Recept na glazed donut skin Hailey Bieber, předražené plenky z alpaky od Gwyneth Paltrow, únik citlivých údajů z firmy Shiseido, oblíbená maska Rihanny i nejlepší řasenka, která předčí veškerá očekávání. To jsou novinky a události, co hýbou beauty světem.
Kim Cattrall řekla pokračování Sexu ve městě jasné NE. Očividně ví, kdy je nejlepší přestat, což se o jejích hereckých kolegyních říct nedá. Nabídku stát se první tváří bodycare značky Ole Henriksen naštěstí neodmítla, a tak se konečně můžeme dozvědět něco o jejím přístupu k selfcare. Jak sama říká: „I deserve the best!“ Krém na tělo z nové řady Touch s obsahem AHA kyselin a kofeinem pokožku krásně vyhladí, projasní a vyživí. Just in time for summer!
O značce Haus Laboratories populární zpěvačky Lady Gaga se toho od uvedení v roce 2018 napsalo hodně. Věděl/a jsi, že ty super tužky na rty vyráběla značka v České republice? The more you know. Každopádně prodávat luxusní kosmetiku přes Amazon nebyla dvakrát dobrá strategie, což bylo všem ostatním jasné už od samého začátku. Rebranding tak na sebe nenechal dlouho čekat. Držitelka ceny Grammy na svém Instagramu oznámila, že se dočkáme úplně nového konceptu Haus Labs a clean artistry produktů, které se v červnu objeví na pultech parfumerií Sephora. Watch your crown, RiRi.
Po svíčce nazvané This Candle Smells Like My Vagina, přichází Gwyneth Paltrow, zakladatelka wellness koncernu Goop, s další novinkou. Jednorázové plenky Diapér s podšívkou z vlny alpaky a se zapínáním s jantarovými krystaly se prodávají v balení po dvanácti kusech za 120 dolarů. Uvěřil/a jsi? Pak tě Gwyneth pěkně napálila.
„Plenka je falešný produkt, který má upozornit na daleko závažnější problém,“ uvedla v zápětí Paltrow ve videu na Instagramu. „Navzdory tomu, že jsou plenky naprosto nezbytné, se s nimi nezachází jako se základním zbožím, ale jsou zdaněny jako luxusní zboží,“ upozornila. Podle Národní sítě plenkových bank vybírá daň z prodeje plenek 35 států USA. Ty se pohybují od 1,5 % ve Virginii po 7 % v Indianě, Mississippi a Tennessee. To způsobuje, že si je nemůže dovolit každá třetí rodina. „Snížení daně z plenek sice není úplným řešením, ale mohlo by mnoha rodinám umožnit pořídit si alespoň měsíční zásobu.“ Oscarová herečka a podnikatelka také vyzvala spotřebitele, aby přispěli na charitativní organizaci Baby2Baby, která rodinám v USA pomáhá zajistit základní potřeby, včetně plenek a umělé výživy.
Pandemie se neblaze podepsala také na beauty průmyslu. Americký lovebrand všech mileniálů Glossier zavřel většinu svých retail spaces. V lednu letošního roku pak byla tato kosmetická značka nucena propustit třetinu svého firemního týmu. Nemluvě o tom, že shipping do Evropy je stále omezen na pouhých pět zemí. Přidej k tomu fakt, že jim na paty šlape Selena Gomez (Rare Beauty), Rihanna (Fenty Beauty) a spousta dalších značek, které okamžitě zareagovaly na rychle měnící se situaci a vytvořily formulace, jež těm od Glossier hravě konkurují, a navíc jsou dostupné všem.
Celebrity marketing funguje, takže si Glossier zvolil jako svou historicky první tvář zpěvačku Olivii Rodrigo. Tu miluje hlavně generace Z, čímž se brand otevírá úplně novému publiku. Osobně bych se rád dočkal inovativnějších produktů, než je miliontá verze balzámu na rty (Levandule? Jako vážně?), a také posunu od millennial pink estetiky.
Zakladatel Francisco Costa dlouhodobě bojuje za ochranu amazonských deštných pralesů. Svou řadu produktů Costa Brazil proto vytvořil jako poctu přírodnímu bohatství rodné Brazílie. Všechny produkty vyrábí z čistých a vysoce účinných přírodních ingrediencí, které se udržitelným způsobem sklízejí v amazonském deštném pralese. Jejich charakteristickou smyslnou vůni brazilské pryskyřice se bývalý kreativní ředitel dámské linie značky Calvin Klein rozhodl zachytit v podobě parfému Aroma. Znovuplnitelný flakon z červeného dubu ukrývá vysoce návykovou esenci vzácné pryskyřice, která je ceněna pro své pozitivní účinky na psychiku – zklidňuje mysl, povznáší ducha a zlepšuje koncentraci. Mood boost. Bravo!
Vypadá to, že parfémům celebrit z devadesátých let definitivně odzvonilo. V roce 2022 nejsi ta pravá celebrita, pokud nemáš vlastní skincare/make-up řadu. Další rána pro udržitelnost, další produkty no one asked for. Dobře, Hailey Bieber je jistě sympatická a okouzlující mladá dáma. Opravdu si ale někdo myslí, že má tak skvělou pleť právě díky produktům Rhode?
V rozhovoru pro časopis Allure se manželka Justina Biebera svěřila, že chce, aby lidé byli překvapeni tím, jak dobré jsou její produkty. K tomu dodala, že si je plně vědoma toho, jak je přesycený trh s celebrity beauty lines. Každý produkt by údajně měl stát pod 30 dolarů a měl by dodat pleti glazed donut effect. Doufejme, že bude vypadat lépe než donut z reklamní kampaně. Ten už totiž zažil lepší časy.
Společnost Shiseido se ocitla ve sporu se svými zaměstnanci poté, co údajný únik citlivých dat způsobil, že některým zaměstnancům byly vyprázdněny bankovní účty. Whistleblower z ústředí japonské skupiny, pod kterou spadají značky jako Nars, Drunk Elephant a Bare Minerals, tuto informaci sdělil prostřednictvím DMs instagramovému účtu Estée Laundry, který na sociálních sítích zastává někdy méně, někdy více úspěšnou pozici watchdoga kosmetického průmyslu.
Informátor tvrdí, že byly únikem dat postiženy stovky zaměstnanců – bývalých i současných. Ve zprávě uvedl, že byly „ukradeny osobní údaje", včetně jmen, adres, bankovních údajů, údajů z pasu a průkazu totožnosti s fotografií. Na jména zaměstnanců byly údajně založeny další společnosti a byly jim vyprázdněny bankovní účty s úsporami. Uvedl také, že tým společnosti Shiseido „v podstatě odmítl nabídnout jakoukoli pomoc”. V reakci na původní příspěvek od Estée Laundry se ozvalo hned několik zaměstnanců, kteří tvrzení potvrdili, přičemž jeden z nich uvedl, že na jeho jméno byla poskytnuta bankovní půjčka ve výši více než 5 000 liber.
Jako kouzelná hůlka. Tahle veganská řasenka ti splní všechna přání. Jedno přejetí kartáčkem a XXL husté natočené řasy až k oblakům jsou na světě. Pokud jsi ještě nezkoušel/a nic od Byredo, je ten pravý čas. Řasenka Astronomical se zahnutým kartáčkem v neonově zeleném balení je must-have letošního léta.
Jen když je napekla Rihanna. Pozor pozor! Historicky nejžádanější launch Fenty Skin přichází. Detoxikační jílová fragrance-free maska Cookies N Clean má našlehanou texturu a zrníčka aktivního uhlí, jež se při kontaktu s pletí rozpustí a změní barvu. Výsledek? Po patnácti minutách je pleť viditelně matnější a póry jsou „stažené”, aniž by byla pleť vysušená. Když je dost dobrá pro těhotnou RiRi, musí být dost dobrá i pro nás.
V den, kdy společnosti Deciem oslavila 9. výročí, ukončila činnost čtyř svých značek. Mezi ně patří HIF, Hylamide, Abnomaly a The Chemistry Brand. Nejznámější značky z portfolia společnosti, NIOD a The Ordinary, budou nadále v prodeji. Tento krok přichází téměř rok poté, co se většinovým vlastníkem kosmetického koncernu Deciem stala společnost Estée Lauder Companies.