Tento týden jsme se dočkali první kolekce návrháře Demny pro dům Gucci, taky vzniká zbrusu nová značka NikeSkims a po sedmi letech H&M uspořádalo módní přehlídku v centru Londýna s největšími Gen Z hvězdami.
Gucci představilo debutní kolekci Demny v roli kreativního ředitele. Ten přinesl svou odvážnou a extravagantní vizi inspirovanou archivem Gucci a nastavil tak nový směr vizuální identity domu.
Kolekce s názvem La Famiglia bude dostupná exkluzivně v deseti vybraných Gucci buticích od 25. září do 12. října. Drop byl odhalen prostřednictvím rodinně laděných portrétů na Instagramu, na kterých se objevuje například i Alex Consani.
Lando Norris se stal hvězdou říjnového vydání britského Vogue. V rozhovoru popisuje život ve Formuli jako mix adrenalinu, tlaku i občasných pochybností. K rozhovoru vznikl také photoshoot, kde svým lookem připomínal Jamese Deana v primu & fans went crazy.
Minulý týden se H&M vrátilo na London Fashion Week s rušnou venkovní přehlídkou v prostorách 180 Strand.
Jednalo se o první přehlídku po sedmi letech, vystoupila na ní i britská popová hvězda Lola Young, která se prošla po molu v černé kožené bundě, midi sukni a vysokých botách. Na přehlídce se představily topmodelky Alex Consani, Mona Tougaard a Paloma Elsesser, stejně jako Lila Moss, Iris Law a Romeo Beckham, jejichž outfity navrhoval Jacob K.
Přehlídka byla živým a energickým momentem prvního dne londýnského týdne módy. Pro H&M to byl stejně důležitý moment, jelikož se značka snaží o prosazení nové kreativní vize a strategie.
Více než 50 celosvětově uznávaných sportovkyň, včetně Sereny Williams, Sha'Carri Richardson a Jordan Chiles, se objevilo v reklamě na novou značku NikeSkims.
Hlavním cílem tohoto poněkud neobvyklého spojení Nike a Skims je rozšířit definici toho, kdo se považuje za sportovce či sportovkyni. Kombinuje inovace Nike společně s nejúspěšnějšími sportovci*kyněmi světa a se SKIMS, které se soustředí na pozitivní vnímání těla a jeho formování. Pokud to vyjde, NikeSkims by se mohla stát další miliardovou značkou sportovního oblečení.
NikeSkims tedy pouhou spoluprací, ale zcela novou značkou. Značka, která tento týden vstupuje na trh, spojuje sportovní výkonnost Nike a cit pro tvarující prádlo Skims. Kolekce se skládá z hladkých legín a průsvitných vrstvených kousků.
Swarovski oslavuje své 130. výročí spuštěním globální kampaně 130 Years of Joy (130 let radosti), kterou navrhla kreativní ředitelka Giovanna Engelbert.
Kolekce podzim/zima 2025 přináší nové pojetí ikonického lesku značky, nese se ve zlatých odstínech inspirovaných díly Gustava Klimta a objevuje se v nich i Ariana Grande.
Dua Lipa tento týden vzala New York útokem a předvedla to nejlepší ze svého streetwear šatníku. Sladila krátký šedý top v kombinaci s výraznou oranžovou sukní Gucci s výšivkou. Outfit doplnila pár doplňky a sandálky na podpatku.