Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Joseph's Beauty Diary #13

Vlasy v odstínu pumpkin spice latte, konec legendárního magazínu Allure nebo Pigmentarium v pražském hotelu Andaz. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.

Tata Harper prodaná Korejcům

Korejský kosmetický konglomerát Amorepacific odkoupil většinový podíl americké značky Tata Harper za dosud nespecifikovanou částku. Tento krok podle všeho pomůže výrobci značek Laneige a Innisfree rozšířit své působení a expandovat na západním trhu.

Společnost Tata Harper, kterou v roce 2010 odstartovala její stejnojmenná zakladatelka a bývalý manžel Henry Harper, byla jedním z prvních průkopníků kosmetického hnutí „farm to face“. „Značku jsme s Henrym založili na naší farmě ve Vermontu ve snaze vyvinout portfolio 100% bioaktivních pěsticích přípravků, které vyvrátí léty zažitý stereotyp o neúčinnosti přírodní kosmetiky,“ uvedla Tata Harper, která i nadále prozatím zůstává ve vedení firmy. „Náš přístup ke složení, včetně plné kontroly nad výrobou, nám umožnil stát se průkopníky nové generace clean beauty.“ 

Vedení Amorepacific popsalo akvizici jako krok k rozšíření svého podnikání v Evropě a Americe a zároveň diverzifikaci svého působení v Asii. „Díky špičkovému výzkumu, vývoji a infrastruktuře společnosti Amorepacific očekáváme, že značka Tata Harper bude schopna výrazně rozšířit své působení na západních a asijských trzích,“ dodal Lee Jinpyo, ředitel pro strategii skupiny Amorepacific.

Praha (konečně) voní

Pařížský Costes má svou signaturní vůni voskovaného dřeva s trochou rumu, hotelová lobby newyorského Edition Hotel na Times Square zase voní po custom mixu Le Labo Cade 26 a monumentální budovou bývalého Cukrovarnického paláce, dnešního pražského hotelu Andaz, se nově nese podmanivá a křehká vůně z dílny českého parfumérského domu Pigmentarium. Fíkové listy, vavřín a zelené jablko navozují pocit hlubokého stínu v zeleni letní zahrady, do které se budeš chtít pravidelně vracet. Pro městský interiér je parfém Genesis nevšední a současně dokonalou volbou. 

Nicole si šmikla jelly fish cut

Fascinující a zároveň nebezpečný mořský živočich, medúza, se stal oficiálním maskotem účesu „jelly fish“, který zpopularizoval TikTok a nedávno v něm zapózovala v módním editorialu pro časopis Perfect herečka Nicole Kidman. Tenhle sestřih je v podstatě krátký bob s delšími prameny, přičemž horní zaoblená část má evokovat hlavu medúzy, zatímco delší spodní část připomíná splývající chapadla. Oscarová herečka dotáhla celý look k dokonalosti nejen odpovídajícím stylingem nesoucím se v duchu Y2K, ale také odstínem vlasů – pumpkin spice season is here!

Beauty IG, co musíš sledovat

Nostalgicky projíždím účet @discontinuedmakeup a vybavuju si chvíle, kdy jsem místo učení po škole listoval časopisy Elle, Bravo, Joy a Vogue. Hledal jsem vzorky vůní, krémů, bronzerů a přál si je mít všechny doma. Jak to nakonec dopadlo, jistě tušíš. 

Konec jedné velké éry

Print is not dead? Hmmm. Vydavatelství Condé Nast ukončuje tištěnou edici beauty měsíčníku Allure, přičemž poslední číslo vyjde v prosinci 2022. Šéfredaktorka Jessica Cruel oznámila toto rozhodnutí minulý týden ve zprávě pro zaměstnance. „Naše značka je na sociálních a digitálních sítích silnější než kdykoli předtím a náš úspěch svědčí o skvělé týmové spolupráci a o tom, že víme, jak a kde naše publikum přistupuje k obsahu v dnešním neustále se měnícím prostředí,“ napsala. „Naším posláním je vyjít publiku vstříc tam, kde je, a s ohledem na to se po prosincovém tištěném vydání stává Allure výhradně digitální edicí.“

Poukázala na to, že srpnová obálka s Kim Kardashian je na webu allure.com nejčtenějším titulem všech dob a že „digitální stopa“ titulu dosahuje desítek milionů čtenářů měsíčně.

Podle webu Business of Fashion, který o zprávě informoval jako první, se změna dotkne pouze dvou pracovních míst a žádné další propouštění se v tuto chvíli neplánuje. Tato zpráva přichází poté, co řada dalších renomovaných publikací přešla pouze na digitální formát – což je nevyhnutelný důsledek klesajících investic do reklamy v tištěných médiích, zejména v oblasti módy. Naposledy vydavatelství Condé Nast zastavilo vydávání tištěných časopisů Self v prosinci 2016 a Glamour v roce 2018. Začátkem letošního roku vydavatelství DotDash Meredith zrušilo tištěné edice titulů, jako je InStyle, Entertainment Weekly a Health.

„Naše časopisy čte asi 70 milionů lidí, ale máme 300 milionů lidí, kteří každý měsíc navštěvují naše webové stránky a 450 milionů lidí, kteří s námi komunikují na sociálních sítích,“ řekl Roger Lynch, generální ředitel Condé Nast v rozhovoru s Karou Swisher z The New York Times. „Naše publikum nám už teď dává najevo, jak s námi bude komunikovat v budoucnu. To je, myslím, už nějakou dobu zřejmé a nevyhnutelné.“

Tarte konečně v Čechách!

Ať už každé ráno bojuješ s kruhy pod očima, nečekaným pupínkem nebo jen potřebuješ lokálně sjednotit pleť, sáhni po krémovém korektoru Tarte Shape Tape. Má pružnou přizpůsobivou texturu, která se bez problému vsákne do pleti, netvoří mapy, nevysušuje a současně obsahuje vysoký podíl pigmentů a pečujících složek. Od září ho už navíc nemusíš vozit nebo složitě objednávat z Ameriky, protože bude k dostání ve vybraných parfumeriích Sephora. Hurá!

Květiny, voda a nic víc. Dior revolučním způsobem mění svět parfémů

Beauty archiv módního domu Dior ukrývá spoustu pokladů – od první péče na nehtovou kůžičku Creme Abricot z roku 1962 až po znovunaplnitelné rtěnky Dior Rouge, které dostaly vybrané VIP klientky jako dárek v roce 1950. Velkou kapitolu tvoří parfém J’Adore z roku 1999 ukrytý ve flakonu, jehož tvar vychází z cyklamenových šatů, které Christian Dior představil v roce 1949, a zlatý detail okolo hrdla flakonu z náhrdelníku masajského stylu z Gallianovy kolekce z roku 1997. 

Mimochodem, byl to právě on, kdo dal bílo-květinové vůni název J’Adore. Když Galliano u Diora začínal, neuměl francouzsky, takže když se mu něco líbilo, říkal na to jen „J’adore, j’adore, j’adore!“. Nyní, po téměř 25 letech, je vůně, která změnila tvář parfémového průmyslu, připravena na další revoluci. Ikona moderního parfémářství přepisuje svou nejnovější podobou J’Adore Parfum d’Eau zažité zvyklosti. 

Díky patentované technologii z japonských laboratoří, která byla původně určena pro skincare, neobsahuje totiž ani kapku alkoholu. Na to, aby parfém působil intenzivně a dlouho vydržel na pokožce, tak najednou parfémář nepotřebuje alkohol ani jiné konzervační látky. Autorem mléčně bílého opojného elixíru je mistr parfémář Francois Demachy, kterého vloni v čele parfémové divize Dior nahradil Francis Kurkdjian. J’Adore Parfum d’Eau od první chvíle zaujme svou intenzitou, jež nechává naplno rozvinout směs opulentních bílých květin originálu a zároveň působí lehce, svěže a okamžitě se vpíjí do pokožky a vlasů. J’adore! J’adore! J’adore! 

Čtenářka týdne

Special „Hunky Dory“ award goes to one and only Kathy Hilton from the Real Housewives of Beverly Hills

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.