Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

Chceš si vytvořit vlastní festival? SodaPop přináší unikátní možnost

Festival SodaPop je první akcí svého druhu, která návštěvníkům přináší jedinečnou možnost zapojit se do příprav a ovlivnit celkovou podobu festivalu. Dvoudenní párty si tak můžeš postavit přímo podle svého gusta. O co tedy jde?

Festival podle tebe?

SodaPop ve dnech 12.–13. srpna slibuje v hradeckém multifunkčním Parku kromě netradičního zážitku i exkluzivní zahraniční hudební hvězdy, jako jsou Anne-Marie, Jason Derulo, Masked Wolf či Little Big. Ano, přední světoví umělci známí z TikToku vystoupí naživo v Hradci Králové, cool, že?

Cílem festivalu SodaPop je sjednocovat a vytvořit svět plný tolerance, ve kterém každý může být sám sebou, cítit se bezpečně a sebevědomě. Každý má ale jiný vkus a jiné zájmy. Zkrátka dva dny zábavy s kamarády a oblíbenými interprety.

Pro unikátní experience Sodapop představuje tři zóny festivalu – UNICORN, HOMIE a MAIN CHARACTER, které fanouškům pomohou užít si festival na maximum. Účastníci si koupí lístek, vyplní krátký kvíz a jsou rozřazeni do tří základních týmů. Mají tak možnost vybrat si, jak bude festival vypadat. Jak bude vypadat UNICORN merch nebo MAIN CHARACTER drink? Koncert kterého českého interpreta chtějí vidět naživo? Všechno je možné!

S unikátním projektem přichází zkušený tým Ameba Production, který stojí za festivalem Rock for People, hudební konferencí Nouvelle Prague a desítkami koncertů zahraničních interpretů ročně.

SodaPop

Jak to celé bude fungovat?

Jednoduchý kvíz každému, kdo si zakoupí lístek, napoví, jakou zónu (archetyp) se k němu hodí. Následně bude moct společně se svým týmem v osmi kolech rozhodovat, jak bude vypadat jeho SodaPop svět (například podoba merche či CZ/SK lineup). Pokud se někdo nebude cítit ani jako jeden ze zmíněných typů, má možnost zvolit si neutrální tým SodaPop Fan a nepřijde tak o jednotlivá hlasovací kola. Čím dříve si návštěvník vstupenku zakoupí, tím více kol se bude moci zúčastnit a bude moci ovlivnit více věcí!

Archetypy?

Festival Unicorn je prostě jednorožec. Extrovert s otevřenou myslí. Křiklavé, pastelové barvy, crazy make-up, unikátní a pestré oblečení. Třpytky? Všude. Žádná párty mu není cizí, užívá si festival opravdu naplno a žije, jako by neměl přijít zítřek. Unicorn poslouchá pop a taneční hudbu. Ambasadorkou Unicornů je influencerka Terysa. Jsi to ty také?

Homie je každého nejlepší kamarád. Zábavný, komunikativní a mírumilovný. Preferuje pohodlí před přehnaným stylem. Životem proplouvá bez starostí, chce chillovat a problémy spíš neřešit. Ve sluchátkách mu hraje cokoli od hip hopu po folk. Homie ambasadorem je Martin Creep.

Main Character je introvert a tišší člověk. Melancholický, přemýšlivý, miluje knihy, čtení a nevadí mu být chvíli o samotě. Preferuje černou pro její jednoduchost aka black is the new black. Má široký hudební záběr, od popu, přes indie, až po rock. Tým archetypu Main Character zastupuje Fallenka.

SodaPop Fan je každý, kterému nebyl blízký ani jeden ze tří archetypů, ale chce se účastnit hlasování a ovlivňovat přípravy festivalu. Je to srdcař! Ambasadorem SodaPopu je Dominique Alagia.

Na jaké festivaly se můžeš těšit tento rok

by @markysuch

SodaPop cílí na generaci Z, u které rezonují témata jako hate free culture, LGBTQ+ rovnoprávnost a duševní zdraví. Tato témata budou rezonovat napříč festivalem. Dramaturgie tak odpovídá nejnovějším trendům nejen v hudbě, ale i v doprovodném programu. Na návštěvníky čekají nejnovější technologie jako metaverse, e-sport a témata biohackingu, kryptoměn, ESG a slow fashion. SodaPop chce být majákem pro generaci Z v oblasti hudby, živé zábavy, trendu, stylu a dalších (SodaPop Concerts, SodaPop Podcast, SodaPop Fashion, SodaPop Dating...).

Ve dvoudenním programu se na pódiích vystřídají světové hvězdy i největší talenty domácí scény. V prvním kole pořadatelé oznámili 17 jmen, které tvoří první půlku lineupu. Fanoušci se tak mohou těšit na další podobnou várku hudebních hvězd. Největší hity Anne-Marie, Jasona Derula a Little Big dosahují dohromady na YouTube až neuvěřitelných 3 miliard zhlédnutí.

Předprodej vstupenek odstartoval v pondělí 14. března v síti GoOut.net a první limitovaná edice za nejlevnější cenu se vyprodala během jednoho dne. Nyní je v prodeji druhá limitovaná edice vstupenek na jméno za 2190 Kč v počtu 2000 kusů.

Pozvi mě na pivo🍻

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.