Poté, co její popularita během pandemie vystřelila do nebes díky podcastu, který je nyní exkluzivně na Spotify, podepsala Emma Chamberlain dvouletou smlouvu se společností Lancôme.
Tvůrkyně, modelka a zakladatelka Chamberlain Coffee bude do roku 2024 vystupovat v kosmetických a make-upových kampaních. Už teď je venku také čtyřdílný seriál s názvem How do you say beauty in French, kde se naplno projevuje její spontánní styl, tolik charakteristický i pro její vlogy. Třikrát hurá! Tohle bych od Lancôme vážně nečekal.
Právě Emmu a její jiskřivou, přátelskou osobnost si kosmetická značka vybrala, aby diváky provedla zákulisím kanceláří Lancôme a prozkoumala Paříž v návaznosti na novou komunikační strategii, která byla vytvořena s cílem oslovit generaci Z a oživit tak image značky.
„Nechtěli jsme s Emmou dělat další klasickou kampaň. Těší nás, že jsou lidé tímto formátem příjemně překvapení,“ řekla Françoise Lehmann, prezidentka Lancôme International, a potvrdila tak posun značky koncernu L'Oréal směrem do budoucnosti.
Ani to však stále neodpovídá na mou otázku, proč si vlastně značka jako Lancôme vybrala Emmu Chamberlain coby svou novou tvář? Při pohledu na vývoj na asijském trhu jsou to právě influenceři s jasně definovanými ideály a hodnotami, kteří veřejnost oslovují, protože jsou vnímáni jako skutečnější a bližší než celebrity.
L'Oréal považuje autenticitu za klíčovou hodnotu, a proto se rozhodl nahradit klasický formát kosmetických kampaní, který již tolik s mladou generací nevibuje, což ve svém výroku naznačuje i prezidentka Lancôme.
Sama Emma využila moodu nové generace a uvedla na trh značku péče o pleť s příznačným názvem Bad Habit, což nejlépe vystihuje myšlenku krásy jako řešení klasických zlozvyků.
Ve zveřejněném tiskovém prohlášení značka uvádí, že má další tři nové globální ambasadory, kteří budou představeni v průběhu roku 2023, a vzhledem k tomu, že několik z nich mi představitelé společnosti odhalili na tiskovce koncem roku 2022, můžu potvrdit, že se máme na co těšit. Bohužel nemůžu říct víc, podepsal jsem smlouvu o mlčenlivosti.
Na rozdíl od nedávných velkolepých kampaní, jako byla ta na legendární vůni La Vie est Belle s Julií Roberts, která se objevila pod Eiffelovkou, se Emma objevuje před kamerou klidně neučesaná, nenamalovaná a rozesmátá od ucha k uchu. Je přitom nadšená z objevování Paříže a snového světa Lancôme. Komunikuje přesně tak, jak si to dnešní generace žádá.
„Vždycky jsem měla své vlastní pojetí krásy a nikdy jsem se necítila být součástí kosmetického průmyslu, protože můj styl, v němž se mísí uvolněnost s upraveností, je značně odlišný. Když mě proto Lancôme oslovil, byla jsem nadšená, že značka pochopila a ocenila, kdo jsem,“ říká Emma a potvrzuje, že i pro Lancôme jsou to hodnoty, s nimiž souzní.
Čtyři díly mini seriálu How Do You Say Beauty In French si můžeš pustit na oficiálním YouTube kanálu Lancôme.