This is a MEN'S CLUB! Spálené vlasy Elona Muska, pouštní sekta Jareda Leta, vtipálek Ozzy Osbourne nebo osobní parfém Maurice Roucela. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Zakladatel společnosti Tesla se nečekaně vrhl do oblasti krásy, světu tak odhalil svůj vlastní parfém s názvem Burnt Hair. „S takovým jménem, jako mám já, byl vstup do byznysu s vůněmi nevyhnutelný – proč jsem se tomu vůbec tak dlouho bránil!“ Zavtipkoval podnikatel na Twitteru.
Vzhledem k tomu, že flakon vůně Burnt Hair stojí 100 dolarů, je docela překvapivé, že se ho od uvedení prodalo více než 20 000 kusů. „Prosím, kupte si můj parfém, abych si mohl koupit Twitter,“ napsal Musk a následoval tweet: „Nemůžu se dočkat zítřejších zpráv v médiích o prvním utrženém milionu dolarů.” Do svého bia na Twitteru si mezitím připsal „Prodejce parfémů“. (V roce 2017 změnil své bio na „Prodejce klobouků“ poté, co prostřednictvím své společnosti The Boring Company prodal klobouky za více než 500 000 dolarů).
Vůni popisuje jako „nejjemnější vůni na světě“, zatímco na oficiální stránce produktu se v popisku produktu píše: „Just like leaning over a candle at the dinner table, but without all the hard work“. Osobně bych rád věděl, která parfumérská firma dostala za úkol tenhle odér vytvořit. Obvykle se snažím nesoudit vůni podle flakonu, ale Eau de Elon páchne skrz naskrz.
Ozzy Osbourne uvádí na trh kolekci make-upu se značkou Rock and Roll Beauty. Produkty jsou silně inspirované heavy metalem a oslavují charakteristické DNA skupiny Black Sabbath. Samotná kolekce obsahuje jak palety očních stínů ve tvaru netopýra a rakve, tak nalepovací tetování na tělo.
Pojmenovány jsou podle zpěvákových nejpopulárnějších hitů, jako jsou Iron man, Zombie Stomp a Crazy Train. Koncept na mě však působí nedotaženě. Frontman skupiny Black Sabbath je přece známý především svými charakteristickými černými očními linkami a lakem na nehty, které jsou mezi heavy metalisty oblíbené. V samotné kolekci bohužel chybí. Škoda.
Francouzský maison Celine se v posledních měsících stal pro Gerberovy tak trochu rodinným podnikem. Poté, co Kaia Gerber znovu navázala spolupráci se značkou během kampaně na léto 2022, byl nyní její bratr Presley představen jako tvář vůně Eau de Californie z řady Haute Parfumerie.
„Je neuvěřitelné, že mohu dělat stejnou práci jako moje sestra. Na tuhle zkušenost budu vzpomínat celý život,“ prohlásil Presley Gerber během natáčení reklamního spotu a dodal: „Celine na mě působí jako jedna velká rodina, což z ní dělá spíše lifestylovou značku v dobrém slova smyslu.“
Od roku 2011, kdy francouzská značka uvedla na trh kolekci Haute Parfumerie, se řada rozrostla na celkem 11 parfémů, z nichž všechny vytvořil Hedi Slimane, který je sám bývalým tvůrcem první řady vůní pro Maison Christian Dior.
Další týden, další uvedení celebrity skincare brandu. Tentokrát v podání lídra kultu, herce, zpěváka a frontmana kapely 30 Seconds to Mars. „Nikdy jsem se o kosmetické produkty moc nezajímal,“ prozradil Jared Leto během rozhovoru pro americkou mutaci Vogue, čímž tak trochu popřel celý smysl své značky. „Ale zajímá mě myšlenka starat se o sebe co nejpřirozenějším způsobem.“
Značka Twentynine Palms bude uvedena na trh 25. října a nabídne 11 gender neutral a clean produktů péče o pleť a vlasy, včetně očního krému za 97 dolarů, čisticího přípravku na obličej za 39 dolarů a jílové masky za 95 dolarů. Složení je obohacené o pouštní rostliny, jako je opuncie, které jsou doplněné o ceramidy, retinol a další.
Když v roce 2016 při natáčení dokumentárního seriálu o horolezectví objevil drsnou krásu pouště, jeho zájem o tento sport přerostl v plnohodnotnou posedlost. Leto si koupil dům v Nevadě, aby se mohl do Mohavské pouště ještě více ponořit. Plnitelné lahve jeho nové značky z fialového skla, hliníku a recyklovaného plastu, vyrobené z recyklovaného odpadu, odkazují právě na její nafialovělou oblohu za soumraku. Jaredovu kouzlu propadla také Kate Forbes, která do společnosti Twentynine Palms přešla z vedení australské značky Aésop, kde pomáhala s formulováním v laboratořích.
Zajímalo by mě, jestli členové jeho sekty dostanou alespoň slevový kód?
Limitovaná edice svíčky Citrouille kultovního francouzského maisonu Diptyque je stejně pomíjivá jako nečekaná. Sklidit ji můžeš exkluzivně v nově otevřeném butiku Diptyque ve Vězeňské ulici 6 v centru Prahy. Ale pospěš si, do prvního mrazu bude dýně pryč.
Frédérica Malla vždy fascinoval Roucelův osobní parfém, který si namíchal v laboratoři. Jeho vůně byla jako sám Roucel – nekompromisní, troufalá, technicky dokonalá a plná hřejivého šarmu. Pět let trvalo, než Frédéric Maurice přemluvil, aby jeho osobní parfém mohl uvést pod svou značkou Editions de Parfums.
Po několika drobných úpravách se zrodil Uncut Gem – naprosto neodolatelný, dřevitý parfém, ze kterého vyzařuje tajemná elegance i syrový sex appeal. Parfém plný kontrastů – drsný a přitom citlivý, klasický, ale zároveň neotřelý. Svěží kořeněné nóty zázvoru, grepu, kořenu anděliky a muškátového oříšku střídá oheň vyjádřený kůží, vetiverem, kadidlem a pižmem. Celou kompozici pak podtrhuje intenzivní ambrocenide s vůní dřevité ambry, který parfému zároveň dodává mimořádnou výdrž.