Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

JOSEPH'S BEAUTY DIARY #14

Čajový dýchánek s Kate Moss, oholený Jason Momoa, narozeniny Fenty Beauty nebo dopady energetické krize na ty nejpotřebnější. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Shine bright like a…

Fenty lipstick! Už je to neuvěřitelných pět let od doby, co Rihanna s Fenty Beauty změnila make-up game a uvedla první skutečně inkluzivní řadu odstínů korektorů a make-upů. Na oslavu narozenin svého (druhého) dítěte odtajnila patřičně pompézní novinku: pouzdro na rtěnku za 500 dolarů posázené 975 krystaly Swarovski.

Pouzdro bude k dostání od 12. září na webových stránkách Fenty Beauty, je limitováno na 100 kusů a je dodáváno s certifikátem pravosti, doplněným o Rihannin podpis a holografickou nálepku Swarovski. Opulentní pouzdro doporučuji naplnit polomatnou rtěnkou Fenty Icon, která je k dispozici v 10 odstínech. Posílám velkou pusu!

Jason Momoa si oholil hlavu

Aloha from Hawaii: Představitel Aquamana si v pondělí na Instagramu oholil hlavu, aby rozšířil povědomí o snaze vyřadit jednorázové plasty „z našich životů a z našich moří“. Jsem unavený z těch plastových lahví, musíme s tím přestat. Plastové vidličky a všechny tyhle sračky. Prostě se to dostává do naší země, dostává se to do našeho oceánu,“ poznamenal v krátkém příspěvku třiačtyřicetiletý herec. 

Poslední týdny strávil na Havaji a byl údajně šokován stavem životního prostředí na tomto ostrově. Není to poprvé, co Momoa odstraňováním chloupků upozorňuje na ekologickou katastrofu. V roce 2019 si herec ze seriálu Hra o trůny oholil své neméně slavné vousy. 

Beauty průmysl truchlí pro Alžbětu II.

Po smrti britské panovnice ve čtvrtek 8. září přicházejí kondolence od kosmetických značek a průmyslových gigantů. Britské kosmetické a parfémové značky, včetně Penhaligon's, Charlotte Tilbury, Molton Brown a The Body Shop, aktualizovaly domovské stránky svých webových stránek a na sociálních sítích se objevily upřímné vzkazy vzdávající hold zesnulé královně. 

Estée Lauder vzdala hold Jejímu Veličenstvu jakomilované a respektované osobnosti po celém světě a důležité osobnosti Spojeného království a Společenství národů,“ zatímco vyhlášené britské obchodní domy, jako Selfridges a Liberty, nechaly dveře svých obchodů ve znamení úcty až do soboty zavřené.

Boots pomáhá v krizi rostoucích životních nákladů

Ceny na energetických burzách v Česku i ve světě vyletěly nahoru, ohrožují evropské domácnosti i průmysl. Britská drogerie Boots proto přichází s mimořádně levnou řadou základních hygienických potřeb, která alespoň částečně usnadní nejvíce postiženým spotřebitelům přečkat zimu plnou nejistoty. V situaci, kdy čtvrtina dospělých lidí v Británii uvádí, že letos v zimě nebude topit, další si berou půjčky, aby splatili závratné účty za energie, a všichni spotřebitelé zoufale potřebují nějak podpořit, začínají značky nabízet pomoc. Nová řada Boots Everyday čítá přes 60 produktů z oblasti péče o pleť, zuby, vlasy a hygienických potřeb, včetně menstruačních. Jejich ceny začínají na pouhých 50 pencích (14 Kč) a maximálně stojí 1,5 libry (42 Kč). 

Jessie Boot, která společnost založila před více než 170 lety, věřila, že kvalitní výrobky by měly být dostupné pro každého. Tato řada její zásady splňuje.

V době, kdy se mnoho lidí rozhoduje mezi tím, jestli zapne topení, nebo nakoupí potraviny, jsem ráda, že můžeme zákazníkům nabídnout řadu bez kompromisů, která jim pomůže ušetřit peníze.
Jenna Whittingham-Ward, vedoucí beauty oddělení Boots Brands & Exclusives

V červnu oznámila zmrazení cen u více než 1 500 výrobků v rámci svého slibu cenové fixace. Ceny všech produktů vlastní značky Boots jsou zmrazeny nejméně do konce roku, aby byly pro zákazníky i nadále dostupné.

Balmain Beauty is the next Tom Ford Beauty

V návaznosti na zprávy o tom, že společnost Estée Lauder jedná o akvizici Toma Forda, se zdá, že si konglomerát vyhlédl novou luxusní kořist, ze které se stane kosmetický gigant pod jeho křídly.

Podle zákulisních informací je společnost v závěrečné fázi přípravy dohody o výrobě kosmetické řady pro značku Balmain. Údajně by se mělo jednat o licenční dohodu podobnou počinu konglomerátu s Tomem Fordem, kdy by Estée Lauder vyráběla, prodávala a distribuovala make-up a další produkty pro francouzský módní dům, který v roce 2016 za odhadovaných 620 milionů dolarů koupil katarský investiční fond Mayhoola. Společnosti Estée Lauder, Balmain a Mayhoola se zatím k celé situaci odmítly vyjádřit. Je logické, že chce EL pokračovat v úspěšném tažení a zopakovat si triumf ve stylu Toma Forda. Zdali rozhodnutí nějak ovlivní stávající haircare řadu Balmain Hair Couture a doplňující hair extensions, zatím není zcela jisté. 

Jak voní velkoměsto? 

Francis Kurkdjian je světoběžník. Své cesty započal v Paříži, která se stala jeho domovem. Téměř pět let ale také žil a pracoval v New Yorku. Následovaly další metropole jako Sydney, Tokio, Soul, Šanghaj, Nové Dillí, Bombaj, Manila, Kuala Lumpur, Moskva, Londýn, Berlín, Buenos Aires, Los Angeles a Houston. I přes jejich kulturní a historickou různorodost podle něj mají všechna tato města něco společného. Nespoutanost, pulzující energii a magnetickou přitažlivost vzbuzující pocit, že nic není nemožné. 

Pod svou značkou, již představil v roce 2009, vytvořil Francis Kurkdjian olfaktorický šatník pro život, ve kterém vůně hraje hlavní roli – 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Kurkdjian je v jádru městský člověk, proto vytvořil parfém 724, ve kterém se pokusil zachytit jedinečnost velkoměsta, které nikdy nespí, jeho vůni, energii a rytmus. Inspiroval se především New Yorkem, který se stal jeho druhým domovem.  

724 je uklidňující parfém, který ale zároveň překypuje nespoutanou energií. Vyvolává pocit komfortu, ochrany a především čistoty, po které při mých toulkách městem dychtím.
Francis Kurkdjian

Úvodu parfémové vody 724 dominuje svěží městský akord. Ten pocit čisté a povzbuzující svěžesti, vycházející z newyorských prádelen za rozbřesku, kterou Kurkdjian vyjádřil pomocí italského bergamotu a aldehydů s lehce metalickým nádechem. Ve vzdušném květinovém srdci se mísí egyptský jasmín, pustoryl a hrachor, zatímco základ tvoří uklidňující vůně santalového dřeva a bílého pižma. Kéž by tak voněla i Praha.

Kate Moss dokáže naráz prodat dietní colu i CBD kapky 

Kudos to you! Supermodelka Kate Moss má za sebou perné léto – nejdříve byla jmenována kreativní ředitelkou Diet Coke a vytvořila limitovanou edici plechovek, oslavující její cit pro módu – a minulý týden představila dlouho očekávanou kosmetickou značku Cosmoss, která ujíždí na vlně čistě přírodních ingrediencí a wellness boomu posledních let. Čaje Dawn Tea a Dusk Tea stojí 24 eur za 20 čajových sáčků. Péče o pleť stojí o něco víc, pleťová voda stojí 140 eur, krém 110 eur a CBD nektar 120 eur. 

Bývalá anglická pařmenka, která byla v dobách grunge proslulá svým bouřlivým nočním životem, se v novém Vogue Beauty Secrets videu svěřila, že se teď podle všeho o sebe lépe stará a libuje si v meditacích, józe a „zdravějším životním stylu“. Osmačtyřicetiletá modelka vytvořila řadu produktů péče o pleť a čajů založených na každodenních rituálech, které si osvojila od doby, kdy o sebe začala lépe pečovat. Propagační rozhovory a vystoupení jsou jako vystřižené podle šablony pro uvedení celebrity skincare, na které už jsme během posledních let zvyklí a ze kterých jsme hodně otupělí. V případě Kate Moss je však celá snaha přece jen autentičtější.

Při sledování videa, kde kromě pití alkalizujícího čaje Dawn Tea propaguje také svůj cleanser, mlhu / parfém Sacred Mist, krém a CBD kapky Golden Nectar (neodolal jsem a okamžitě si pár věcí objednal!), používá současně také masku na rty Laneige, SPF fluid Anthelios od La Roche-Posay a růžovou vodu Santa Maria-Novella. To mě dost potěšilo, protože – za prvé všechny zmíněné produkty také patří k mým oblíbeným, a za druhé – Kate se nám nesnaží vnutit myšlenku, že používá pouze svou značku Cosmoss. Při bližším ohlédnutí zjišťuji, že má v koupelně tělový krém La Roche-Posay Lipikar, texture sprej na messy hair od kadeřníka Sama McKnighta a rozjasňovač Hourglass. 

Modelka se v posledních deseti letech neobjevovala na sociálních sítích, ačkoliv všechny celebrity chodily na Instagram, Twitter a později na TikTok, aby se podělily o střípky ze svého každodenního života nebo propagovaly své módní a kosmetické značky. Nikdy se nesnažila být někým, kým není, ani si na sociálních sítích nevytvořila účet, který by zapadal do estetiky, která je momentálně trendy. Jinými slovy, pokud prodává něco se svým jménem, musí být opravdu přesvědčená, že to funguje. A to, že si občas dá místo alkalizujícího čaje dietní colu? A proč by ne! Nápoj, který letos slaví čtyřicátiny, upadl v nemilost právě kvůli wellness kultuře, ale všichni máme nějaké neřesti. A pro mě, i když své ráno začnu zmíněným alkalizujícím čajem, to bude okolo čtvrté odpolední právě dietní cola.

PS: Do sbírky urgentně potřebuji zářijové vydání Vogue Paris!

Šperkovnice Saskie Diez

Její tvorba se dnes prodává v prestižních světových buticích a objevuje se na stránkách mnoha významných módních časopisů. Saskia Diez, šperkařka a manželka mnichovského nábytkového a průmyslového designéra Stefana Dieze, si v posledních několika letech vybudovala pevné místo na světové šperkařské scéně. Úspěch nezůstal dlouho bez povšimnutí, a tak ji oslovila ke spolupráci německá značka přírodní kosmetiky Dr. Hauschka. Během fáze navrhování se designérka šperků zaměřila na různé půvaby lidské kůže, zejména ty spojené s dotekem a pohybem.

Výsledkem společného snažení je zlatý rozjasňující fluid, který se dá použít jako klasický rozjasňovač nebo přimíchat do make-upu pro extra glow.

Byla to skvělá týmová práce. Navštívila jsem firmu a starobylou zahradu plnou léčivých rostlin a vyzkoušela jsem si, kolik znalostí a vědy se skrývá za každým výrobkem. Objevili jsme společné rysy v preciznosti a pečlivosti naší práce, ale také ve společném chápání odlišného způsobu podnikání, který spojuje udržitelnost, sociální spravedlnost a rozmanitost.
Saskia Diez

Pojďme si hrát 

Off-White odhaluje první beauty kampaň k řadě Paperwork. Nese se v odstínech elektrizující modré. 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.