Přihlášení se k heyfomo

Po přihlášení budeš mít přístup ke všemu obsahu na heyfomo.cz, můžeš komentovat články a další features, just do it!
Reset hesla

8 kosmetických značek celebrit, do kterých se vyplatí investovat

Od Fenty Beauty přes Rhode Skin až po Pleasing. Jak si v záplavě celebrity skincare brandů vybrat a nenaletět na hype?

Tempo uvádění kosmetických značek na trh v nejbližší době pravděpodobně nezpomalí. Proč by také mělo, když se odhaduje, že celosvětový trh s péčí o pleť bude mít do roku 2025 hodnotu více než 180 miliard dolarů? Obnovený důraz na propracované složení produktů a limitovaných dropů znamená, že odpověď na druhou hlavní otázku, týkající se kosmetických značek celebrit („Stojí vážně za vyzkoušení?“), nemusí být nutně negativní a předem jasně daná.

Brand: Fenty Beauty

Founder: Rihanna

Need to know: Není pochyb o tom, že Fenty je jakousi kmotrou moderních kosmetických značek celebrit. Moc dobře si všichni pamatujeme, jak Rihanna v roce 2017 zcela změnila zažité představy o tom, kolik odstínů by měl make-up mít, když na trh uvedla do té doby nevídanou řadu o 40 odstínech. Dnes jich má 50. Barbadoská zpěvačka pomohla dostat do popředí skutečně inkluzivní koncept, který má k dnešnímu dni obrovský sortiment a nabízí vše od bronzerů až po lesky na rty. RiRi mezitím přidala také druhou značku Fenty Skin a brzy se možná dočkáme péče o vlasy, protože popstar v červenci 2022 podala žádost o ochrannou známku.

FOMO top products: Fenty parfém, lesk na rty Gloss Bomb, lehký make-up Eaze Drop Blurring Skin Tint, pudr Invisimatte 2.0, tekutá rtěnka Stunna Lip Paint a bronzer Sun Stalk’r. 

Brand: Rare Beauty

Founder: Selena Gomez

Need to know: Věčná optimistka Selena Gomez uvedla svou značku na trh v roce 2020, kdy jsme ještě nebyli doslova zavaleni celebrity beauty brandy. Krédem make-up linie Rare Beauty je bojovat proti nerealistickým standardům krásy, oslavovat individuální vzhled a rozvíjet veřejnou diskusi o kráse a její souvislosti s duševním zdravím, o čemž herečka a zpěvačka sama často velice otevřeně mluví. Brand byl spuštěn ve spolupráci s neziskovou organizací Rare Impact Fund, která věnuje 1 % z veškerých prodejů různým organizacím zabývajícím se duševním zdravím a vzděláváním.

FOMO top products: Špičkové jsou tekuté tvářenky Soft Pinch, štětce na make-up a lehký tinted moisturizer Positive Light. Řasenka Perfect Stroke Universal Volumizing Mascara během chvíle vytvoří efekt natočených laních řas. Snadno se vrství, řasy neslepuje a zanechává je krásně oddělené. 

Brand: Rhode Skin

Founder: Hailey Bieber

Need to know: O manželce Justina Biebera si můžeš myslet, co chceš. Jedno se jí však upřít nedá. Její „glazed donut“ skin se stala na sociálních sítích fenoménem (stejně jako svého času velký zadek Kim Kardashian), a tak na jejím základu chytře postavila skincare řadu, složenou ze tří jednoduchých produktů s obsahem vědecky ověřených a účinných složek. Všechny produkty navíc stojí méně než 30 dolarů. Má to však háček: Jsou neustále sold-out a značka zatím neposílá do ČR ani do Evropy. Velká škoda.

FOMO top products: Rhode Peptide Glazing Fluid, sérum s niacinamidem, kyselinou hyaluronovou, peptidy a marulovým olejem, které dodá pleti maximální množství hydratace a vytoužený glazed donut efekt. V těsném závěsu je balzám na rty s peptidy s příchutí slaného karamelu. 

Brand: Humanrace

Founder: Pharrell Williams

Need to know: Nevím, jak to Pharrell dělá, že vypadá ve 49 letech, jako kdyby mu bylo 30, ale ukázalo se, že kromě záviděníhodných genů se dlouhodobě zajímá o skincare. Jeho vášeň ho koncem roku 2020 dovedla až k uvedení značky Humanrace, kterou naformuloval s pomocí své dermatoložky Eleny Jones. Stejně jako mnoho dalších značek, které využívají jasnou souvislost mezi péčí o pleť a péčí o sebe sama, má i tato značka wellness podtext, ale ne tím typickým, elitářským způsobem. Myšlenku wellbeingu se snaží demokratizovat a co nejvíce ji přiblížit široké veřejnosti.

FOMO top products: Tři základní skincare produkty (dva exfoliační cleansery a hydratační krém) ve znovu doplnitelných obalech před časem rozšířil o mýdla na tělo s aktivním uhlím a nemastné SPF krémy. Sám totiž ví, že ochrana před sluncem je základ každé beauty rutiny. 

Brand: Haus Labs

Founder: Lady Gaga

Need to know: Přestože koncem roku 2019 už bylo na kosmetické scéně docela těsno, nic nemohlo zastavit Lady Gagu v tom, aby představila Haus Laboratories. Debutová exkluzivní kolekce pro Amazon obsahovala tužky na rty, lesky a multifunkční sticks na obličej a oči, které měly za úkol napodobit odvážné líčení popové divy. Sázka na Amazon se značce nakonec stala osudnou. V roce 2022 značku Gaga relaunchovala pod názvem Haus Labs exkluzivně v parfumeriích Sephora (ČR se to zatím netýká). Celkem 90 nových produktů, rozdělených do 7 kategorií, je založeno na filozofii make-up meets skincare.

FOMO top products: Hledáš rtěnku, co vydrží bez hnutí od rána do večera? Vsaď na Atomic Shake Lip Lacquer. Milujeme především univerzální odstín Blue Red. Maximální efekt bez kompromisů zaručen. 

Brand: Pleasing

Founder: Harry Styles

Need to know: Řada Pleasing, jejímž posláním je stírat hranice, funguje zcela jinak než většina ostatních značek celebrit. Pokud tomu člověk nevěnuje větší pozornost, vůbec by na první pohled netušil, že za ní stojí právě úspěšný zpěvák a herec. Od chvíle, kdy v listopadu 2021 poprvé vypustil do světa první drop šesti produktů zaměřených na nail art, bylo jasné, že se dočkáme i dalších novinek. Bez ohledu na to, že v konečném důsledku jsou sice produkty vytvořeny tak, aby dráždily smysly a stíraly hranice, jejich složení se zaměřuje především na viditelné výsledky.

FOMO top products: Příkladem je sérum Acid Drops Lucid Overnight. Obsahuje kyselinu ibiškovou z udržitelných zdrojů, pocházející z družstva v Burkině Faso, která vyhlazuje a rozjasňuje pleť. Příjemné je také praktické pero pod oči s chladivým kuličkovým aplikátorem a suchý olej na tělo Everybody Oil Matte Moisture Glow. Disclaimer! Laky na nehty jsou spíš průměr, nečekej od nich zázraky. 

Brand: Florence by Mills

Founder: Millie Bobby Brown

Need to know: Ačkoli má Millie Bobby Brown díky své roli Eleven v seriálu Stranger Things fanoušky všech věkových kategorií, její kosmetická značka Florence by Mills, pojmenovaná po její babičce, se stala po uvedení v září roku 2019 obzvlášť velkým hitem mezi Gen Z.

FOMO top products: Na ranní otoky jsou ideální chladivé masky pod oči Floating Under The Eyes, rozšířené póry zase zkrotí sérum Dreamy Drops Clarifying Serum. Hledáš cenově dostupný olej na rty? Vyzkoušej Glowy Yeah Hydrating Lip Oil. Největším objevem jsou linky na oči What’s My Line? Longwear Eyliner. 

Brand: Kora Organics

Founder: Miranda Kerr

Need to know: Po použití produktů od supermodelky nebude nikdo z nás rázem vypadat jako supermodelka. To už všichni víme. Díky řadě Kora Organics od Mirandy Kerr nicméně budeme o něco blíž dokonale zářivé pleti, která nepotřebuje FaceTune ani poslední trending filtr z TikToku. Značku založila v roce 2009 a koncept „clean beauty“ využila ještě předtím, než se z něj stal životní styl. Produkty od Mirandy proto neobsahují syntetické parfémy, sulfáty, parabeny, silikony, PEG a další.

FOMO top products: Modelka chce vyvrátit mylnou představu o tom, že přírodní kosmetika nemůže fungovat a přinášet viditelné výsledky. Expresní dvoufázová maska Turmeric Brightening & Exfoliating Mask, která pleť během několika minut krásně rozjasní, opticky vyhladí póry a zanechá ji sametově jemnou, je důkazem místo slibů. K dostání je nově v parfumeriích Sephora. 

Pozvi mě na kafe☕️✨

Secure card payment by Stripe
Zjištujeme, jestli tvůj prohlížeč umí platby.