Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Jak se z Mercadony, supermarketu ve Španělsku, stal nový Tinder?

Všichni singles ve Španělsku můžou rovnou smazat Tinder – láska se teď hledá v Mercadoně. Supermarketový řetězec se stal nejžhavějším místem na randění, kde ti místo swipování může někdo padnout do oka mezi regály.

Hledání lásky v této době není jednoduchá záležitost a začíná být čím dál pravděpodobnější, že tě někdo osloví na Internetu, než při osobním setkání. Orientace v seznamkách je přitom stále komplikovanější, lidé touží po jednodušším způsobu seznamování.

Jak randí Gen Z? Hledáme lásku, záměrně odepisujeme později a bojíme se odmítnutí

@eevelka

Nový trend se proto zrodil ve Španělsku, kde teď praktikují seznamování mezi regály v supermarketu s názvem Mercadona.

„La hora de ligar“ - v překladu „čas na flirtování“, je čas mezi sedmou a osmou hodinou večer, kdy se všichni singles setkají v Mercadoně za účelem hledat si lásku.

Jak ale poznám, že tu jdou všichni v tomto čase za cílem hledat si lásku a nejdou si jednoduše udělat večerní nákup ?

Seznamování má jasná pravidla. Pokud si tu jde člověk hledat lásku, musí si do košíku vložit ananas, který položí vzhůru nohama. Láska se potom hledá mezi regály s vínem. Projevit svou náklonnost můžeš tak, že jemně klepneš svým košíkem do košíku člověka, ke kterému cítíš sympatie.

Zájem můžeš vyjádřit i obsahem svého nákupního košíku. Například olivový olej naznačuje, že hledáš bohatého partnera, čočka zase symbolizuje touhu po dlouhodobém vztahu, a pokud máš v košíku sladkosti, dáváš najevo zájem o krátkodobý vztah.

Jedná se o marketingový tah Mercadony, nebo skutečný koncept moderního randění ?

Mercadona uvedla pro několik zpravodajských serverů, že nevyvolala toto TikTok šílenství a nejedná se o součást její marketingové strategie. Přesto je to pro ni skvělý způsob zviditelnění se a v podstatě reklama zadarmo.

Tento koncept seznamování není první ani poslední. Podobný pokus byl i u nás v Praze. V roce 2013 se na lince A pražského metra objevil seznamovací vagón, který měl sloužit k navazování romantických vztahů.

Záměrem bylo využít poslední vozy všech souprav pro takové speciální účely. Nakonec byl však projekt zredukován na „komunikační vagón“, a podle marketingových zpráv se měl rozšířit na prostřední vozy souprav každou sobotu. Vozy však nebyly nijak označené a akce se tak neměla nijak zvláštní efekt. Celá iniciativa postupně vyšuměla a její tvůrci se od ní distancovali.

Otevřené vztahy čím dál více získávají na popularitě

@eevelka