Sestry D'Amelios se rozhodly promovat své nové snacks Be Happy Snacks ve videu, ve kterém si hrají na prodavačky v americkém supermarketu Walmart. Video se s pozitivní odezvou rozhodně nesetkalo.
Jedny z nejslavnějších a nejsledovanějších TikTokerek, sestry Charli a Dixie D'Amelio, se tento týden dostaly pod palbu kritiky od svých sledujících i médií. V rámci proma pro svou novou značku pochoutek Be Happy Snacks (pojmenovaných po písničce od Dixie z roku 2020) prodávaných exkluzivně v americkém řetězci Walmart se totiž sestry D'Amelios rozhodly obléct jako prodavačky.
Video z Charliina účtu si můžeš pustit níže:
Ve videu je (zřejmě skutečná) zaměstnankyně Walmartu zve, ať si s ní vyzkouší směnu v supermarketu, a Dixie s Charli pak předstírají, že pracují za kasou a rovnají do regálů své produkty. Negativní reakce na sebe nenechaly dlouho čekat a v komentářích mnozí nazvali jejich sketch „cosplayem na pracující třídu“.
Video vzniklo v rámci exkluzivního dealu mezi sestrami a Walmartem, který v Americe zaměstnává přes 2 miliony lidí, kteří vydělávají tzv. minimum wage, která se pohybuje mezi 17–18 dolary na hodinu v závislosti na jednotlivých státech. Mnohým tak přišla parodie na tyto zaměstnance jako necitlivá a privilegovaná zvlášť vzhledem k tomu, že net worth Charli se odhaduje na 30 milionů dolarů a Dixie na 15 milionů dolarů.
Mnozí situaci přirovnávali k loňské kauze Kris a Kylie Jenner, které šly v jedné epizodě svého pořadu The Kardashians na Hulu nakupovat do supermarketu, což komentovaly se slovy jako: „To je jako Disneyland, musíme sem vzít i děti.“ Charli D'Amelio, Dixie D'Amelio ani Walmart se ke kauze zatím nevyjádřili.
Zdroje: Independent, TikTok, X, Page Six