Zatímco maminky používaly jelení lůj, mileniálové používají Labello. Nyní tento cenově dostupný balzám z devadesátek znovuobjevila díky TikToku i Gen Z.
Jestliže byl kdysi považován za poněkud podceňovaný a levný kosmetický přípravek, zapomenutý uvnitř tašek a lyžařských kombinéz, dnes se znovu vrací a hlásí se o slovo. Cenová dostupnost, fenomén beauty dupes a nostalgie po nultých letech udělaly z balzámu na rty Labello hlavního hrdinu letošní zimní sezóny, proti kterému nemají rozpraskané rty žádnou šanci.
Kdo může za to, že znovu zažíváme labellománii? Žádné překvapení se nekoná: TikTok, kde hashtag #Labello dosáhl přes 350 milionů zobrazení. S podporou influencerek a vlivem správného načasování se zapomenutý pomocník v boji proti suchým rtům vrátil na výsluní.
Nostalgie po éře nultých let se tak promítá nejen do fashion byznysu, ale proniká stále více i do oblasti beauty. Labello se těší zvýšené popularitě právě díky cenové dostupnosti a generaci Z, jež v současné turbulentní době hledá budget-friendly produkty s multifunkčním využitím. Dá se Labello považovat za beauty dupe k virální rtěnce Clinique Black Honey? Za mě rozhodně ano, protože na rtech zanechává identický finiš burgundského vína, a ještě božsky hydratuje.
Hot volbou je především ostružinová nebo třešňová varianta, která má ten správný Y2K vibe. Uživatelé na TikToku si nejdřív rty obtáhnou konturkou, aby pak následně dotáhli celý look k dokonalosti balzámem za 60 korun z drogérie. In this economy, who can blame them?