadgets. Tuto kategorii firma podle zprávy rozšíří o 20 nových produktů v průběhu následujících čtyř let. Firma také zveřejnila výsledky komplexní studie týkající se výzkumu vlivu stylingu na různé typy vlasů a informace o zdraví a kvalitě vlasů lidí po celém světě. Výzkum, který monitoroval 23 zemí a více než 23 000 lidí, se soustředil na zdraví vlasů, jak se k nim různí uživatelé Dyson stylingových nástrojů chovají a jaké mají návyky při péči o ně.
7 z 10 respondentů uvedlo, že je nejvíce trápí výskyt lupů, mají šedivé nebo poškozené vlasy a také trpí vypadáváním vlasů. Tito účastníci si ale nemyslí, že mají vlasy zcela zničené. 67 % ze všech respondentů je také toho názoru, že jejich vlasy oplývají zdravím, ačkoliv je ve skutečnosti patrné poškození jejich vlasů. Tento fakt dokazuje, že si 36 % respondentů pod pojmem „zdravé“ vlasy představuje vlasy lesklé, až 29 % z účastníků tak vnímá vlasy hebké a celkem 26 % z nich připisuje dobrou kondici vlasů zdravé vlasové pokožce.
Nejnovější drop Fenty Skin se zaměřuje na odstranění pigmentových skvrn. Sérum Watch Yo Tone s obsahem niacinamidu bylo naformulováno tak, aby zmírnilo tmavé skvrny způsobené slunečním zářením, jizvy po akné a zároveň sjednotilo celkový tón a vyhladilo texturu pleti.
Kromě vitaminu B a C obsahuje také výtažek z kořene lékořice a barbadoské třešně, které jsou v optimální koncentraci pro okamžité rozjasnění a osvěžení mdlé unavené pleti.
Na tento produkt se v pražském Ingredients tvořil waiting list již od léta! Ve speciální limitované edici se totiž legendární vůně Baccarat Rouge 540 znovu představuje v podobě suchého tělového oleje se zlatým třpytem. Sparkling Body Oil je stejně jako jeho předchůdce inspirován poetickou alchymií výrobního procesu rubínového křišťálu, který značka Baccarat používá od roku 1847.
Sytou červenou barvu totiž průzračný křišťál získá po smíchání s 24karátovým zlatem a zahřátí na 540 stupňů. Směs meruňkového, makadamiového a arganového oleje pokožku těla bez pocitu mastnoty vyživí, zatímco 24karátové zlato ji zanechá nádherně prozářenou.
Budget-friendly večerní rutina, co mě baví! Nová produktová řada Good Night německé značky Kneipp obsahuje vše potřebné k tomu, aby sis doma z koupelny udělal/a malé luxusní spa. Stres a deadliny hoď za hlavu. Vypni sítě. Napusť si horkou vanu a přidej do ní sůl s vůní švýcarské borovice a indického santalového dřeva. Obě tyto dřeviny podle odborných studií dokáží snížit krevní tlak a zmírňovat stres či napětí. Uvidíš, že po koupeli se ti bude usínat rychleji. K dostání je třeba v drogeriích DM.
Estée Lauder byla údajně dosavadním favoritem na získání Toma Forda v rámci potenciální transakce v hodnotě 3 miliard dolarů. Tedy až do chvíle, než se o koupi Toma Forda začal zajímat konglomerát Kering. Zdroje z blízkého okolí skupiny, vlastnící značky jako je Gucci a Balenciaga, tvrdí, že by mohlo brzy dojít k dohodě, uvedl deník The Wall Street Journal.
Kering tak o koupi podniku přímo soupeří s konkurenčním gigantem v oblasti luxusní kosmetiky Estée Lauder Companies. Pokud by byl obchod dokončen, znamenalo by to první vstup společnosti ELC do světa módy poté, co se po celou dobu své existence zaměřovala především na čistě kosmetické výrobky.
Změna na pozici lídra je překvapením i vzhledem k dlouhé historii společnosti ELC s Tomem Fordem. ELC je v současné době držitelem licence pro kosmetickou divizi Toma Forda a původně s touto značkou spolupracovala na vytvoření její první signature vůně Black Orchid v roce 2006.
Maskérka Isamaya Ffrench vyrukuje s druhou kolekcí líčení Wild Star, inspirovanou divokým západem. Je plná zlata, kamínků a doslova obratem o 360 stupňů od její debutové kolekce, která těžila hlavně z BDSM a latexu.
„Wild Star je jakousi reakcí na Industrial kolekci,“ svěřuje se Ffrench. „Jelikož jsme v prvních fázích existence značky, je pro mě důležité ukázat, že se dropy budou od sebe opravdu lišit a že lidé mohou počítat s nějakým překvapením a vzrušením – a že se nezaměřuji pokaždé na stejného zákazníka.“ Řasenku a rozjasňovač zdobí uzávěr ve tvaru koně a oční stíny zase evokují šerifův odznak. Yeehaw!
Mít den jen pro sebe a zajít si na fresh barvu a střih do mého oblíbeného salonu STOLEN na Praze 5 je občas prostě potřeba. Vyzkoušel jsem nové ošetření australské značky Kevin Murphy – demipermanentní barvu Color.Me Gloss, která dodává vlasům barvu, účinkuje jako kúra, zároveň posiluje vazby ve vlasovém vláknu díky rostlinným proteinům a zanechává je neuvěřitelně lesklé.