Tohle se děje ve světě módy těsně před Vánoci.
Pátá série Emily in Paris dropla před necelým týdnem a s ní i exkluzivní kapsulová kolekce od módního domu Fendi. Nechci spoilovat, ale jen pro vysvětlení, tato série je stejně jako ta minulá vázána k Římu a právě Fendi zde v určité konotaci taktéž figuruje. Zejména tedy signature Fendi Baguette, není tedy asi divu, že z tohohle spojení vznikl real sh*t collab.
Kromě Baguette se launch zaměřuje i na model Peekaboo, a to v nových tapestry a dots motivech s výraznou barevnou paletou. Anyway, 5. série mě sice jako taková nenadchla, ale tento crossover mě actually baví.
Po pětidenní protestní kampani vedené organizací Coalition to Abolish the Fur Trade, která upozorňovala na etické problémy kožešinového průmyslu, oznámil brand Rick Owens, že v budoucnu přestane používat kožešiny. Nové prohlášení se objevilo na oficiální stránce značky v sekci Eco Aware, kde Owens potvrdil, že během posledního desetiletí postupně omezoval a nakonec úplně zastavil produkci kožešinových materiálů. Tento move se promítl rovnou do e-shopu značky, kde byly okamžitě odstraněny například mink kožešinové kabelky.
Tak mám na bucket listu do roku 2026 další položku. Saint Laurent otevřel nový flagship v Paříži, který se zařazuje mezi největší a nejvýraznější butiky značky v srdci města na Champs Élysées a Avenue Montaigne, a říkám vám, je to insane. Za vizí a koncipováním interiéru stojí kreativní ředitel značky Anthony Vaccarello, který svým uměleckým vedením reflektuje estetiku domu a elegantním způsobem přetváří tradiční pařížskou architekturu.
Z fotek jsem pochopila, že návštěvníky jako první uhrane vstupní foyer se světelnou instalací od velšského konceptuálního umělce Ceritha Wyn Evanse. Avšak dominantou celého interiéru je podle mě černě lakované schodiště, které kontrastuje s mramorovými a industriálními elementy ve zbytku designu tohoto butiku.
Hele, nebudeme předstírat, že tohle není iconic. Nepo baby Apple Martin se objevila na newyorské premiéře filmu Marty Supreme v 90s šatech své mámy Gwyneth Paltrow. Jedná se o model od značky Calvin Klein, se kterým je Gwyneth v rámci devadesátkového minimalismu dost silně spjatá. Tenhle konkrétně vynesla v roce 1996 na premiéře filmu Emma, no a jak můžeme vidět, jablko doslova nepadlo daleko od stromu. Zbytek looku dotvořily diamantové náušnice od Tiffany & Co., obuv od Manolo Blahnik a elegantní styling vlasů.