Nejrozkošnější kampaň letos vyhrává Louis Vuitton, který oslovil Calluma Turnera a Jude Bellinghama. Margiela prodává zničené tenisky a Swarovski slaví své 130. narozeniny po boku nejdražšího potravinového řetězce Erewhon. Dušičkový podvečer pak opět obohatil local fashion culture s 13. show Jana Černého.
Tuhle spolupráci jsme rozhodně nečekali!
Swarovski a proslulý potravinový řetězec sídlící v Californii, Erewhon, spojují síly. Swarovski slaví 130. výročí a s Erewhon vytvořil limitovanou edici, která spojuje lesk s péčí o sebe.
Šťáva „Lemon 130“ kombinuje mango, citron, kokosovou vodu, ashwagandhu a kurkumu. Vyrobeno bylo pouze 2 400 lahví.
K tomu kreativní ředitelka Giovanna Engelbert navrhla zářivě žlutou krystalovou tašku, první tašku Erewhon s krystalovými logy.
Zničené boty jsou opět cool? U Margiely rozhodně!
Maison Margiela se chystá uvést na trh dvojici zcela zničených bot ve stylu Chuck 70 s názvem Loved to Death Sneakers.
K dispozici budou dvě varianty. První z nich se vyznačuje ručně opotřebovanými botami s vybledlým hnědým a červeným plátěným svrškem, které byly spojeny dohromady, aby vytvořily opravený vzhled v kombinaci se složitými kovovými prvky a značkou Maison Margiela na patě a za jazykem.
Druhá varianta má decentnější vzhled v celočerné barvě, ale obsahuje všechny detaily, které najdete na prvním páru.
Campaign of my dreams?
Sexy and cute? Tahle dvě slova rozhodně stály v pozadí vytváření nové kampaně u Louis Vuitton. Ta oslovila ambasadora značky Calluma Turnera pro uvedení nové kolekce: Spring-Summer 2026 Pre-Collection.
Kampaň pod vedením Pharella spojila sexy herce a snoubence Dua Lipy, hromadu pejsků a sofistikované modní kousky značky. Stejně tak oslovili i fotbalistu Juda Bellinghama.
Jung Kook is so back jako ambasador pro Calvin Klein
Po vypršení své 18měsíční vojenské služby se Jung Kook opět objevil v kampani pro značku Calvin Klein, tentokrát pro její denimovou řadu. Photoshoot, který nafotil Mert Alas, představuje zpěváka v ikonických denimových kouscích značky a zachycuje také mood New Yorku.
V tomhle collabu ale stealují spotlight, kromě samotného Jung Kooka, hlavně bold poses a motorka jako součást set designu.
JAN SOCIÉTÉ a jeho medieval core na show 13
Český designér Jan Černý, který tvoří pod brandem Jan Société, představil svou 13. přehlídku v kulisách historické vesnice na Barrandově. Nutno podotknout, že se jednalo o medieval core overload, ať už samotnou lokací, nebo oděvy jako takovými.
Paid actor byl nakonec i déšť, který možná na jednu stranu způsobil diskomfort pro zúčastněné, zato však navázal neopakovatelnou atmošku, která celou prezentaci dotáhla do konce.
Jacob Elordi v nové kampani pro Bottega Venetta feeluje jako song od Lany Del Rey
To, že je Jacob Elordi „Bottega boy“, víme už dávno. Ambasadorem tohoto brandu je od roku 2024, tentokrát se však objevil v nové kampani s názvem What Are Dreams, která představuje krátký film a sérii fotografií vytvořených americkým fotografem Duanem Michalsem.
Černobílý film byl natočený v Michalsově domě v New Yorku a tematicky vychází ze surrealismu. Po intimní kampani pro Cartier, ve spolupráci se Sofiou Coppolou, tak Jacob opět poodhalil svou poetickou stránku.
Zorka Hejdová v šatech od Tomáše Němce
Šaty, které Zorka vynesla ve finále letošního Love Islandu, pocházejí z dílny lokálního designéra Tomáše Němce. Model v sobě nese typický Tomášův rukopis, tentokrát ale v kombinaci s Love Island moodem. Není proto divu, že hlavní roli hraje právě růžová barva, i přestože jde vůbec o první případ, kdy byla pro finále zvolena.