Předvánoční dávka beauty novinek je tu!
Huda Beauty pudr má doma snad opravdu každý. Je to jeden z nejprodávanějších sypkých pudrů v Sephoře, ale věděli jste, že má i ségru v podobě pressed pudru? Easy Bake Snatch je pro ty, kteří mají radši klasické slisované pudry.
Jenže tento pudr je tak trošku hejtovaný na sitích. Všichni očekávali stejné výsledky jakých dosahují se sypkým, ale Huda jim naservírovala méně krycí, těžký pudr, který v sobě má i shimmer (apparently, podle Hudy je to kvůli Mice, ale je prostě rozjasňující).
Huda Kattan, zakladatelka značky, proto naběhla do Sephory, kde pudr DOSLOVA stáhla z prodeje. Čeká nás relaunch? Podle sociálních sítí to vypadá na rebrandovanou verzi pudru, ale na finální produkt si budeme muset ještě pár dní počkat.
Ano, je to tak, tvářenka is here to stay, takže pokud miluješ tento trend, tak radši nekoukej na novinky od Makeup by Mario. Ten představil nové multifunční balzámy Jelly Jar, které jsou krémové, šťavnaté a plné pigmentu.
Hodně mi připomínají produkty od Jones Road, protože mají dost podobnou filozofii. Produkt ti svým balením totiž nediktuje, kam ho můžeš nanášet. Pomocí štětce nebo prstů ho tak můžeš nanést na tváře, rty nebo oči. A já říkám pořád, že multifunkční produkty jsou THE SH*T!
V nabídce bude 6 odstínů a je tu třeba i ikonická červená, která se používá třeba na VS Angels, protože je nejvíce přirozená. Textura těchto produktů působí inovativně, jsou extra lesklé a v kalíšků působí skoro až jako želé. Jsem na ně osobně hodně zvědavá.
Giorgio Armani Luminous Silk foundation patří k jedním z nejvíce ikonických produktů na trhu. Zaslouženě patří do make-up kitu každé make-up artistky, protože má krásné přirozené krytí s jemným saténovým finishem. Letos se ale dočkal reformulace, is it a good thing?
Produkt jako takový by měl být stále stejný, jen více pigmentovaný. Podle některých zdrojů by nově měl být ve složení i niacinamide, který dělá produkt ještě o to víc lesklejší, ale sama jsem produkt netestovala, takže za to ruku do ohně nedám.
Jak píšu nahoře originální verze produktu byla perfektní, jediné co potřebovalo vychytat byly odstíny a především podtóny. A to je právě to, na co se při vylepšování v laboratořích zaměřili. Make-up má nyní i olivové podtóny a tím pádem není na některých tolik oranžový nebo žlutý. AND THAT'S A YES FROM ME. Miluju, když značky poslouchají feedback svých zákazníků!
Podle webu WWD je majetek, ochranné známky a jméno značky Pat McGrath na prodej. Celý proces má na starosti Hilco Global, který uvedl, že cílem prodeje je nastolení zdravějšího prostředí a možnost posunout značku dál.
Značka make-up artistky Pat McGrath, která stojí např. za ikonickými looky na molech Margiela, letos oslavila 10 let. V roce 2018 byla značka při přijímání investice evaluována na neuvěřitelnou 1 miliardu dolarů. Letos ale podle jiné byla vyčíslena na pouhých 174 milionů.
Pat McGrath Labs is za dobu svého působení vytvořila jméno, které na trhu nemá jen tak někdo. Značka je spojovaná s kvalitou a skvělou texturou. I tak bohužel v posledních letech neuvedla nic, z čeho bychom šíleli. Je proto možné, že právě s prodejem přijde nový vítr a menší rebranding, který značku posuně zase o level výš.
Nebudu vám lhát, jet tento týden do Westfield Chodov je pro mnohé asi sebevražedná akce, ale pokud si chceš ke stromečku dopřát nějaké to KIKO lip combo, tak tohle je tvůj reminder, že už konečně otevřeli a držte si peněženky, protože to pro ně nedopadne dobře...
Tenhle týden mám FYP plnou nádherných deep ostínů tvářenek, které na první pohled vypadají, že jsou moc tmavé, ale dodají vám nejen šťávu, ale i jemnou barvu, která bude vypadat jako kdyby tě políbilo slunce.
Also, jestli jseš tmavší nebo opálenější pleťovka jako já, tak uznej, že tyhle barvy na nás prostě vypadají skvostně.
MILUJU WINTER BADDIES, a když jsem viděla tenhle look od Káti, tak bylo úplně jasné, kdo bude look of the week. Káťa je perfekcionista a ty oči byli vyblendovaný to the gods, kombinace bílé a modré je na zimu prostě to pravé ořechové a celý tenhle look potřebuju ASAP na očích!