Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Get to know: CIRIACO. Od holky z Atlanty ke hvězdě streetwearových kabelek

CIRIACO je začínající módní značka sídlící v New Yorku. Zakladatelkou je mladá designérka, která vytvořila unikátní a nadčasový design streetwearových kabelek s originální siluetou a logem.

Ashley Ciriaco, 23letá designérka, která se narodila a byla vychovávaná v Atlantě, se už od narození toužila odstěhovat do New Yorku a žít si sen módní návrhářky po vzoru filmu Sex ve městě.

Eklektický šatník použitý ve filmu pro outfity hlavních postav s oslnivými a dynamickými vzory se později stal zdrojem inspirace pro některé asymetrické siluety a extravagantní motivy kabelek CIRIACO. Její největší inspirací se však stala ikonická kabelka Baguette, která svým designem přímo vyčnívala z celého filmu, díky kterému se i proslavila.

Nejtěžším úkolem bylo pro Ashley sehnat vhodného výrobce. Žádný z nich totiž nechápal její originální vizi a smysl nahlížet na kabelku jinak než pouze jako na doplněk. Výrobci v zámoří byli sice levnější, ale její hlavní snahou bylo najít někoho, kdo by byl udržitelný, sídlil v New Yorku a jeho výroba by nebyla moc drahá. Ashley v té době totiž měla na účtě jenom 1 200 dolarů. Vše se zdálo jako pouhý sen.

Nakonec se Ashley podařilo najít výrobce v zahraničí, kterému plně důvěřuje a její produkty zvládne vyrobit i za adekvátní cenu.

Její vizí byla kabelka, která by nevypadala moc sportovně, nebo moc každodenně. Chtěla obojí, ale s prvkem luxusu navíc. Jejím dosavadně největším úspěchem byl moment, kdy ji kontaktovala značka Kith, která chtěla její kabelky uvést do prodeje.

Slovo CIRIACO znamená také král nebo vládce. Ashleyiným záměrem je, aby se stejným duchem nosily ženy její kabelky. Chce, aby se každá cítila jako královna či vládce, aby kabelku nosila s nadšením a pýchou a cítila se s ní sebevědomě. Tak jako Ashley, když věřila ve svůj sen na začátku celé cesty.

Hlavním pilířem celého brandu je drzost. Ashley svými návrhy nechce upozorňovat na křiklavá loga. Jejím cílem je, aby lidé již z dálky byli upoutáni zajímavou siluetou kabelky a věděli, že se jedná právě o CIRIACO. Snaží se vytvářet odvážné a jedinečné tašky a říká, že nemusíš být prvotřídní, abys je nosil/a. Nechce, aby měl kdokoliv pocit, že musí mít nějaký status, když by chtěl vlastnit značku CIRIACO – mít ji může doslova každý.

CIRIACO je streetstylová kabelka s vysoce luxusním vzhledem a kvalitou. Můžeš ji tak obléknout do klubu, ale i jako roztomilou každodenní tašku, pokud se chystáš na brunch nebo někam na schůzku.

Ashley nepoužívá v návrzích reálnou kůži, a proto je pro ni velmi důležité hledat zajímavé a kvalitní textury a materiály, se kterými vytvoří pokaždé originální design. Chce dělat udržitelné kousky a přemýšlet hlavně o kvalitě, ne kvantitě. Proto můžeš její produkty zakoupit pouze v limitovaných počtech a limitovaném čase. Zároveň má pouze malý počet zaměstnanců, kteří její kabelky vlastnoručně vyrábějí a dostávají za ně plnohodnotný plat, na čemž si Ashley zakládá.

Podle Ashley je každý designér svým způsobem jedinečný a každý má své umělecké oko. Univerzálnost a nadčasovost je právě to, co ji odlišuje od ostatních. Nechce tvořit trendy, ale spíše kousky, které budou stále cool i v roce 2050. Nechce být další fast fashion značkou v řadě. Chce, aby její kabelky byly i za sto let stále roztomilé a chic jako vintage kabelka značky Chanel.

Ashley momentálně pracuje na unisexové motorkářské bundě, která by měla vyjít do konce tohoto roku. K prodeji by měla být od ledna 2023.