Korejská kosmetika Laneige má prvního mužského ambasadora, YSL schytal vlnu kritiky za novou tvářenku a Birkenstock vstupuje do beauty průmyslu. To a ještě víc nového z beauty světa se dozvíš v článku, tak čti dál!
Korejská značka, která je proslulá maskami na rty, ho získala do jeho zatím první kampaně a to na produkt CREAM SKIN 2 v 1 toner a krém.
Nová tvářenka od YSL v odstínu Lavender Lust schytává vlnu kritiky. Proč? YSL na webových stránkách a v celé propagaci tvrdil, že je odstín vhodný i pro tmavé odstíny pleti. Well…není. Několik influencerek produkt vyzkoušelo a nejsou s ním spokojené.
Problém není v samotném produktu, ale jde spíš o formu komunikace, která tvrdila, že je tvářenka inkluzivní.
Co reklama, to hit! Tak to umí jedině Sydney Sweeney. Tentokrát se stala tváří sprchových gelů Dr. Squatch Natural Body Wash pro muže. A internet se mohl zbláznit..a my se vůbec nedivíme.
Společnost Birkenstock se pouští do podnikání v oblasti krásy. Na trh uvádí kolekci výrobků pro péči o nohy. Německý výrobce obuvi si připomíná 250. výročí svého založení řadou výrobků pro péči o nohy, včetně koupelových solí a výživného balzámu.
Značka Gisou má nový produkt, kterým je lip oil Cherry on the Cake. 🍒
Olej má v sobě třpytky a zbarví rty do přirozené načervenalé barvy, we are obsessed.
Tento produkt už je virální nějaký ten pátek, ale jeho obliba neklesá. Ba naopak! Jde o krém, který tě zbaví začervenání a sjednotí pleť.
Má zelenou barvu, ale po rozmazání se zbarví díky pigmentům podle vaší pleti. A navíc má i SPF!
Subtle, fresh, natural - tak by se dalo popsat spoustu svatebních looků, na které v poslední době sázejí nevěsty. Nebylo tomu jinak ani u Millie Bobby Brown. Ta údajně použila hned několik produktů ze své vlastní značky, což prozradil její make-up artista Buster Knight. Co říkáš na svatební look Millie ty?