Supreme laky na nehty, kečup místo lesku na rty, Hermiona pro Pradu nebo wellness brand Kate Moss. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Každé velké uvedení parfému začíná podobně. Zástupci značky mě osloví a řeknou, že se chystá něco velkého, ale že mi vlastně nemůžou nic říct, dokud nepodepíšu NDA. Jakmile ji podepíšu a tím se zavážu, že si informace nechám pro sebe do určitého data, jazyk se jim jako zázrakem rozváže. Den D nastal a konečně můžu říct, že Prada Beauty představí vůni Paradoxe a tváří bude dvaatřicetiletá britská herečka Emma Watson.
Na fotkách z reklamní kampaně pořízených Harley Weir, si Emma zopakovala krátký sestřih doplněný o minimalistické černé linky, vyčesané obočí a lesklou pleť posetou pihami. Samotný flakon je inspirovaný nadčasovým trojúhelníkovým logem italské značky. Parfém plný kontrastů vznikal pod kreativním vedením Miuccii Prady a Rafa Simonse. Vytvořili ho mistři parfuméři v laboratořích Givaudan - Nadège Le Garlantezec, Shyamala Maisondieu a Antoine Maisondieu.
Prada Paradoxe je postavená na třech složkách z udržitelných zdrojů, mezi něž patří marocký olej z neroli, vanilková infuze a kalábrijský bergamot. Zajímavý je především vícestupňový proces biokonverze, který umožňuje laboratořím Givaudan získávat ambru přirozenou cestou z cukrové třtiny, nikoliv ze šalvěje. Patentovaná molekula pižma Serenolide tvoří jednu z nejvýraznějších složek celé kompozice.
Nikoho nepřekvapí, že první rtěnka Supreme x Pat McGrath Labs v roce 2020 byla nejpopulárnějším počinem roku. Vyprodala se během několika sekund (přesněji osmi), což bylo nejrychleji ze všech kolaborací v historii Supreme. Rtěnka se pak přeprodávala s 225% přirážkou a do konce roku se na platformě StockX prodalo zboží v celkové hodnotě přesahující 225 tisíc dolarů.
Legendární vizážistka Pat McGrath znovu spojila síly se streetwearovou značkou, tentokrát se zaměřila na ruce. Sada obsahuje laky na nehty ve třech charakteristických odstínech Supreme – v červené, bílé a černé barvě – to vše zabalené do charakteristického balení s logem. Inspo na to, jak je používat, přinášejí manikérky Jin Soon a Nails by Mei, se kterými Pat McGrath pravidelně spolupracuje na foceních pro její brand.
Přesné datum, kdy budou laky uvedeny na trh, zatím nebylo potvrzeno, ale bude to přibližně v polovině září, takže měj oči na šťopkách a prst na klávesnici. Hodně štěstí při lovu, budeš ho potřebovat.
Princ z Walesu spolupracoval s britským parfumérským domem Penhaligon's na vůni, která vzdává hold jeho soukromé rezidenci Highgrove Gardens. Parfém Highgrove Bouquet, vytvořený ve spolupráci s princem Charlesem, obsahuje nóty stříbrné limetky, mimózy a cedru. Vůně byla inspirována domovem prince Charlese ve Wiltshire za letních měsíců a část výtěžku z prodeje půjde na konto jeho vzdělávací charitativní organizace. Penhaligon's věnuje 10 % z veškerého prodeje nadaci The Prince's Foundation, která nabízí vzdělávací programy v široké škále oborů, od řemeslných dovedností po zahradnictví.
Penhaligon's popisuje vonnou kompozici jako „vůni budoucnosti“, a to díky svému balení, které tvoří recyklovaný papír namísto plastu, ekologická pěna z cukrové třtiny a potisk organickým inkoustem. Věděl/a jsi, že spolupráce společnosti Penhaligon's s britskou královskou rodinou trvá již téměř 150 let? Zakladatel William Penhaligion působil jako královský parfumér královny Viktorie a po jeho smrti mu královna Alexandra v roce 1903 udělila královský řád.
Umělecký kolektiv MSCHF a kosmetický gigant Fenty Beauty vyzývají své fanoušky, aby si zahráli jakousi ruskou ruletu, při které nikdo nezemře ani nebude zraněn, ale možná spolkne kečup místo lesku na rty. Dovol mi to vysvětlit. Limitovaný drop obsahuje šest sáčků. V každém z nich je buď kečup, nebo lesk na rty Fenty Beauty.
Není jisté, jestli krabička zaručeně obsahuje alespoň jeden sáček s leskem, nebo zda-li je jejich obsah zcela náhodný. Jak znám MSCHF, tipuji to druhé. Rihanna si za to od některých fanoušků na sociálních sítích vysloužila kritiku. Nejvíc mě pobavil komentář pod příspěvkem na Instagramu Fenty Beauty: „Is Rihanna still on maternity leave… who signed off?“
Pokud jsi ještě neviděl/a novou kampaň Joe Jonase s názvem Beauty On Your Terms, dovol mi, abych ti ji popsal. Joe Jonas leží v posteli. „Kdo by se chtěl probudit a vypadat jako někdo jiný?“ ptá se, zatímco v pozadí hraje žoviální hudba. „Já ne!“ Poté zpěvák vstane a začne se procházet po domě ozářeném sluncem. „Neexistuje jediný způsob, jak definovat krásu…“ pokračuje. „S chytrým toxinem, jako je Xeomin, to jde podle mých představ.“
Xeomin je formou botulutoxinu a stejně jako botox blokuje pohyb svalů, které způsobují vrásky na obličeji. Americký úřad FDA ho schválil pro použití v ordinacích v roce 2011. V roce 2020 se pak první tváří Xeominu stala Gwyneth Paltrow – nejméně oblíbená wellness guru všech lékařů. Posun společnosti k Jonasovi jasně ukazuje, jak moc se beauty průmysl za tu dobu změnil. Botox a injekční implantáty byly vždy dostupné jak pro muže, tak pro ženy, ale marketing a poptávka se výrazně přiklání k těm druhým.
Sám Jonas ostatně uvedl, že doufá, že se mu díky spolupráci se společností podaří snížit počet mužů, kteří se bojí podstoupit kosmetické zákroky nebo se o nich stydí mluvit ve společnosti. „Je to něco, co lidé samozřejmě dělají, a možná se o tom stydí mluvit,“ řekl pro WWD. „Každý si může vybrat, jestli o tom nechce mluvit, a je to naprosto v pořádku, ale myslím si, že to nemusí být něco přísně tajného. Doufám, že povzbudím lidi k tomu, aby nebyli nervózní kvůli tomu, že mluví o tom, jak se starají o své tělo.“ Jonasovy pocity odrážejí rostoucí trend ve světě estetické medicíny. Během pandemie a „Zoom efektu“ vyhledávalo kosmetické zákroky v ordinacích dermatologů daleko více mužů než kdykoliv předtím.
Za svou kariéru byla tváří značek, jako je Charlotte Tilbury, Clé de Peau, Decorté, Rimmel London, Dior, St. Tropez nebo Calvin Klein, takže bylo jen otázkou času, kdy se přidá k nekonečnému seznamu populárních osobností, které zabrousí do beauty rybníčku. Aktuální dění v kosmetickém průmyslu ukazuje, že celebrita bez vlastní beauty řady není pořádná celebrita. Nebudu tady dlouze lamentovat nad ekologickou stránkou věci, to mi nepřísluší. Na wellness focused projekt od Kate Moss nazvaný Cosmoss se těším. Proč? Bcz it’s Moss. And Moss is BOSS.
Zatímco účet na Instagramu a webové stránky Cosmoss neposkytují další informace o tom, jaké produkty mohou zákazníci očekávat, několik zdrojů uvedlo, že značka bude nabízet produkty péče o pleť, včetně CBD oleje. Cenové rozmezí zatím také nebylo zveřejněno. Na účtu je zatím pouze několik fotografií a videí s Kate. Značka bude uvedena na trh 1. září.