Nominace British fashion awards, značka SKIMS in the brat summer era, Sylvie na přehlídkovém mole a nejnovější kolekce módních značek. Co dalšího se za uplynulý týden odehrálo ve světě módy se dočteš v článku.
The devil works hard but SKIMS marketing team works harder
Značka SKIMS opět odvedla skvělou práci a nejnovější tváří skims underwear kolekce je britská zpěvačka Charli XCX. Co může být během letošního brat summer víc iconic?
British Fashion Council zveřejnila nominace na rok 2024
Prestižní událost, která se koná každoročně, oslavuje nejlepší designéry, modely, kreativce a značky, kteří formují budoucnost módy. Nominaci na návrháře*ku roku obdrželi mimo jiné i Jonathan Anderson za ikonické projekty pro JW Anderson a Loewe, dále třeba John Galliano pro Maison Margiela a Miuccia Prada pro Miu Miu.
#WorkingGirls
Na přehlíce YSL, kde smozřejmě nechyběla široká ramena a oversized saka, si prošla catwalk i herečka, která v seriálu Emily in Paris hraje Sylvie.
Troye Sivan pro GAP
GAP přichází s novou kampaní Get Loose, ve které působí i pop star Troye Sivan. Ten natočil reklamu s famózní choreografií, kde si střihl i svůj viral dance. Celá kolekce se zaměřuje na baggy džíny a vybere si z ní opravdu každý.
Sydney Sweeney pro Hey Dude
Sydney Sweeney se stává tváří nové kolkce bot značky Hey Dude. V reklamě si užívá v přírodě, sportuje, prolézá hory a skáče do jezera.
Milostný dopis New Yorku od značky Steve Madden
Steve Madden představil svou globální kampaň na podzim '24 zvanou „Never Miss a Beat“, která je milostným dopisem New Yorku, kde byla značka v roce 1990 založena.
Rodiště značky je ve videu hlavní kulisou a objevuje se v něm řada známých Newyorčanů.
Mezi hvězdy patří „Zelená dáma“ z Brooklynu, která je známá tím, že nosí pouze zelenou barvu. Dále módní návrhář a osobnost klubu Richie Rich, spisovatel @askmrmickey, drag queen @official_lady_bunny , módní novinářka @babylynnieland a muž s nápisy.