Výrobce kosmetiky GIVET uspořádal interaktivní instalaci, na které vůbec poprvé veřejně představil všechny své značky. Akce proběhla v prostorách Galerie Kavárny Louvre, a tady je přehled toho, co by ti nemělo ujít!
Brand Day byl unikátní příležitostí prozkoumat celé portfolio společnosti GIVET. To obsahuje produkty od parfémů přes pečující a dekorativní kosmetiku, dentální péči až po haircare. Řeč je o značkách jako BrushArt, NOVELLISTA, Mediblanc, NOBEA nebo SAFFEE.
Značka se netají aspirací stát se globálním hráčem. Momentálně už má v Praze a Brně 90členný tým, který chce ještě rozšiřovat. Cílem je dopřát lidem pravidelnou péči o pleť o účinná a efektivní řešení, která jsou zároveň dostupná.
Na eventu o tom mluvil CEO Martin Vrána.
„GIVET dnes poprvé uceleně představil plány a ambice všech svých značek. Naše produkty jsou unikátní v tom, že vznikají zákazníkům na míru. Máme za sebou zkušený tým, který produkty vytváří od prvotního návrhu až po finální komunikaci. Proto věříme, že do pěti let bude naše produkty používat každá padesátá žena a staneme se globálním hráčem na poli kosmetického byznysu. Už nyní jsou naše značky velmi prodávané v CEE regionu, a přitom stojíme prakticky na začátku naší expanze na zahraniční trhy."
Během eventu s názvem Blooming Day se lidé mohli kochat sedmi interaktivními instalacemi, produkty v klidu vyzkoušet a setkat se s celým týmem, který stojí za jejich vývojem. Největší pozornost měla značka parfémů NOVELLISTA.
Enter-niche vůně totiž mají novou brandovou komunikaci, která zahrnuje i televizní spot. Mrkni na něj tady.👇
Na akci samozřejmě nechyběly ani další brandy, jako je třeba NOBEA, KORIKA, ICONIQUE Professional nebo Mediblanc. S těmi si mohli lidé interaktivně vyhrát. Pokud by sis chtěl*a produkty vyzkoušet i ty, můžeš zajít buď do pobočky Notina, kde je všechny mají k mání, nebo si je můžeš i rovnou objednat online.
Tady menší sneak peek, jak akce vypadala!