Make-up z chystané třetí řady seriálu Euphoria, tajemství zářivé pleti Naomi Campbell i prvotní hřích české niche značky. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Bitch, you better be joking! Ještě jsem se ani nestačil vzpamatovat ze závěrečné epizody druhé série a už tu máme make-up od hlavní vizážistky Euphorie. Daniella Davy, stojící za kreativním a okázalým líčením, jež je nedílnou součástí estetiky a úspěchu seriálu Euphoria, uvádí na trh vlastní značku Half Magic.
Logický a taktický krok. Podle Alexy Demi, která hraje Maddy, je intenzivní líčení její postavy jako brnění, kterým se chrání a skrývá svou bolest. Také pro generaci Z se líčení stalo skutečným prostředkem sebevyjádření, způsobem, jak ukázat svou osobnost a kreativitu. Zejména oči jsou v tomto případě doslova malířským plátnem, kde neplatí žádná pravidla. Jednoduché černé linky nahradily barvy, nalepovací ornamenty a motto, že více je více.
Tím však dobré zprávy nekončí: shipping do ČR je bez problémů! A cena produktů? Relativně příznivá. Jestliže toužíš po výraznějším líčení očí ve stylu Maddy, Cassie a Jules na některý z letních festivalů, pořiď si rozhodně nalepovací face gems (280 Kč), rozjasňovač Light Trap (467 Kč) a setting mist na obličej Dew Lock (467 Kč).
Zakladatelka brandu Glossier, Emily Weiss, s okamžitou platností opustila funkci generální ředitelky, aby se naplno věnovala své mateřské roli. V dopise fanouškům značky prohlásila, že i „po tomto rozhodnutí září od ucha k uchu" a že předá otěže nastupující výkonné ředitelce Kyle Leahy. Ta nastoupila do týmu Glossier v roce 2021 jako obchodní ředitelka a v minulosti působila u významných značek, včetně American Express, Nike a Cole Haan.
„Kyle od začátku chápala, že Glossier je v sedmém roce své stoleté cesty," napsala Weiss v příspěvku na blogu webových stránek Glossier. „Dlouho jsme diskutovali o vývoji strategie naší společnosti, zakotvené v našem společném chápání, že distribuční kanály se mění, historie je cyklická, ale ikonické značky a produkty jsou věčné." Zároveň přiznala, že během pandemie udělala několik chyb. V důsledku toho byla nucena propustit téměř třetinu svého týmu.
Česká značka Pigmentarium představila v Českém centru v Paříži a v hotelu Andaz v srdci Prahy svůj nový niche parfém s názvem Genesis. Vytvořen byl původně na zakázku pro sochařku Terezu Štětinovou a zrodil se na základě rozsáhlého inspiračního dialogu mezi umělkyní a parfumérem Jakubem Hiermannem.
Jednotlivé esence vůně silně odkazují k ráji i prvotnímu hříchu. První kontakt s parfémem rozehrává vavřín snově zaoblený aldehydy. V jeho srdci jiskří verbena, konvalinka a zelené jablko symbolizující křehkou nevinnost. V základu parfému se pak rozvine vůně fíkových listů, palisandru, pižma a ambry. Spolu navozují pocit poznání. Find God, guys!
Novou creative a image ředitelkou make-upu švédské značky Byredo byla jmenována Lucia Pica. Italská vizážistka, jež posledních šest let působila jako globální vedoucí oddělení beauty u značky Chanel, nahrazuje britskou vizážistku Isamayu Ffrench, která v poslední době tak trochu nevěděla, kam dřív skočit, a balancovala své povinnosti ve společnosti Byredo s rolí globální kosmetické ředitelky značky Burberry.
Lucia Pica, jež má za sebou více než 20 let zkušeností v oboru jako vizážistka na volné noze, představí svou první prezentaci produktů ještě letos na podzim. „Klienta brandu Byredo si představuji jako někoho, kdo je sám se sebou naprosto vyrovnaný. A v barvách chce vidět příběh, poezii, hloubku. Vštípit tuto citlivost do líčení mi připadá jako správný projekt." Upřímně? Isamaya nasadila laťku hodně vysoko, takže Lucii čeká hodně práce, aby svou předchůdkyni trumfla.
Božská Pat McGrath vyrukuje s dvoufázovou pleťovou esencí Divine Skin Rose 001 The Essence. Lehká mléčná emulze obsahuje kombinaci olejů, lipidů a vitamínu E, zatímco patentovaný komplex rose biotic je důsledkem využití molekulární extrakční technologie bohatý na fytonutrienty, jež chrání pleť před agresivními vnějšími vlivy.
„Krásná a zářivá pleť byla vždy součástí mé práce, a to už od 90. let, kdy jsem se začala starat o tisíce přehlídek, focení, hudebních videoklipů a dalších akcí," dodala McGrath. Tváří produktu se stala topmodelka Naomi Campell, kterou s McGrath pojí více než 25 let trvající přátelství.
Spoluzakladatelka populárního e-shopu s kosmetikou Cult Beauty, Alexia Inge, odstoupila z vedení společnosti. Podle zdroje listu The Sunday Times napsala zaměstnancům e-mail, že je „vyčerpaná až do morku kostí". Rezignace, kterou označila za „nejtěžší rozhodnutí" ve svém životě, přichází jen pár měsíců po odkoupení Cult Beauty za 275 milionů liber společností THG.
Podle zdrojů IG účtu @esteelaundry se „firemní kultura ve společnosti po akvizici úplně změnila, každý týden někdo z týmu odchází a došlo ke zhoršení zákaznického servisu“. O tom svědčí i četné komentáře nespokojených zákazníků v diskuzích.
Lancôme mění strategii a s každým beauty launchem cílí na generaci Z. Už nějakou dobu je tváří značky Zendaya, která po kampani na vůni Idôle pokračuje ve svém úspěšném kosmetickém tažení s tutoriálem na pečující řasenku Le 8 Hypnôse.
Francouzská ilustrátorka, fotografka a autorka, známá především díky svému módnímu blogu, se rozhodla zpeněžit french girl beauty routine. Řada Doré je podle všeho inspirovaná jejím přístupem k péči o pleť, produkty se vyrábějí ve Francii, jsou bez parfemace, neobsahují parabeny, silikony ani sulfáty. Rutina o třech krocích se skládá z čisticího gelu/mléka Le Cleanser, hydratačního krému La Crème a multi-use balzámu Le Baume.
Její ilustrace, knihy a newslettery jsou fajn. BUT! Troufám si říct, že poličky ve francouzských lékárnách už dávno praskají ve švech a prohýbají se pod tíhou daleko úžasnějších a účinnějších produktů, takže tohle je za mě jeden velký přešlap. Radši si pořídím krém od Embryolisse.