Olympijská kolekce od Jana Černého byla v magazínu TIME oceněna za jednu z nejlepších! Cara Delevingne se stala tváří nové kampaně pro Miu Miu a podívej se i na dokonalý marketing Marca Jacobse, který spojuje síly s populární Narou Smith.
Herečka a modelka Camila Morrone se stala tváří Chanel kampaně na Fall-Winter 2024/25 pre-collection.
Společnost Skims, která je značkou Kim Kardashian, sponzoruje tým USA na olympijských hrách již potřetí. Tento vztah začal „mimopracovními“ kolekcemi na letních olympijských hrách v Tokiu v roce 2021 a na zimních olympijských hrách v Pekingu v roce 2022. Nyní navrhuje další Team USA kolekci, která obsahuje patriotické loungewear a activewear navržené pro pohodlí a výkon.
K-Pop hvězda Lisa se stala nejnovější tváří a ambasadorkou značky Louis Vuitton.
Nara Smith a Marc Jacobs přicházejí s geniálním marketingem. Populární influencerka, která je známá pro své cooking skills a uklidňující videa, se spojila se značkou kabelek, aby vytvořila reklamu na novou Marc Jacobs Tote bag.
Cara Delevingne se stala tváří nové kampaně pro Miu Miu FALL/WINTER 2024.
Začala olympiáda a čeští sportovci a sportovkyně vynesli olympijskou kolekci, kterou nenavrhl nikdo jiný než Jan Černý. Po vydání kolekce se jako vždy objevilo mnoho reakcí, a Česko bylo rozděleno do dvou táborů, jeden ji miloval, druhý nesnášel.
Po zahájení ale magazín TIME vydal článek, kde oceňoval ty nejlepší kolekce, a právě Česká republika byla mezi nimi - Tímto velmi gratulujeme!
Rozhodně první ootw vyhrává celá naše česká výprava na olympiádu!
A jako druhý tady máme Lindu Exnar a její 6 ways, jak nosit New Balance boty, a tím pádem i 6 outfitů pro tvoji denní dávku inspirace.