Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Hailey Bieber opět čelí kritice. I přesto dokazuje, že je ženou na svém místě

Hailey Bieber čelí každým dnem nové kritice a tentokrát se terčem stala její značka Rhode. Nedávno vydané tvářenky ‚pocket blush‘ vzbudily vlnu negativních komentářů kvůli tomu, že nebyly inkluzivní pro všechny odstíny pleti. Hailey však nezklamala a opět ukázala, jak by se problémy měly správně řešit.

Kontroverzi kvůli nedostatečně široké škále odstínů make-upu, zejména pro lidi tmavé pleti, čelila v minulosti celá řada make-up značek. And it's a problem!

Jednou z nich byla v roce 2018 značka Tarte, která představila korektor „Shape Tape Foundation“ v pouhých patnácti odstínech, z nichž jen tři byly vhodné pro lidi s tmavší pletí. Podobné problémy měly i značky Dior, Yves Saint Laurent nebo Kylie Cosmetics, která sice od kritiky udělala značné pokroky, ale pochybení se jí nevyhnula.

Nedávno se terčem kritiky stala také značka Rhode, kterou vlastní Hailey Bieber. Influencerka Golloria, která je tmavé pleti, zveřejnila na svém TikTok účtu recenzi na jejich nové tvářenky, které jsou na trhu teprve tři měsíce. Ve videu si stěžovala na to, že dostupné odstíny jsou na její pleť „ashy“ (v překladu našedlé nebo mdlé) a nedostatečně odpovídají tónům tmavší pleti.

Golloria zároveň apelovala na problém, se kterým se jako černoška často setkává – nevyhovující a neinkluzivní nabídka odstínů kosmetických produktů.

Video se rychle stalo virálním, dosáhlo 12 milionů zhlédnutí a v komentářích se rozpoutala živá debata.

„Jsem jediná, která tohle očekávala od značky Rhode a od Hailey?“
„Team Selena Gomez a Rare Beauty.“

#RhodeInclusive

Neuběhnul ani měsíc a Golloria zveřejnila na TikToku další video s názvem „Rhode Redemption“ (v překladu Rhode náprava) s popiskem: „Bravo, tvůj hlas může vyvolat změnu. Skvěle zvládnuté, děkujeme, že nasloucháte černoškám!“

Ve videu Golloria opět testuje tvářenky značky Rhode, ale tentokrát o nich mluví v pozitivním duchu. Tvářenky byly zjevně přepracovány, aby lépe vyhovovaly širšímu spektru tónů pleti, a Golloria zdůrazňuje, že značka reagovala na zpětnou vazbu a udělala krok správným směrem.

V komentářích dokonce Golloria uvedla, že ji Hailey Bieber osobně telefonicky kontaktovala a nabídla spolupráci na vývoji nových odstínů tvářenek. Za své služby při této kolaboraci byla také finančně odměněna - Go Hailey!

Hailey Bieber nedávno porodila svého prvního syna, čímž ukazuje, že i přes osobní závazky dokáže být silnou a akční ženou v byznysu. Tímto krokem Bieber ukázala, že jí skutečně záleží na svých zákaznících, ale také očistila jméno značky a potvrdila, že je silnou podnikatelkou, která se nebojí čelit konstruktivní kritice.