Halloweenské řasy u Prady, žaloba na L’Oréal, padesátka Gwyneth Paltrow nebo spiknutí proti Bradu Pittovi. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Prozatím tedy alespoň ve formě beauty adventních kalendářů. Ten nejslavnější od britského obchodního domu Liberty London letos obsahuje 30 produktů, z nichž 20 je full-size balení luxusní kosmetiky. Od péče o pleť Sunday Riley a Kate Somerville až po parfém Le Labo a masku na vlasy Sam McKnight. Neznám nikoho, komu by tahle bomba neudělala radost.
Na uvedení kosmetických produktů se intenzivně pracuje u značky Balmain, jejíž kreativní ředitel Olivier Rousteing právě podepsal dlouhodobou licenční smlouvu se společností Estée Lauder. Jako první o tom informoval web WWD. Tato dohoda je pro luxusní značku dalším přirozeným krokem k vytvoření Balmain Beauty. Rousteing v rozhovoru popsal kosmetiku jako „rozšíření sebe sama“.
„Mám pocit, že každý nosí hodně make-upu, ale zároveň myslím, že je důležité pečovat o pleť,“ dodal návrhář, čímž tak trochu naznačil, že se dočkáme skincare Balmain. „Jsem velmi hrdý na to, že mohu spolupracovat s Estée Lauder, protože její produkty jsou mimořádně kvalitní.“
Balmain Beauty by měla být uvedena na trh na podzim 2024. Podle Rousteinga, který se v současné době vzdělává na parfumérské škole v Paříži, bude tato řada částečně poctou zakladateli Pierru Balmainovi, který uvedl parfémy na trh v roce 1946. Zatímco legendární vůně jako Vent Vert a Elysees 64-83 zajistily Balmainovi zasloužené místo v beauty síni slávy, jeho novější vůně (například Carbone, uvedená na trh v roce 2010) nedokázaly vyvolat stejný ohlas a zaujmout publikum jako jeho starší výtvory.
V roce 2020 utrpěl návrhář těžké popáleniny při výbuchu krbu ve svém domě. Během rekonvalescence maskoval následky nehody pomocí obličejových masek, roláků a šperků. O rok později se Rousteing o požáru svěřil na Instagramu.
Otřesná zkušenost – a její vliv na Rousteingovo vnímání krásy v souvislosti se zdravím – bude podle videa zveřejněného na Instagramu společnosti Estée Lauder sloužit jako inspirace pro tvůrčí přístup ke kosmetice Balmain Beauty.
Žalobci Rocio Lopez a Rachel Lumbra původně podali stížnost v srpnu 2021 poté, co si zakoupili denní/noční krém Collagen Moisture Filler a denní hydratační krém Collagen Moisture Filler bez parfemace od společnosti L'Oréal. Tvrdili, že kolagen obsažený v přípravku je příliš velký na to, aby se vstřebal do pokožky, což vyvrací tvrzení o jeho účincích proti vráskám.
Podle agentury Reuters se společnost L'Oréal snažila tvrzení odmítnout s odůvodněním, že na obalu není uvedeno, že by kolagen mohl proniknout do pleti a stimulovat jeho tvorbu. Kosmetickému gigantu se nicméně nepodařilo přesvědčit amerického okresního soudce Andrewa Cartera mladšího, aby žalobu zamítl. Považuje ji za „závažnou“.
Oscarová herečka, a poslední roky především wellness guru koncernu Goop Gwyneth Paltrow oslavila koncem září své 50. narozeniny odvážnými fotkami. Před objektivem se ukázala nahá, přičemž její tělo zakrývala jen tenká vrstva zlaté barvy. Inspiraci pro focení našla blondýnka v jednom z nejznámějších filmů historie. Tím je snímek Goldfinger, kde agenta 007 hrál Sean Connery.
Delikátní haircare Gisou, obohacenou o sladký medový základ, najdeš na poličce nejedné influencerky. Limitovaná edice vlasového parfému sladkou vůni medu spojuje s tóny intenzivního zázvoru, divokých ostružin a konejšivé levandule. Yummy!
Společnost Haus Labs pro svou vůbec první kampaň a challenge na TikToku nevyužila služeb žádné marketingové agentury. Místo toho se opřela o frázi své slavné zakladatelky a popové divy.
Nevíš, co na sebe na Halloween? Nevadí. Inspiruj se strašidelným lookem z přehlídky Prada SS23. Modelky vyšly na molo s řasami připomínajícími pomstychtivé panenky. K vytvoření tohoto looku jako z noční můry použila make-up artistka Pat McGrath extra dlouhé nalepovací řasy.
Celkový mzdový balíček prezidenta a generálního ředitele Fabrizia Fredy za fiskální rok 2022 činil 25,48 milionu dolarů, zatímco v roce 2021 to bylo 65,9 milionu dolarů. Vyplývá to z dokumentů předložených Komisi pro cenné papíry. Celkový mzdový balíček výkonného předsedy Williama P. Laudera má činit 9,6 milionu dolarů, což je o něco méně než 10 milionů dolarů v roce 2021.
John Demsey si mezitím přijde na 10,36 milionu dolarů, což je nárůst z 9,65 milionu dolarů, přestože již v podniku nepůsobí. Donedávna byl jedním z nejvýše postavených manažerů společnosti Estée Lauder a dohlížel například na značky Smashbox, MAC, Clinique, Too Faced, Glamglow a Tom Ford Beauty.
Začátkem letošního roku byl však požádán, aby firmu opustil poté, co na Instagramu zveřejnil meme, který obsahoval rasovou urážku a vtip o koronaviru. Na základě podmínek Demseyho pracovní smlouvy, konkrétně v souvislosti s dvouletou konkurenční doložkou, dostává od 1. července 2022 do 4. března 2024 pokračující platby platu ve výši více než 100 000 dolarů.
Na Brada Pitta se snesl hněv ze všech stran. Pět zakladatelek beauty značek se spojilo, aby herci v otevřeném dopise vyčetlo, jak moc se jich svou novou drahou péčí o pleť Le Domaine dotknul, a vyzývají ho, aby svůj podnik zavřel, případně ho předal někomu kompetentnějšímu. Dopis přišel krátce poté, co hvězda Klubu rváčů 22. září představila genderless brand, jenž vznikl ve spolupráci s francouzskými vinaři Famille Perrin, kteří dodali ingredience ze své vinice Château de Beaucastel.
Dopis, který je k dispozici na webových stránkách notanothercelebritybrand.com, podepsaly zakladatelky pěti značek – Carra, Highr, Lionne, Ohana a Elth. Všechny společně vyjadřují rozčarování z celebrity skincare brandů a prosí Pitta, aby investoval do stávajících kosmetických značek nebo s nimi spolupracoval, místo aby jim konkuroval.
Zdá se, že La Domaine byla poslední kapkou v poháru trpělivosti. Proč? Beauty značky Rhode Hailey Bieber, SKKN Kim Kardashian, Pleasing Harryho Stylese nebo Cosmoss Kate Moss mohou být pro některé z nás kontroverzní, nicméně Pittův vstup do nablýskané světa kosmetiky je mimořádně neautentický. Kult celebrit možná svádí jeho fanoušky a příznivce, ale reakce na Le Domaine dokazuje, že vzdělaní spotřebitelé slávě nepropadají.
Říká se, že krása je ukrytá v očích pozorovatele. Proč by ale naše oči měly na první pohled prozradit, že máme za sebou bezesnou noc. Kůže kolem očí je třikrát tenčí než na zbytku obličeje a má zároveň sníženou přirozenou obranyschopnost kvůli nižší produkci lipidů. Navíc každý z nás tyto svaly neustále namáhá, už jen tím, že mrkneme za den přibližně desettisíckrát.
Přidej k tomu dehydrataci, nedostatek spánku, stres a můžeš rovnou začít hledat nového oblíbence v sekci eye cream. Používání speciální péče na oční okolí není nutné, ale rozhodně se vyplatí. Pokud trpíš na tmavé kruhy, jemné žilky a překročil/a jsi dvacátý rok života, měl by mít oční krém ve tvé koupelně stálé místo.
Přináším tři nové oblíbence – vylepšený rozjasňující Banana Bright+ Eye Cream Ole Henriksena, gelový Advanced Night Repair Eye Supercharged od Estée Lauder a extra výživný Drunk Elephant Ceramighty AF Eye Balm, díky kterým je pohled na svět o něco jasnější a odpočatější.