Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

BEAUTY NEWS: Kylie Cosmetics představuje svůj druhý parfém a jak vznikl breakup mezi Huda Beauty a Kayali

Kylie Cosmetics i Beyoncé představují nové parfémy, Rhode organizuje pop-up v LA a Huda Beauty a Kayala mají velké oznámení o budoucnosti svých značek.

NEWS

Rhode pop-up

Rhode sice za nejnovější produkt na rty Lip Shape nedostává zrovna dvakrát tolik chvály, minulý týden k jejich launchi značka nicméně uspořádala hezký pop-up v LA. Mrkni se na jejich cute design set - marketingový tým opět nezklamal!

Kylie Cosmetics představuje druhý parfém

Jedná se o sestru první vůně, a proto dostala novinka jméno Cosmic 2.0. Parfém značka popisuje jako květinově jantarovou vůni s tóny hruškových akordů, esencí růžového pepře, akordu vanilkové orchideje, levandulové esence, akordu santalového dřeva a akordu jantaru.

Novou vůni nám nadělila i Beyoncé

Beyoncé před pár dny představila svůj vlastní parfém CÉ LUMIÈRE, který je zatím k dostání pouze v USA a Kanadě. Parfém se skládá z madagaskarského pepře, italské mandarinky, jasmínu sambac absolut, rebarbory, indonéské pačuli a pižma.

HUDA a KAYALI breakup

Před více než deseti lety založila Huda Kattan značku Huda Beauty, což v roce 2018 následovala její sestra Mona se značkou Kayali spadající pod impérium Huda Beauty. Nyní se ale oba brandy oficiálně rozcházejí a osamostatňují.

Mona, která vždy snila o vytvoření impéria vůní, vysvětlila, že osamostatnění bylo pro její profesní i osobní růst zásadní. Její firma Kayali zažila v posledních letech velký rozmach v Dubaji a vyprofilovala se jako jedna z předních a celosvětově uznávaných značek parfémů.

„Během let terapie jsem si uvědomila, že jsem příliš závislá na své sestře.“
Mona Kattan

Společnost Huda Beauty prodá svůj podíl ve firmě Kayali a kromě toho taky plně odkoupí vlastnický podíl, který od roku 2017 drží investorská firma TSG Consumer. Tímto krokem se zapíše do historie jako jedna z mála zavedených kosmetických značek, která se vrací k plnému vlastnictví zakladatele.

TREND OF THE WEEK

Přijmi svoje přírodní rysy

Nový TikTok trend oslavuje přirozenou krásu! Slečny v něm sdílí své ,,před” a ,,po”, přičemž to ,,před” je vždy verze, kde se barvily na úplně jinou barvu, nosily výrazný make-up a podobně. Ve verzi ,,po” naopak ukazují, jak našly lásku ke své přirozenosti a za nás je to ten nejhezčí trend za poslední dobu.

Snad ti taky dodá sebevědomí k oslavě tvé vnitřní krásy.❤️‍🩹 Navíc se nejspíš shodneme, že každá slečna v tomto trendu opravdu vypadá lépe ve své přírodní kráse.

LOOK OF THE WEEK

Barvičky

Vizážistka Marielle Loubet je mistryní v odvážných a zároveň krásných barevných kombinacích. Pro fotky do Vogue Greece kombinuje svěží zelenou s fialovou linkou a celé to balancuje odbarveným obočím a fresh jednoduchou pleťovkou.

Při koukání na takové looky se už člověk nemůže dočkat jara!

+

Martina Střelecká a Adéla Kutilová

Podpoř FOMO team 👀🤍

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.