Papírová krabice Kylie Jenner za 175 dolarů, terapie lesem pro vystresovanou gen Z, vášnivý polibek s Benem Gorhamem nebo sladkosti proti příznakům PMS. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Tom Daley byl jmenován vůbec prvním mužem, který se stal globálním ambasadorem značky Rimmel. Zlatý olympijský medailista bude spolu s další ambasadorkou a modelkou Adwoou Aboah tváří nového make-upu Match Perfection Foundation. Daley tak se připojuje k seznamu celebrit, jako jsou Kate Moss, Georgia May Jagger, Cara Delevingne a Rita Ora, které se již dříve staly ambasadorkami značky Rimmel London.
Oceněný britský skokan do vody uvedl, že jeho jmenování podporuje poslání společnosti Rimmel bořit hranice v oblasti beauty. „Je neuvěřitelně vzrušující vidět, že se kosmetika diverzifikuje a stává se maximálně inkluzivní. Jsem nadšený, že mohu být součástí tohoto hnutí.“
Na rozdíl od svých slavných kolegyň a kolegů (zdravím Brada Pitta!) popová diva nepředstavila další zbytečný celebrity skincare brand. Místo toho investovala do úspěšné britské haircare Dizziak, jejímž hlavním cílem je nabízet portfolio péče pro všechny typy vlasů.
Držitelka ceny Grammy investovala do společnosti blíže neupřesněnou částku poté, co začala výrobky sama používat během turné, a jak sama vysvětluje, díky nim se její vlasy „úplně obnovily“.
Lesní terapie jako způsob léčby vystresovaného těla se ve velkém začal rozvíjet v 80. letech v Japonsku. Přetechnizovaný stát s většinou obyvatel žijících v hustě osídlených městech v úzkém pobřežním pásu se začal dříve než Evropa utápět v masivní vlně stresu a jeho dlouhodobých následků. Tamní vláda dokonce založila Výzkumný institut lesů a lesních produktů.
Co se tedy skrývá pod pojmem shinrin-yoku? Nic jiného než pohyb na čerstvém vzduchu v lese. Abys opravdu získal/a veškeré benefity, musíš les skutečně vnímat (ano, nescrolluj pořád na TikToku) a být v daný okamžik zcela přítomný/á. Procházky lesem snižují hladinu kortizolu, čímž zlepšují náladu a snižují úzkost. Bez zvýšených hodnot stresového hormonu se pak lépe učí, hubne, přemýšlí i tvoří. Na správnou terapii stačí i pouhých dvacet minut. Pozoruj přírodu, dýchej, dotýkej se stromů, odpoutej se od všech starostí a snaž se dosáhnout vnitřního klidu.
Na terapii shinrin-yoku nepotřebuješ letět do Japonska, ačkoli bych výlet do země vycházejícího slunce doporučoval každému. Když nemůžeš ven, přiveď si přírodu domů pomocí aromaterapie třeba s ucelenou řadou Forest Awakening značky Tatcha, sestávající ze tří produktů – peelingového krému, lehkého tělového mléka a sametového oleje s povznášející vůní japonského cypřiše hinoki, inspirovaných mystickou zenovou atmosférou japonských lesů.
Chanel beauty má podzimní mood a svým paletkám očních stínů Les 4 Ombres pořídil po vzoru zakladatelky elegantní tvídový kostýmek. Limitovaná edice se skládá ze čtyř paletek očních stínů, přičemž každá z nich je uložena v různobarevném tvídovém pouzdře. Textura očních stínů také připomíná tuto luxusní odolnou tkaninu.
Eyes Closed oslavuje lásku ve všech podobách a je olfaktorickým portrétem světa bez předsudků. Stačí zavřít oči a otevřít mysl. Zakladatel značky Byredo Ben Gorham se nechal inspirovat sérií fotografií s podtitulem „The Perfect Kiss“ od známého britského fotografa Alasdaira McLellana.
Výsledkem je hřejivá ambrová vůně s nádechem koření, která splynutí duší vyjadřuje nečekanou kombinací dřevitých nót pačuli a papyru s lahodnou vůní kosatcového másla a zázvoru. Skořice a kardamom evokují nekonečnou vřelost a něhu, které jsou uklidňujícím balzámem spřízněných duší. K dostání je v pražském beauty concept storu Ingredients.
Takhle se vydělává na lety private jetem? Společnost Kylie Cosmetics, kterou spoluvlastní firma Coty, prodává narozeninový PR Box za 175 dolarů, obsahující třídílnou narozeninovou sadu sticků a lesků na rty. Stejný obsah je však v současné době k dispozici na stránkách kyliecosmetics.com za 58 dolarů, přičemž jediným rozdílem je absence vnějšího růžového boxu.
„Holka, nekupuj to, nestojí to za to,“ varovala Bethenny Frankel, zakladatelka SkinnyGirl a hvězda seriálu The Real Housewives, svých 2,8 milionu sledujících na Instagramu ve virálním videu. Podnikatelka v něm porovnává obě kosmetické sady a dodává: „Říkala jsem si, že něco musí být jinak, je tu něco jiného, tahle sada má papírovou krabičku, kterou vyhodíte do koše – pokud tedy nemáte křečka, kterého do ní dáte.“ Nespokojená hvězda televizní reality show zdůraznila, že společnost Kylie Cosmetics nepřijímá vrácené zboží, takže „zůstala s kartonovou krabicí za 117 dolarů na krku“, a narozeninový PR Box označila za „podvod“.
Pojem premenstruační syndrom (PMS) zahrnuje různé potíže, které se objevují každý měsíc, vždy před menstruací. Příznaky obvykle začínají několik dní, až dva týdny před menstruací a zhoršují se až do jejího začátku. Brand Zitsticka, který proslul především svými revolučními náplastmi s mikrojehličkami na pupínky, proto přichází s další novinkou: Doplňkem stravy Mood Food.
Na první pohled vypadají jako slaďoučké bonbony, ale nenech se zmást. Jedná se o čistě přírodní doplněk stravy s příchutí lesních plodů obsahující adaptogeny, osvědčené homeopatické byliny a rostlinné extrakty, potlačující většinu příznaků PMS, jako jsou pupínky, křeče, výkyvy nálad, problémy se spánkem atd.
Japonský kosmetický gigant Shiseido pokračuje v diverzifikaci svého kosmetického portfolia a odkoupil zbývající akcie londýnské značky Gallinée. Jedná se o součást strategie společnosti „WIN 2023 and Beyond“, jejímž cílem je pokračovat v budování pozice světové jedničky v této kategorii do roku 2030.
Společnost Gallinée založila v roce 2014 doktorka Marie Drago, specialistka na mikrobiom pleti, a nabízí kosmetické produkty obsahující patentovaný komplex prebiotik, probiotik a postbiotik, jež posilují přirozenou ochranou bariéru pokožky. V současné době nabízí celkem 17 produktů v oblasti péče o pleť, těla, vlasů a doplňků stravy. Prozatím se prodává především ve Velké Británii a Francii. Po dokončení transakce bude doktorka Drago nadále figurovat jako kreativní ředitelka značky.
Kim Kardashian launchuje pod záštitou SKKN kolekci minimalistických doplňků do koupelny. Internet se namísto nakupování dalších nesmyslů baví tutoriálem „How to put the tissue in the tissue box“.