Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

HUGO uvádí na trh nový denim label HUGO BLUE zaměřený na GEN Z. Jak vypadalo jeho spuštění v Berlíně?

Minulý týden se konalo exkluzivní spuštění nové řady HUGO BLUE v Berlíně, na kterém se objevily hvězdy z celého světa. A my byli u toho! Pojď se společně s námi podívat na novou kolekci a její příběh, event plný překvapení i v podobě umělce Swae Leeho a gaming novinku PLANET HUGO z ROBLOX světa, kterou jsme vyzkoušeli ze tebe.

Jen před pár týdny debutovala první kampaň značky HUGO BLUE, v níž se objevili například Vinnie Hacker, Cara Taylor, Reezy Supreem, Jasmine Jobson a další.

Oficiální launch nové řady se ale přenesl do Berlína, kde se ve Wilhelm Hallen warehouse setkaly osobnosti z celého světa včetně speciálního hosta Swae Leeho. Ani my jsme si nenechali tuhle velkolepou událost útéct a vydali jsme se do Berlína s HUGO. Tam jsme si mohli nejen vyzkoušet novou kolekci na vlastní kůži, ale také jsme se setkali s Creative Directorem Marcem Falcionim a užili jsme si event po boku dalších 1000 hostů. A jak probíhal celý večer?

Venkovní prostory eventu v Berlíně.

DENIM PRO GEN Z - PŘEDSTAVENÍ KOLEKCE

Nejprve nám exkluzivně odhalili novou kolekci. Tou nás provedl Creative director značky HUGO BOSS Marco Falcioni, kerý nám přiblížil svůj kreativní proces.

Jako první jsme viděli kolekci zahalenou do modrého světla, které ihned budovalo uvolněnou atmosféru a dokonale vystihovalo pocit, který z oblečení máš mít. HUGO BLUE kolekce se odvolává na GEN Z a individualitu. Pohrává si s výraznými detaily loga a zaměřuje se na džínový základ a různé streetwearové kousky, včetně grafických triček a mikin, topů, šortek, kalhot a svrchního oblečení. A jelikož je celá kolekce zaměřena na mladou generaci, najdeš v ní i genderově neutrální kusy.

A co na kolekci říkáme my?Kolekce je opravdu promyšlená od A do Z. Vše, po čem nyní GEN Z prahne, se v kouscích skutečně promítlo. Univerzálnost, jedinečnost a hravost je něco, co mladí denodenně vyhledávají, a tato řada, za mě, rozhodně uhodila hřebíček na hlavičku.

VENUE HUGO BLUE aneb tohle jsi ještě neviděl*a

Poté jsme se přesunuli na samotné místo, kde se konala oslava nové řady, a nebudu lhát, když řeknu, že nám spadla brada až na zem. Při vstupu se před námi totiž rozprostřela x metrů vysoká kovová konstrukce, která sloužila jako DJ booth a byla středobodem celé akce.

Klíčové looky byly poté vystaveny ve třech vyhrazených místností - každá s odlišnou tematickou výzdobou, od nafukovacích balonků až po džínovinu ode zdi ke zdi a místnost s LED panely.

Na eventu byla i customizační zóna, ve které před námi místní umělci Rafaella Braga a Max Teutsch živě pracovali a přidávali personalizované prvky. Společně s dalšími účastníky jsme obdrželi džínovou tašku HUGO BLUE, kterou jsme si poté mohli nechat upravit, a dokonce nám i vyšili vlastní monogramy. To samé jsme mohli udělat i s naší džínovou bundou, která je IT PIECE celé kolekce.

PROPOJENÍ ONLINE A OFFLINE SVĚTŮ

Tím to ale nekončilo. HUGO na akci představil i online svět zvaný PLANET HUGO na platformě Roblox. Uživatel nebo uživatelka si tak může vytvářet vlastního avatara, hrát hry, oblékat se, stylovat sebe i kamarády a komunikovat s dalšími hráči.První dvě 3D prostředí PLANET HUGO, HUGO HANGOUT a HUGO FASHION MATCH, byly premiérově představeny na zahajovací akci v herní zóně. Pokud tě baví gaming a proppojení zábavy a fashion světa, this is the place.

PŘEKVAPENÍ VEČERA

Když už jsme si mysleli, že nás nemůže nic překvapit, na podium přišel grammy- nominee, americký rapper a skladatel Swae Lee, a podal show, kterou si získal všechny na místě.

Nová kolekce dropne v létě tohoto roku, a věř mi, že se máš rozhodně na co těšit! Pokud chceš vidět další BTS z Berlína, mrkni na naše videa na IG a TikToku.