Značka Jacquemus slaví 15 let. Proč bys měl znát jejího zakladatele a návrháře Simona Porte Jacquemus?
Za námi je přehlídka oslavující 15 let značky Jacquemus, která za posledních 5 let naprosto změnila pohled na módu mnoha nadšencům a nadšenkyním do fashion, ale i kritikům a kritičkám.
Její zakladatel Simon Porte Jacquemus si během těchto let vybudoval na scéně neuvěřitelnou fan-base, a to nejen díky své autenticitě, ale i naprosto inovativnímu přístupu k módě, který má paradoxně kořeny v naprosté francouzské klasice - jihu Francie, kde Simon vyrostl.
Jak návrhář zmiňuje na svých sociálních sítích, ale v rozhovorech,veškeré jeho kolekce čerpají inspiraci, která se táhne ze Simonova dětství. Ať už se jedná o místa přehlídek, názvy kolekcí podle jmen žen blízkých jeho srdci, či siluet a tvarů jednotlivých kousků.
Přehlídka se nesla v duchu Simonova snu, který je propojený hned s několika jinými událostmi. Přehlídka se jmenovala La Casa a odehrála se ve snové vile Casa Malaparte na jihu Itálie, na ostrově Capri. Ta se mimo jiné vyskytla v oblíbeném filmu, na kterém Simon vyrostl, a ve kterém též nachází designer spoustu inspirace.
Mrkni na výběr z kolekce:
Jacquemus je taková bomba, protože sice zůstává ve své estetice, ale nezapomíná se vyvíjet a využívat nové technologie, od kreativních pop-upů a instalací po celém světě (od Saint-Tropez po Soul), až po originální videa na sociálních sítích a ty nejlepší možné kolaborace!... I mean, Jacquemus really got it all.
Simon Porte Jacquemus je queer a během dospívání zápasil s toxickými reakcemi okolí, proto se při každé příležitosti snaží o inkluzivitu napříč jeho kolekcemi, sítěmi a vším, co dělá.
V roce 2021 dal dokupy kolekci „Le Splash“ k Pride Month, která se nesla ve všech barvách duhy a hlavní roli v ní dostal Bad Bunny!
Asi největším průlomem v kariéře Simona Porte Jacquemuse byla právě tahle kabelka, která se stala hitem po celém světě, a v daný moment ji prostě chtěl mít každý! Proč? Takovýhle tvar a velikost jsme ještě na trhu neviděli. Zároveň za tu nižší cenu, za kterou se začala prodávat, se dokázala vyrovnat dalším high-end značkám!