Novinky, trendy a highlighty ze světa módy.
Klasické, ale nepřehlédnutelné – to jsou kozačky. Od krátkých a dlouhých až po úzké či široké, takové ani žádné jiné nesmí chybět v šatníku nikomu! Velkou nezbytností byly v ženském šatníku během 19. století, pak se do módy vrátily během 60. let, od kterých jsou tu s námi až do dneška.
Ve velkém stylu je během minulého století oblékaly ikony té doby. Princezna Diana v cowboy provedení nebo třeba Jackie Kennedy přímo na jízdu na koni nebo jen v elegantní verzi do města.
To je Phoebe Philo! A právě ta spustila první kolekci zvanou A1 pod novou značkou nesoucí její jméno. Do módní historie se ale zapsala už během působení ve značkách Chloé a Celiné, kde pracovala jako kreativní ředitelka. Během modernizace, kterou v Celiné nastolila, na trh přišlo nemálo it kousků, třeba Luggage Tote nebo Triomphe Bag.
Nyní se po pěti letech vrací s kousky, které křičí „luxury or nothing“, protože takové cenovky se u nově zrozené značky vidí málokdy. Tak doufám, že kabát z kaviáru, který stojí víc než třeba klasická Škodovka, bude stát za to!
Toho, že je Robert Pattinson ten nejatraktivnější muž celé planety (alespoň podle antického řeckého výzkumu), si všimla značka Dior už dávno, nicméně tentokrát se stal tváří takzvané Icon's Menswear kampaně dělanou Kimem Jonesem jako manifest všech timeless essentials, které by měl mít každý muž v šatníku.
Nejenom v herectví, ale i v módě se Pattinson vyzná. „Dost se o to zajímá. Myslel jsem si, že to bude pro něho perfektní, protože jsme spolu ty návrhy i prodiskutovávali,“ prozradil Kim Jones, kreativní ředitel značky.
A tady je to nejlepší z kolekce, která mu prostě fakt sluší. 😮💨