Ikonu Charlize Theron vyměňuje na pozici tváře J'adore další ikona. Zpěvačka Christina Aguilera spouští sexual wellness pomůcky. A jaké jsou nové trendy, které jsme zachytili na Milánském fashion weeku?
Nová tvář vůně J'adore
Charlize Theron je již dvacet let tváří vůně J'adore značky Dior a její přítomnost je synonymem podmanivého půvabu této vůně. Nyní, když Theron začíná novou kapitolu jako velvyslankyně značky Dior v oblasti šperků a péče o pleť, přebírá otěže vůně J'adore nová ikona: Rihanna. Na reklamní video si ještě chvíli budeme muset počkat, ale věříme, že od Rihanny to bude velkolepé.
Sexuální wellness s Xtinou
Christina Aguilera spouští sexuální horkou linku 1-888-PLY-GRND spolu s novým lubrikantem zvyšujícím libido.
Chanel marketing míří až do Las Vegas
Chanel přechází se svým marketingovým úsilím do nového formátu. Prestižní kosmetická síla je první luxusní značkou vůní, která se vydává do lasvegaské památky Sphere. Aktivace se skládá z 90sekundového spotu, který se bude vysílat několikrát denně, na limitovanou edici inkarnace No.5 L'Eau. Začala v pátek a skončí ve čtvrtek.
Během Milánského týdne módy, na kterém byly představeny pánské kolekce pro jaro 2025, se v ulicích Milána objevilo hned několik trendů, včetně barevných vlasů. Zářivě růžové, limetkově zelené, jahodově červené a spáleně oranžové vlasy byly nepřehlédnutelným módním doplňkem. Vypadá to tedy, že se vůbec nemusíme bát experimentovat a tohle léto se můžeme plně odvázat.
Cenu za dokonalý look, a tentokrát i Gen Z vzhled, si neodnáší nikdo jiný než Addison Rae. Ta před pár dny nafotila editoriál pro Interview Mag a o její make-up se postaral Daniel Kolaric, který použil produkty od Pat McGrath.