Dakota Johnson se stává novou tváří domu Valentino, H&M připravuje nový drop společně s návrhářem Glennem Martensem a Al Pacino a Robert De Niro září v kampani Moncler. Co dalšího se událo ve světě módy a která popová hvězda oblékla českou značku?
H&M oznámilo nový collab s belgickým návrhářem Glennem Martensem, kreativním ředitelem Maison Margiela a zakladatelem značky Y/Project. Kolekce, která dorazí do obchodů 30. října 2025, přetváří pieces v duchu Martensovy experimentální estetiky, důrazem na dekonstrukci a vrstvení. Výsledkem je kombinace klasiky a avantgardy, jejíž vizuální kampaň s herečkou Joannou Lumley a Richardem E. Grantem ztělesňuje odkaz na britskou aristokracii v ironickém podání.
Dlouholetá přítelkyně a podporovatelka návrháře Alessandra Michelea, Dakota Johnson, byla jmenována globální ambasadorkou římského módního domu.
„Jsem nadšená, že se připojuji k rodině Valentino, a nesmírně šťastná, že se znovu setkávám se svým nejdražším přítelem Alessandrem Michelem. Je mi ctí a jsem nadšená, že mohu začít tuto novou kapitolu s týmem tak úžasných a talentovaných lidí,“
Americká herečka a producentka, jejíž kariéra zahrnuje nezávislé filmy i mainstreamové trháky, byla naposledy ambasadorkou Gucci, tuto roli zastávala od roku 2017, kdy byl Michele ještě kreativním ředitelem značky patřící do skupiny Kering.
Značka Moncler uvedla svou novou zimní kampaň s názvem Warmer Together, v níž se objevili legendární herci Al Pacino a Robert De Niro. Série černobílých fotografií, vytvořená k 70. výročí značky, zdůrazňuje motiv přátelství, vzájemné důvěry a tepla jako metafory pro samotné kousky oblečení. Kolekce klade důraz na modely jako Maya 70 a Bretagne, které propojují ikonické siluety s moderním designem.
Kocour Lord Nermal je zpět – a s ním i druhá kolaborace značek PUMA a RIPNDIP, která servíruje pořádnou dávku streetwearové drzosti. Kolekce spojuje skaterský vibe s ikonickými sportovními siluetami, nechybí oversized mikiny, grafická trička, jedovatě zelené doplňky ani model bot Suede XL s potiskem Lorda Nermala, který se schovává v detailech a dává kolekci její typický rebelský charakter.
Dostupnost: V kamenné prodejně Footshop a online na Footshop.cz.
Lee je současným kreativním ředitelem společnosti Burberry a do funkce byl jmenován v září 2022, čímž nahradil Riccarda Tisciho. Od té doby představuje Burberry jednu ikonickou kampaň za druhou. Umí se vrátit ke kořenům, ale nezůstává zastaralá. Lee dokonale zvládá zachytit elegantní, ale stále chic pojetí značky, aniž by bylo nudné.
Do nejnovější kampaně o počasí a ideálním oblečením na pochmurné časy #ItsAlwaysBurberryWeather oslovil Luckyho Smitha, Amelii Gray i britskou herečku Olivii Colman. Samozřejmě sklidil velkou chválu.
Je tedy očividné, že popularita značky Burberry nabírá na obrátkách, o čemž svědčí její návrat na seznam nejžádanějších značek Lyst.
Značka strategicky buduje svou image tím, že se soustředí na své základní dědictví a zároveň využívá moderní digitální marketing a spolupráci s content creators, aby oslovila mladší skupiny, jako jsou gen Z a mileniálové*ky.
V Londýně se letos poprvé konal British Museum Pink Ball 2025, označovaný jako britské Met Gala. Tento velkolepý charitativní večer propojil fashion, art, historii a celebs v prostorech British Museum. Právě ty se proměnily v pink coded pódium plné couture kreací, kde se představily hvězdy jako Naomi Campbell, Mick Jagger nebo Adot Gak.
Lady Gaga opět sáhla po kousku od české značky Laformela. Na poslední zastávce svého Mayhem Ball Tour ve Stockholmu vynesla vegan leather coat od tohoto local brandu.