Co všechno stojí za geniálním marketingem pro beuty značku Rhode? Na to se dnes společně podíváme.
Rhode je na trhu poměrně krátce, ale rychle se etablovala mezi nejpopulárnější brandy v beauty světě. Je to první miminko Hailey Bieber a její péče o tuhle značku jde vidět. Dnes se spolu podíváme, že opravdu ví, co dělat, a jak funguje její geniální marketing.
V roce 2023 se Rhode umístila na čtvrtém místě mezi největšími skin care brandy na světe v kategorii earned media (v podstatě dosahy ze třetí strany, které značka nemůže sama ovlivnit) a její hodnota byla spočtena na 106 milionů dolarů. V prosinci dokonce podle výzkumu WWD byla ohodnocena jako nejrychleji rostoucí skincare brand.
Nárůst této značky za dva roky je nepředstavitelný, a to i přesto, že není k dispozici in store a dá se objednat jen do několika zemí. Nedávno přišli na trh s novým blushem, který vzal socální sítě útokem. Součástí byly také nové produkty na rty. Krom krásných PR balíčků, který by každý z nás chtěl dostat, je toho za úspěchem Rhode mnohem více, a když se na vše podíváme zblízka, tak to vypadá jako skvěle promyšlený plán.
Hailey je známá nejen díky Justinovi, svým rodičům nebo modelingové kariéře. Její první kroky do beauty světa byly skrz YouTube a beauty videa, ve kterých se stala tváří a synonymem pro clean girl aesthetic. Zároveň je s ní spojován glazed donut look - takže dewy čistá pleť, což je signature look pro Rhode a ideální pro launch Peptide Glazing Fluid.
Ještě, než proběhl první oficiální launch její značky a produktů, učinila velmi chytrý krok – poslala vzorky svých nadcházejících produktů vybraným influencerům, influencerkám a dermatologům, dermatoložkám. A taky se objevila například u známeho influencera a experta na skincare Hyrama a dalších.
Týden před oficiálním dropem prvních produktů internet zaplavilo virální glaze skin smoothie, na které dělal snad každý adaptaci. Dokonce Erewhon, který měl mít dočasnou spolupráci právě s Hailey na tomto smoothie, díky popularitě uznal, že je třeba nechat ho jako stálý produkt ve své nabídce.
Velkou oblibu u lidí si značka získala i díky dobře organizovaným webovkám, které mají jednoduchý vzhled a fungují intuitivně. Zároveň ke každému produktu je uveden seznam ingrediencí, u kterých je vysvětleno, na co a proč tam jsou, což je skvělý krok.
Zároveň se na YouTube objevily krátké dokumenty, které fanouškům a fanynkám a nakupujícím dovolují nahlédnout za oponu celé značky. Série nese název Making of Rhode a vidíme, co vše stálo za vznikem, procesy testování, focením nebo meetingy.
Největší influencerkou této značky není nikdo jiný než samotná Hailey, která je odpovědná za virální looky v posledních letech jako strawberry nebo latté makeup. A jelikož jsou její make-upy vždy virální, perfektní, ale taky snadno napodobitelné, vždy do svých videí přidává nějaký ten trik, a to hlavně se svými produkty. Velký boom způsobila rada jak na glazed look, kdy se na make-up má přídat její Peptide Glazig Fluid pro dokonalý dewy vzhled.
Po vydání prvních produktů, jako je již zmiňovaný Peptide Glazing Fluid, Barrier Restore Cream nebo 3 Peptide Lip Treatments, vyhrála značka ocenění od Allure Best of beauty award, a nová řada produktů se vyprodala za 20 minut!
Další produkt, který si zasloužil velké ocenění ve skincare světě, je Glazing Milk. Ocenění bylo od National Eczema Association Seal of Acceptance, což znamená, že produkt je safe a vhodný doslova pro každého, každý typ pleti, včetně těch problematických.
Ještě si tady na závěr připomeňme ikonické momenty, které byly značce jen prospěšné.
První je rozhodně Rhode Phone Case, jenž se stal virálním produktem, který chtěl každý z nás. Na internetu vzniklo nespočet memes, a dokonce i způsoby, jak obal využít i jinak. I některé značky se inspirovaly od Rhode, a napřiklad vytvořily obal, kam si člověk může dát klíče od auta. Tenhle obal na mobil vyhrál i Vogue ocenění pro the best viral beauty moment of 2024
Rhode bath bomb, kterou měl každý beauty a skincare influencer nebo influencerka. Uvnitř bomby byl pineapple cleanser.
Krispy Kreme collab pro uvedení nového produktu Strawberry Peptide Lip Treatment. Krom virálního rozhovoru byl look Hailey a Justina inspirací pro kostým snad pro každý pár na Halloween.