Otevření butiku Diptyque, peprná kniha o vzestupu a pádu značky Glossier, facka manželky z Beverly Hills nebo návštěva Oliviera Crespa v Praze. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Největší kosmetický tell-all bestseller se blíží! Marisa Meltzer, spisovatelka a přispěvatelka deníku New York Times, se chystá vydat knihu zachycující rozvoj Glossier, od nenápadného start-upu až po značku s miliardovým obratem.
Kniha Glossy: Ambition, Beauty and the Inside Story of Emily Weiss's Glossier bude popisovat vývoj společnosti od blogu Into The Gloss, který Emily Weiss sloužil jako odrazový můstek pro to, aby se z Glossier stala nejvlivnější kosmetická značka roku 2010. Kniha bude obsahovat postřehy zaměstnanců, watchdogů společnosti, investorů i samotné Emily Weiss, která v květnu odstoupila z pozice generální ředitelky Glossier.
Je téměř jisté, že se autorka bude zabývat i kritikou, kterou Glossier v posledních letech sklidil: Za údajně špatné zacházení s personálem na prodejnách, za to, že se mu nedaří rozšiřovat distribuci, a v neposlední řadě také kvůli odklonu od nabídky make-upu a péče o pleť ke zboží, jako jsou mikiny s kapucí a tašky.
Do Prahy koncem října zavítal legendární parfumér Olivier Cresp. Přestože ti jeho jméno nic neříká, je vysoce pravděpodobné, že máš doma v koupelně alespoň jednu jeho lahvičku – Thierry Mugler Angel, YSL Black Opium nebo Dolce & Gabbana Light Blue. „Jsem minimalista, rád pracuji jen s pár ingrediencemi, ale vždy s těmi nejlepšími. Nechci následovat trh. Chci provokovat,“ prohlásil hned na úvod o své značce parfémů Akro, kterou v ČR seženeš exkluzivně v concept storu Myskino. Tráva, sex, čokoláda, cigarety a alkohol. Jeho vůně inspirované závislostmi si buď zamiluješ, nebo je budeš nenávidět. V žádném případě nejsou pro každého.
Novinka s názvem Ink, kterou do Prahy přijel představit vybraným novinářům, je inspirovaná procesem tetování a vůní inkoustu.
Pro ty, kteří propadli kouzlu tetování, je to mnohem víc než pouhá ozdoba těla. Je připomínkou času, místa, prchavého okamžiku, který se stává trvalým mementem.
Tvorba jedné vůně mu obvykle zabere dva roky. Nápady sbírá nepřetržitě. „Někdy to trvá měsíc, jindy klidně půl roku. Ročně namíchám pro značky 80 až 100 parfémů. Všechno se strašně zrychlilo,“ postěžoval si mistr ve svém oboru a svěřil se mi, že si přeje, aby se na trh uvádělo méně parfémů. Náměty sbírá i na svých cestách. Co si tedy odnesl ze své třídenní návštěvy zlaté Prahy? „Kdybych měl Prahu popsat vůní, byla by to určitě kombinace marihuany, vody z Vltavy a hořkého piva.“
Poté, co Lucia Pica opustila pozici kreativní ředitelky make-upu Chanel, nějakou dobu vedení společnosti trvalo, než našli adekvátní náhradu. Ta přichází právě teď v podobě autorského týmu „Cometes Collective“, v němž se představí skupina začínajících talentů, kteří budou utvářet „budoucnost krásy“.
Prvními třemi globálními kreativními partnery jmenovanými do Cometes Collective jsou vizážistky Ammy Drammeh, Cécile Paravina a Valentina Li. Chanel je všechny označuje za „vycházející hvězdy“, které pomohou urychlit kreativní dynamiku a tvorbu nových kolekcí líčení této francouzské značky. Každá z členek byla vybrána pro svůj „živý a osobitý pohled na krásu“ a „společně odstartují novou průkopnickou etapu a budou zkoumat způsob, jakým ženy vidí samy sebe“.
Drammeh pracovala jako vizážistka pro & Other Stories více než devět let a její účet na Instagramu sleduje přes 15 000 lidí. Li původně pracovala jako novinářka, ale v roce 2015 přešla k profesionálnímu líčení a nyní ji zastupuje kreativní agentura The ASCC World. Paravina mezitím svou práci představila Bryant Artists, nezávislé kreativní agentuře zastupující kadeřníky, vizážisty, stylisty a scénografy.
Od října 2022 bude tato trojice pracovat na rozšíření barev a odstínů značky Chanel, reinterpretovat ikonické produkty a znovuobjevovat její kreativní jazyk. Každá z umělkyň bude vytvářet své vlastní sezónní kolekce a spolupracovat na těch společných. Chanel odhalí první kolekce vytvořené v rámci programu Cometes Collective v lednu 2024.
Čekání je definitivně u konce. První butik Diptyque ve střední a východní Evropě otevřel své brány a redakce FOMO u této události nemohla chybět. Pražský butik čerpá inspiraci z elegance pařížských bytů i prvků románské, barokní a renesanční architektury, jež jsou pro Prahu typické. Butik se nachází ve Vězeňské ulici na Starém Městě v domě z roku 1906 a byl navržen tak, aby připomínal nápaditý byt, místo setkávání, kde se známé potkává s nečekaným.
Vlevo od vchodu je na policích velké dřevěné knihovny vystavena kolekce interiérových produktů včetně ikonických vonných svíček. Na dubovém pultu vpravo je vystavena kolekce parfémů tak, aby byly zřetelně vidět dva ilustrované ovály, jež zpředu i zezadu zdobí každý flakon.
Předměty každodenní potřeby Diptyque povýšil na drahocenné objekty, které život dělají jednoduše krásnější. Příkladem je letošní limitovaná vánoční kolekce svíček inspirovaná zářivou noční oblohou a legendami spojenými s objevováním vesmíru. Jako každý rok se skládá ze tří stěžejních vůní – Sapin (borovice), Neige (pižmo) a Étincelles (hořící krb). It's Christmas time!
Barbadoská kráska odhalila nejen nový singl k filmu Black Panther 2: Wakanda Forever, ale během premiéry se na červeném koberci ukázala v úchvatné šedé róbě od Ricka Owense. Mě nejvíc zaujaly její bed head vlny, které jí vytvořil kadeřník Yusef Williams. Doplnil je o jemné copánky a vlasy po stranách vyfoukal tak, aby jim dodal extra objem.
Lisa Rinna, hvězda reality show The Real Housewives of Beverly Hills, má za sebou opravdu bouřlivou dvanáctou sérii, kde díky ní nebyla nouze o scény plné agresivních výstupů, slz kvůli smrti její matky a bojů s Kathy Hilton. Ta ji dokonce označila za the biggest bully in Hollywood. O tom si ale povíme někdy jindy. Nyní herečka s výraznými rty rozšiřuje sortiment své značky Rinna Beauty o tři Icon Eye Kits. Každá sada obsahuje paletku čtyř očních stínů, tužku na oči, řasenku a štětec na nanášení stínů.
„Ráda dělám věci, které jsou jednoduché, elegantní a rychlé. Myslím, že by se člověk neměl příliš namáhat – líčení by mělo být snadné a zábavné,“ prozradila v rozhovoru pro WWD kontroverzní soap opera actress. Není tedy překvapením, že uvedení doprovází poměrně funny kampaň, která odkazuje na její dosud nejslavnější roli Billie Reed z telenovely Days of Our Lives americké stanice NBC.
Po luxusních matujících ubrouscích přidala značka Hermès do svého kosmetického portfolia další nečekaný produkt, a to vůni pro děti Cabriole. „Snažila jsem se vytvořit uklidňující a velmi výraznou parfémovanou vodu, která by znamenala pouto mezi rodičem a dítětem,“ řekla Christine Nagel, in-house parfumérka Hermès.
Záměrně se při tvorbě parfému bez kapky alkoholu odklonila od pomerančového květu a použila osmanthus a zimolez, aby jiným způsobem vyjádřila velkou náklonnost, kterou cítí k dětství, době nebojácného experimentování a nenasytné zvědavosti.