Tento týden obdivujeme kreativní kampaně značek Fendi, Burberry i Nude Project, vybíráme si z ručně uháčkovaných kabelek z nové jarní kolekce od Adolphinata a předpovídáme nový jarní/letní trend! Co nového se děje ve světě fashion?
Fendi představilo novou kampaň Fendi For Yourself pro jejich dvě neproslulejší kabelky: the Baguette a Peekaboo. Yoonchae, Daniela, Megan, Lara a Sophia ze skupiny KATSEYE se staly jejich novou tváří, stejně tak jako Nara Smith a Jordan Daniels.
Česká značka Adolphinata založená Natalií Vlčkovou se stala mezi Gen Z staple lokální značkou, po které prahne každá holka z Česka. Nyní dropuje novou jarní kolekci , kterou jsme si naprosto zamilovaly. Ručně pletené kabelky z recyklované bavlny jsou jak v pastelových, tak v zářivých bold barvách a to hned v několika velikostech. Cute kabelka na večer, praktická taška do města nebo fun taštička na mobil? Adolphi má od každého něco a jakákoliv z nich zaručeně oživí tvůj outfit!
SKIMS otevřelo svůj flagship store v LA, kde se pro první týden otevření spojili s proslulým Drive-In diner Mel's, který funguje od roku 1947.
Burberry v poslední době absolutně válí v oblasti socials a marketingu. Do své poslední kampaňe Burberry Portraits zapojili i herce z Harry Pottera a White Lotus Jasona Isaacsa, kde sdílí své rady a přenáší na diváky a divačky svou nenucenou eleganci v tradičním Burberry trench coatu.
Značka Nude Project přišla s originální a rozkošnou kampaní, ve které se šestiletá holčička Lola stává novou kreativní ředitelkou. Její obrázky se stávají novými designy, zatímco pomáhá návrhářům s novými printy v zábavné formě, tak aby celý proces byla jedna velká hra. Messege zní: pojďme být znovu dětmi, tvořme a užívejme si samotný proces tvorby a kreativity.
V předchozím týdnu jsem v naší fashion rubrice poukazovala na návrat boho šperků a tento týden v ulicích nevidím nic jiného než boho sandálky aneb wedge sandals! Jedná se o sandály na klínové platformě (obvykle ze dřeva) se dvěma zkříženými koženými pásky, u některých modelů s ozdobnými cvočky. Jsou pohodlné, stylové a mají letní vibe, navíc se skvěle hodí k šatům i džínům.
Boho estetika se do módního průmyslu vrátila díky ohromujícímu vlivu první přehlídky Chemeny Kamali pro Chloé, která zařídila oživení tohoto stylu.
Sydney Sweeney a Emily Ratajkowski vyrazily do ulic NYC natáčet novou reklamu pro Kérastase a jejich novou řadu, kterou jsou obě tváří. Produkty zatím neodhalily, ale prozradily, že se jedná o tu glossiest řadu vůbec! Každopádně jejich outfity obletěly internet, a tak získavají look týdne.